Stránka 29 z 40
Napsal: 16 čer 2008, 20:53
od JasteR
Lusťa píše:Už se poprali? Tak já sem hodim taky jeden svůj graf[
Motor ASZ, trysky FRATELLI BOSIO race 783,turbo GT22, komorové sání, IC ARL, spojka Sachs race
Super graf, pak taky nechapu ten cas v tynci... pokud budu myt taky takovy vykon tak budu spokojenej

Napsal: 16 čer 2008, 22:43
od Lusťa
čas v týnci už neřešim, časomíra si myslim nějak selhala, jinak nerozumim tomu,že auto,které je v cíli o tři délky dřív, má horší čas. A dál už to neřešim. Takových případů tam bylo několik
Napsal: 22 čer 2008, 21:02
od cupra
ja to len trochu napravim a dam ten graf do spravnej sekcie...inac neuveritelne na TDI PD... gratulacia
http://www.profituning.sk/_sub/grafa4/lupo1.pdf
Napsal: 23 čer 2008, 09:08
od bjukemen
...možno sa do toho nerozumiem ale ja si myslim že motor po takejto uprave nebude mať dlhú životnosť...
Napsal: 23 čer 2008, 09:27
od subz3ro_tdi
Ta zivotnost urcite nebude taka ako u serioveho motoru, ale hadam si nemyslis ze to je motor 1.9 TDI PD ako zisiel z linky

Ten by taky vykon/krutiaci moment neudrzal dlhsie ako par desiatok sekund (ak vobec)
Napsal: 25 čer 2008, 13:20
od Stingray
JirkaŠ píše:cupra píše:JirkaŠ píše:Pěkná práce na kombíku.
ale treba zmerit aj na MAHE...a porovnat.

Co bys tím chtěl zjistit??? To si myslíš,že je MAHA lepší?? A v čem jako??
To je uz asi nekonecny pribeh.........tu nejde o to ci je to maha alebo akakolvek ina znacka ale ide tu o typ brzdy
Zatažova alebo fixna brzda
MAHA je zatazova brzda
To co ma CAMP performance je fixna brzda ta pracuje na DEBILNE JEDNODUCHOM principe a to je kalkulacia krutiaceho mometnu pricom vstupny parameter je FIXNY a to je HMOTNOST tych POSXXTYCH VALCOV a cas potrebny na zrychlenie VALCOV to je fakt BRZDA jak HOVADO......hlavne ak si uvedomite ze SKURVXENA hmotnost auta ktoru mustie udavat pre tuto brzdu je vzdy udavana ako celok pricom ak sedite z autom na sikmej rovine a meriate predok takze by ste potrebovali vediet tlak na prednu nápravu tj. hmotnost, naviac ak ste nakloneny dozadu tak prirodzeny efekt tej ZASRXATEJ brzdy je to ze auto sa prevazi dozadu tolko co povolia tlmice (KAČICKA EFEKT) odlhaci sa predna naprava takze aj ten zasxraty vahovy koeficient je Vam na rit........
PO LOPATE POVEDANE AK CHCETE MERAT TAK PROSIM ZATAZOVA BRZDA NIE TAKETO CHUJXVINY........zvlast ak sa udava v hodnotach vyrobcu maximalny mozny merany vykon 300Koni a to je mi dobre silna blbost az kozmicka lebo brzda meria krutiaci moment a vykon je len funkciou otacok a krutiaceho momentu.......to je potom kua rozdiel merat 300konovy benzin a 300konovy dizel ze? Zvlast ak ten zasraty dizel ma 700Nm a benzin tak ledva 400Nm......
Napsal: 25 čer 2008, 15:42
od JirkaŠ
Stingray píše:JirkaŠ píše:cupra píše:ale treba zmerit aj na MAHE...a porovnat.

