Stránka 4 z 7

Napsal: 29 črc 2012, 10:51
od viktorddd
presne, ja mám staršiu hlavu čerpadla ale viečko som tam dal to novšie lebo celý motor mám novší len elektriku a hlavu starú

Napsal: 29 črc 2012, 12:40
od bjukemen
..som z toho kkt, ja mam vyvod dozadu dnes odfotim ale mam hlinikove aj sanie, aj vicko na olej takze zjavne niekomu klakol motor tak dal tento asi z e34 a cerpadlo vyzera ze je povodne :?

Napsal: 29 črc 2012, 18:15
od Míšánek
viktorddd píše:tak mišánek pred mesiacom som predal jednu HDK hlavu v super stave r.v.98 a nabehaných 160tis. na nemeckú naftu, proste ako novú keď viem že niečo také zháňaš tak by si to mal za smiešnu sumu

ja zas zháňam dobrú hlavu staršieho typu - potenciometer, lebo moja už bude asi trochu "chytená"

mič bjukemen - keď je z viečka čerpadla vývod prepadu nafty smerom dozadu tak to bude novší typ, keď je vývod zo stredu viečka dohora tak starší typ, ovšem sa to tiež mohlo časom vymeniť keďže viečka sú zameniteľné
keby si zhodil viečko tak to hneď zistíš, takto vyzerá HDK pod viečkom:
http://imgupload.sk/viewer.php?file=n6d ... 3r4tbv.jpg
Takže víčka jsou výmenné? :o Tak ještě nějaká, i když v podstatě zanedbatelná šance tu je, že to někdo přehazoval a mám i tu hlavu z druhého motoru HDK, ale je to velice nepravděpodobné, poněvadž auto bylo r.v.94, hliník sání aj víčko filtru. Já mám teď v aktuální e34 hliník sání, plast víčko a hdk hlavici.

Takže pokud sháníš starší typ hlavice Viktore, tak už shánět nemusíš, rád ti ji přenechám ;) Fungovala do poslední chvíle (opravdu do poslední chvíle, tzn. do té doby, dokud jsem neuděla ze starého Seaut Smarta na D1 :) )bez problémů, nechcípala, nic akorát trošku chcala nafta z čerpadla (asi právě mezi hlavicí a čerpadlem). Kdyžtak napiš adresu a pokusil bych se ti ju během srpna poslat jak se ukážu doma
bjukemen píše:..som z toho kkt,
(rofl) (rofl) To se ani nedivím :-D Já se v tom vůbec nevyznat jako ty, tak jsem tady z toho taky jalový (LOL)

Napsal: 29 črc 2012, 18:33
od jericho-3
Obdivuji trpělivost majitelů těchto el. zázraků a jejich problémů s nimi..Platit v servisu nehorázné částky bez záruky úspěchu svědčí o dobré finanční situaci majitelů.Na rozdíl od toho, jednorázově zaplatit opravu mech. čerpadla, které přežije motor.., ale vlastně, ten tempomat.. :)

Napsal: 29 črc 2012, 18:39
od Míšánek
Nikdo tady o opravách v servisu zatim nic nenapsal. Myslím že i kvůli tomu je tu toto téma, aby dotyčníé do servisu jezdit nemuseli ;)

Napsal: 29 črc 2012, 20:06
od bjukemen
suhlas zatial som nemal auto ktore by bolo na servis lacinejsie ako tds-ko takze- hlavne neprepadat panike ;)

..vsetko sa da zbuchat doma za par supov :)


ps: cerpadlo je to paradne ale ked ma každe najazdene 500 000km da sa cakat uz nejaka ta porucha

Napsal: 30 črc 2012, 14:11
od jericho-3
Máš pravdu, ale dát 20-30000 kč za opravené čerpadlo s žádnou zárukou, to už je na propadání panice.. :)
Včera jsem jel za Táborem v té šílené průtrži mračen, kdy padaly tuny vody a byla tma jako v noci,rybníky přetékaly a voda byla všude a modlil jsem se, že u toho zkurveného benzináku se stříkačkou se mi převalí voda přes motor, přes cívky , nebo zkratují čidla a já zůstanu se sráčem stát na silnici, protože ani nikam uhnout nešlo. Tak jsem si říkal mít tak diesela, tak mi nějaká voda může vylízat prd.l..ale došlo mi, že bych musel mít pouze starou poctivou mechaniku, kde stačí 2 ploché baterie na stop ventil a jede se..S těmi výkvěty techniky čím dál mladší bych byl stejně v panice... A neminulo mně to, vracel jsem se z půli cesty/80 km/ na 3 válce a byl jsem rád, že jsem dojel domů...Cívky v háji, jak se dalo tušit.. Elektronické sráče nejsou do nepohody ale vše musí být na 100%, jinak je problém.. Nesnáším závislost jakéhokoliv druhu.... :)

