Grafy z brzdy - posílejte

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

No Blah nic moc. Teda.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

145 koní z 90 je málo?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14434
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Zas né každej chce 200hp ;)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

já chci 695,49přesně půjde mi to z ALH ?(rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14434
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A já to chci z AEF jde to?
(noteeth)
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

a AHF ? že bych mohl na sprinty i s plným autem :D
VW T5 GP 103 KW long
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Tak teď jste se předvedly, to je nářez. Ono je uplně jedno, jestli to byla 66 či 81ka, ale s PP764kama a GT 1749VA 145PS, když s origo 81kama vstřikama a GT1749V jde 140PS.
Ale to už je jedno, mě ty reakce stačily.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jasně že jde víc ale už zase nejni moc vidět dozadu ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

nehrotil bych to tak... .)
VW T5 GP 103 KW long
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

este píše:nehrotil bych to tak... .)
mě je to free :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Ladas píše:jasně že jde víc ale už zase nejni moc vidět dozadu ;)
To nemyslíš vážně??????? doufám
Protože s touto konfigurací co má (nevím jak teda spojka) jde 160PS takřka bez kouře, navíc má Powerplusy a né obyč 764ky.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

Kornout píše:
Ladas píše:jasně že jde víc ale už zase nejni moc vidět dozadu ;)
To nemyslíš vážně??????? doufám
Protože s touto konfigurací co má (nevím jak teda spojka) jde 160PS takřka bez kouře, navíc má Powerplusy a né obyč 764ky.
to máš pravdu .) ale ne každej .)
VW T5 GP 103 KW long
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

este píše:
Kornout píše:
Ladas píše:jasně že jde víc ale už zase nejni moc vidět dozadu ;)
To nemyslíš vážně??????? doufám
Protože s touto konfigurací co má (nevím jak teda spojka) jde 160PS takřka bez kouře, navíc má Powerplusy a né obyč 764ky.
to máš pravdu .) ale ne každej .)
To jako že to Richard neumí?
To taky nemyslíš vážně, se podívej do podpisu, kdo to ladil (LOL)
Já se bavím, to jsou odpovědi. (noteeth)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Kornout píše:
Ladas píše:jasně že jde víc ale už zase nejni moc vidět dozadu ;)
To nemyslíš vážně??????? doufám
Protože s touto konfigurací co má (nevím jak teda spojka) jde 160PS takřka bez kouře, navíc má Powerplusy a né obyč 764ky.
Každej nemusí jít hned až do konce možnosti úpravy taky je tu užitnost rozpočet životnost a jiný parametry který je třeba řešit já mám taky kolem 140 a neblbnu že bych chtěl 180 nebo 220 na moje blbnutí to stačí a uvědom si že jízda nejni o koních ale o srdci zkušenostech a jak máš citlivou prdel ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

Ladas píše:
Kornout píše:
Ladas píše:jasně že jde víc ale už zase nejni moc vidět dozadu ;)
To nemyslíš vážně??????? doufám
Protože s touto konfigurací co má (nevím jak teda spojka) jde 160PS takřka bez kouře, navíc má Powerplusy a né obyč 764ky.
Každej nemusí jít hned až do konce možnosti úpravy taky je tu užitnost rozpočet životnost a jiný parametry který je třeba řešit já mám taky kolem 140 a neblbnu že bych chtěl 180 nebo 220 na moje blbnutí to stačí a uvědom si že jízda nejni o koních ale o srdci zkušenostech a jak máš citlivou prdel ;)
asi tak kolikrát se seriovkou nakopu třeba 2,5 tdi nebo TT konkretně mam známího s A4 1,8T a jak sou zatáčky neškrtá si
VW T5 GP 103 KW long
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“