Co bys tím chtěl zjistit??? To si myslíš,že je MAHA lepší?? A v čem jako??
To je uz asi nekonecny pribeh.........tu nejde o to ci je to maha alebo akakolvek ina znacka ale ide tu o typ brzdy
Zatažova alebo fixna brzda
MAHA je zatazova brzda
To co ma . performance je fixna brzda ta pracuje na DEBILNE JEDNODUCHOM principe a to je kalkulacia krutiaceho mometnu pricom vstupny parameter je FIXNY a to je HMOTNOST tych POSXXTYCH VALCOV a cas potrebny na zrychlenie VALCOV to je fakt BRZDA jak HOVADO......hlavne ak si uvedomite ze SKURVXENA hmotnost auta ktoru mustie udavat pre tuto brzdu je vzdy udavana ako celok pricom ak sedite z autom na sikmej rovine a meriate predok takze by ste potrebovali vediet tlak na prednu nápravu tj. hmotnost, naviac ak ste nakloneny dozadu tak prirodzeny efekt tej ZASRXATEJ brzdy je to ze auto sa prevazi dozadu tolko co povolia tlmice (KAČICKA EFEKT) odlhaci sa predna naprava takze aj ten zasxraty vahovy koeficient je Vam na rit........
PO LOPATE POVEDANE AK CHCETE MERAT TAK PROSIM ZATAZOVA BRZDA NIE TAKETO CHUJXVINY........zvlast ak sa udava v hodnotach vyrobcu maximalny mozny merany vykon 300Koni a to je mi dobre silna blbost az kozmicka lebo brzda meria krutiaci moment a vykon je len funkciou otacok a krutiaceho momentu.......to je potom kua rozdiel merat 300konovy benzin a 300konovy dizel ze? Zvlast ak ten zasraty dizel ma 700Nm a benzin tak ledva 400Nm......
Ha, guru promluvil. Naco bys potřeboval znát přítlak na měřenou nápravu. Výsledky měření jak ze statické, tak z dynamické máme porovnané a jsou srovnatelné. Tys asi nepochopil, že nás nezajímá absolutní čísla, ale rozdíl po změně nastavení. Proto se u nás dělá i několik desítek měření na jedno uvázání, pokud má výsledek k něčemu vypadat. Viz výsledné grafy od Reeshy.
Napsal: 25 čer 2008, 19:04
od Andre
Stingray píše:JirkaŠ píše:cupra píše:ale treba zmerit aj na MAHE...a porovnat.

