JirkaŠ:
graf4: krivka Mk chýba, pretože som vtedy ešte nevedel poriadne tú brzdu obsluhovať a bol som rád, že som to vytlačil aspoň takto. Pán, čo robí obsluhu brzdy, bol momentálne indisponovaný.

Takže to zostalo na mne.
graf5,8: to nie je špička výonu, tam sa tie krivky Mk a výkonu pretínajú. Nedotýkajú sa, ale pretínajú. Ja viem, je to blbo vidieť. Krivka výkonu (tá ružovšia) kopíruje modrú krivku. Ružová=modrá+zelená. Teda: výkon na motore=výkon na kolesách+straty v prevodoch. To, čo od cca 3700 ot/min padá dole, je Mk, nie výkon. Na grafe 8 to vidno trošku lepšie. Červená=Mk, ružová=výkon.
graf 6: áno, je tam problém, ale s obsluhou

to bolo úplne prvé meranie tohoto auta a vôbec auta nad 50 koní na tejto brzde

a chlapík-obsluha brzdy nevytočil motor nad 4000 lebo mal pocit, že už je to na diesel dosť a výkon už aj tak klesá. Je to starší pán. Tak som sa s ním nehádal a väčšinu ďaľších meraní som si už robil sám. Ten zub v nízkych otáčkach- neviem, tipoval by som že na chvíľu ubral plyn, teda nemal ho na plno. Preklz nebol ani pri oveľa väčších hodnotách, tak prečo pri základnom meraní by mal byť? Podľa mňa- chyba obsluhy.
graf9:áno, chyba merania- ale výkonu sa veriť dá. Výkon odmeriaš správne bez ohľadu na to, či blbne alebo neblbne snímač otáčok. Brzda len potom nevie pri akých otáčkach ten max výkon je, nevie urobiť krivku Mk a krivku výkonu. Jediné, čo je neovplyvnené, je hodnota výkonu.
graf10: kráter v 3800 bol nejaký technický problém na aute. Graf som sem dal len kvôli ukážke, že box pridal 10kW a kvôli komentáru o tej dymivosti - to auto nebolo tuningový špeciál, ale obyčajná zaprášená rozhrkaná octavia s BOXom. Ja som to sem nedal s komentárom, že "takto má vyzerať super tuning". Opakujem, len kvôli porovnaniu výkonu BOXu, čo to asi urobilo. A ani na ostatných grafoch nezačínajú krivky pri 1000 ot/min.
Nikomu tieto grafy nevnucujem, že sú dokonalé, alebo neviem aké. Áno, majú svoje muchy- keby som mal za tie merania platiť, tak by mi to vadilo.
