Grafy z brzdy - posílejte
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Tak teď jste se předvedly, to je nářez. Ono je uplně jedno, jestli to byla 66 či 81ka, ale s PP764kama a GT 1749VA 145PS, když s origo 81kama vstřikama a GT1749V jde 140PS.
Ale to už je jedno, mě ty reakce stačily.
Ale to už je jedno, mě ty reakce stačily.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
To nemyslíš vážně??????? doufámLadas píše:jasně že jde víc ale už zase nejni moc vidět dozadu
Protože s touto konfigurací co má (nevím jak teda spojka) jde 160PS takřka bez kouře, navíc má Powerplusy a né obyč 764ky.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
To jako že to Richard neumí?este píše:to máš pravdu .) ale ne každej .)Kornout píše:To nemyslíš vážně??????? doufámLadas píše:jasně že jde víc ale už zase nejni moc vidět dozadu
Protože s touto konfigurací co má (nevím jak teda spojka) jde 160PS takřka bez kouře, navíc má Powerplusy a né obyč 764ky.
To taky nemyslíš vážně, se podívej do podpisu, kdo to ladil

Já se bavím, to jsou odpovědi.

KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Každej nemusí jít hned až do konce možnosti úpravy taky je tu užitnost rozpočet životnost a jiný parametry který je třeba řešit já mám taky kolem 140 a neblbnu že bych chtěl 180 nebo 220 na moje blbnutí to stačí a uvědom si že jízda nejni o koních ale o srdci zkušenostech a jak máš citlivou prdelKornout píše:To nemyslíš vážně??????? doufámLadas píše:jasně že jde víc ale už zase nejni moc vidět dozadu
Protože s touto konfigurací co má (nevím jak teda spojka) jde 160PS takřka bez kouře, navíc má Powerplusy a né obyč 764ky.

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- este
- Aktivista
- Příspěvky: 4920
- Registrován: 19 zář 2007, 15:34
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
asi tak kolikrát se seriovkou nakopu třeba 2,5 tdi nebo TT konkretně mam známího s A4 1,8T a jak sou zatáčky neškrtá siLadas píše:Každej nemusí jít hned až do konce možnosti úpravy taky je tu užitnost rozpočet životnost a jiný parametry který je třeba řešit já mám taky kolem 140 a neblbnu že bych chtěl 180 nebo 220 na moje blbnutí to stačí a uvědom si že jízda nejni o koních ale o srdci zkušenostech a jak máš citlivou prdelKornout píše:To nemyslíš vážně??????? doufámLadas píše:jasně že jde víc ale už zase nejni moc vidět dozadu
Protože s touto konfigurací co má (nevím jak teda spojka) jde 160PS takřka bez kouře, navíc má Powerplusy a né obyč 764ky.
VW T5 GP 103 KW long