Co bys tím chtěl zjistit??? To si myslíš,že je MAHA lepší?? A v čem jako??
To je uz asi nekonecny pribeh.........tu nejde o to ci je to maha alebo akakolvek ina znacka ale ide tu o typ brzdy
Zatažova alebo fixna brzda
MAHA je zatazova brzda
To co ma . performance je fixna brzda ta pracuje na DEBILNE JEDNODUCHOM principe a to je kalkulacia krutiaceho mometnu pricom vstupny parameter je FIXNY a to je HMOTNOST tych POSXXTYCH VALCOV a cas potrebny na zrychlenie VALCOV to je fakt BRZDA jak HOVADO......hlavne ak si uvedomite ze SKURVXENA hmotnost auta ktoru mustie udavat pre tuto brzdu je vzdy udavana ako celok pricom ak sedite z autom na sikmej rovine a meriate predok takze by ste potrebovali vediet tlak na prednu nápravu tj. hmotnost, naviac ak ste nakloneny dozadu tak prirodzeny efekt tej ZASRXATEJ brzdy je to ze auto sa prevazi dozadu tolko co povolia tlmice (KAČICKA EFEKT) odlhaci sa predna naprava takze aj ten zasxraty vahovy koeficient je Vam na rit........
PO LOPATE POVEDANE AK CHCETE MERAT TAK PROSIM ZATAZOVA BRZDA NIE TAKETO CHUJXVINY........zvlast ak sa udava v hodnotach vyrobcu maximalny mozny merany vykon 300Koni a to je mi dobre silna blbost az kozmicka lebo brzda meria krutiaci moment a vykon je len funkciou otacok a krutiaceho momentu.......to je potom kua rozdiel merat 300konovy benzin a 300konovy dizel ze? Zvlast ak ten zasraty dizel ma 700Nm a benzin tak ledva 400Nm......
Byl jsem svědkem několika měření na brzdě v Děčíně, jen z toho 3krát moje auto, a nikdo nikdy nikam žádnou hmotnost auta nezadával, a ani čistě z principu měření a fyzikálních zákonů mi není jasné jaký rozhodující vliv má na přesnost měření hmotnost přikurtovaného auta (mimo adheze, ale ta není jen o hmotnosti)
Kdyby jsi radši věnoval energii odpovědi na otázku kam se poděl spool up GT2559 na Lupu v 1800ot (jak jsi nedávno psal), bylo by to jistě zajímavější počtení. Z poskytnutých grafů je patrné, že v oblasti 2000ot je hodnota Nm téměř jako u seriových SDI motorů.
Nic to nemění na faktu, že naměřené hodnoty jsou obdivuhodné, ale použití pouze pro účely spritnu na 1/4míle, pro běžného uživatele nebo v jakékoliv jiné motorsport disciplíně celkem nevhodné.
Napsal: 25 čer 2008, 20:00
od Stingray
ozval sa najvacsi expert na turboduchadla a cipovanie na svete.........nechapem ak Reesha urobi soft na jazdenie ziadny extrem tak je to vsetko okej........ale nechapem naco sa nahanat na beznom softe viac ako 250koni? Auto ide bez dymu tak naco nakladat ma to zmysel ked na sprint sa to moze tocit na 5200otacok a s vodou a nitrom to ma urcite cez 450koni.......
Napsal: 25 čer 2008, 20:11
od JirkaŠ
Graf se zátěžové brzdy toho Lupa ,kde je použita voda a nitro, bys nám nechtěl nabídnout? Ať víme o čem se tady píše.
Napsal: 25 čer 2008, 20:23
od Fantik
Napsal: 25 čer 2008, 20:51
od Andre
Stingray píše:ozval sa najvacsi expert na turboduchadla a cipovanie na svete.........nechapem ak Reesha urobi soft na jazdenie ziadny extrem tak je to vsetko okej........ale nechapem naco sa nahanat na beznom softe viac ako 250koni? Auto ide bez dymu tak naco nakladat ma to zmysel ked na sprint sa to moze tocit na 5200otacok a s vodou a nitrom to ma urcite cez 450koni.......
Na to, aby člověk pochopil, že tu píšeš kraviny nemusí být expert, na to stačí znalosti fyziky 7mé třídy zš.
Nevím, proč do toho pleteš Ríšu nebo odměřený výkon, otázka zněla úplně jinak, nevím proč na to nejde nějak rozumně odpovědět a musíš to zahrávat do outu.
Napsal: 25 čer 2008, 21:02
od Stingray
Andre píše:Stingray píše:ozval sa najvacsi expert na turboduchadla a cipovanie na svete.........nechapem ak Reesha urobi soft na jazdenie ziadny extrem tak je to vsetko okej........ale nechapem naco sa nahanat na beznom softe viac ako 250koni? Auto ide bez dymu tak naco nakladat ma to zmysel ked na sprint sa to moze tocit na 5200otacok a s vodou a nitrom to ma urcite cez 450koni.......
Na to, aby člověk pochopil, že tu píšeš kraviny nemusí být expert, na to stačí znalosti fyziky 7mé třídy zš.
Nevím, proč do toho pleteš Ríšu nebo odměřený výkon, otázka zněla úplně jinak, nevím proč na to nejde nějak rozumně odpovědět a musíš to zahrávat do outu.
Tak sa vrat naspat do skoly.......dokola je to o tom istom.......a pokial nepride na MAHU dizel auto z grafom z MOTOCOMu......tak to bude jasne......najprv pokial zacnes o niecom tocit zisti si o MOTOCOM brzde trosku viac a potom sa mozme bavit.......k LUPU pri 2100otackach tlaci 1.5bar.......
Napsal: 25 čer 2008, 21:32
od JasteR
Roztrhejte si obcanky

... sem si ani nak nevsiml na 2000t. ot. Nm jak SDi

Napsal: 25 čer 2008, 22:39
od Forest
Stingray píše:k LUPU pri 2100otackach tlaci 1.5bar.......
Ok, poznamenavam si to k predchozi informaci 1bar/1800 RPM.
My chceme verohodny graf (mluvim za ostatni, protoze verim, ze nejsem sam).
Uz me ty Tvoje pohadky stvou a to jakoze nehorazne. GT2559V bez uprav a nutnosti vody a nitra s jistotou 300koni, pry dost pravdepodobne 330koni... to jsem od Tebe slysel nekolikrat. Chci nejake dukazy!
Verim, ze jsi toho dokazal hodne a je to videt, ale jsou proste veci, ktere vypustis beztrestne z ust a vyvolavas v lidech smisene pocity - v tech, kteri tomu nerozumi obdiv, ti co vedi usmev na tvari.
Takze laskave nyni uz prosim spodavej fakta pouze podlozena dukazy.