Napsal: 30 črc 2012, 18:21
od Míšánek
Taky názor ;) Nicméně dát 30 tyček za čerpadlo bez záruky může jenom blázen :-)

Napsal: 30 črc 2012, 19:33
od bjukemen
..presne tak a momochodom otec si daval cerpadlo na repas a normal zaruka dva roky, bola tam nova hlava pretesnene nastavene atd. :) fachalo to dobre,ale ze by nas niekdey niekde nechalo tds-o to nemozem povedat,dokonca aj ked roztrhlo plochy remen tak bez vodnej pumpy a altika sme presli domov 20km bez uhonu zkrutenia hlavy a podobnych dristov

Napsal: 30 črc 2012, 21:53
od oldaf
Míšánek píše:Taky názor ;) Nicméně dát 30 tyček za čerpadlo bez záruky může jenom blázen :-)
Jo, jenže zkus repasovaný čerpadlo reklamovat pokud si ho namontuješ sám. Pokud ti ho tam daj oni v servisu tak ještě s tím něco uděláš ale pokud si ho namontuješ sám tak máš smůlu. A záruka na repas je u nás jen 6 měsíců.

Napsal: 30 črc 2012, 21:57
od oldaf
A opravdu repasovaný čerpadlo na TDS stojí přes 40tisíc kč :D To zůstává pak jen obal čerpadla a všechno co se může opotřebovat provozem je nové. Takovej ten repas za 15 tyček je jen přetěsnění a seřízení, maximálně ti tam vymění nejakou podložku nebo rolnu. :D

Napsal: 30 črc 2012, 22:01
od bjukemen
.. nas stal repac cerpadla uz som to tu niekde pisal cca 1300e mam dojem a montoval ho chlap kt. ma zmluvu so servisom, neviem preco sa tu stale tolko spekuluje

Napsal: 30 črc 2012, 22:05
od oldaf
bjukemen píše:.. nas stal repac cerpadla uz som to tu niekde pisal cca 1300e mam dojem a montoval ho chlap kt. ma zmluvu so servisom, neviem preco sa tu stale tolko spekuluje
Tak to už se tomu dá věřit že v tom něco vyměnily, za takový prachy.

Napsal: 30 črc 2012, 23:10
od Míšánek
oldaf píše:A opravdu repasovaný čerpadlo na TDS stojí přes 40tisíc kč :D To zůstává pak jen obal čerpadla a všechno co se může opotřebovat provozem je nové. Takovej ten repas za 15 tyček je jen přetěsnění a seřízení, maximálně ti tam vymění nejakou podložku nebo rolnu. :D
No... Tak zase bych nepřeháněl, nerozhazoval kolem sebe desetitisícema a držel se trochu při zemi - myslím si za 15 tisíc je repas možné udělat.


Dokonce i někteří lidé mají (měli, nevim jak to teď je) přístup k fungl novým čerpadlům přímo od Dealera BMW za cenu okolo 17t Kč. Takže repas za více než 40 tisíc mi přijde opravdu hooodně přitažený za vlasy, to se na mě nikdo nezlobte ;)

Napsal: 31 črc 2012, 17:12
od oldaf
Když myslíš, podívej se do ceníku Bosch a uvidíš kolik stojej jen díly. Jen rozdělovací hlava u nich je za 11litrů, tu elektrickou kostku nekoupíš nikde pod 10tisíc, jestli jo tak mi to najdi. A jen přetěsnění a seřízení stojí 5 tisíc. Takže za 15 tyček ti v boschi udělaj na tomhle čerpadlu velký kulový. Jinak já umím nový čerpadlo na TDS za 570 usd, žádnej repas ale výroba v číně. A tady máš repasovaný čerpadlo na tds: http://www.elitecat.cz/ArticleDetails.a ... leTypeID=1