Stránka 4 z 4

Napsal: 30 čer 2009, 21:17
od Wasek 84
Čusik chtech bych se zeptat mám G IV 81kw a v sobotu budu dávat turbo ze 130ps a bez ůpravy softu zatím co to bude dělat pojede to vubec nebude mi něco hlásit počítač
typ motoru AHF. díkes

Napsal: 30 čer 2009, 21:18
od Smoke
pojede to uplně stejně, možná se malinko změní reakce na plyn

Napsal: 30 čer 2009, 21:54
od Wasek 84
no stejně doufám že né jak mi to jede tedka turbo mám totiž v háji bere olej a tlačí až od 2500 ot/min tak sem sehnal to ze 130ps no tak ted by to mělo chodit aspon jak normální 110konovka a ještě pak přemejšlim o tryskách pak na čipovat a 160-170ps víc ani snad ne mám to na denní používání. i tak to asi bude mazec.

Napsal: 01 črc 2009, 05:42
od Thopr
Wasek 84 píše:no stejně doufám že né jak mi to jede tedka turbo mám totiž v háji bere olej a tlačí až od 2500 ot/min tak sem sehnal to ze 130ps no tak ted by to mělo chodit aspon jak normální 110konovka a ještě pak přemejšlim o tryskách pak na čipovat a 160-170ps víc ani snad ne mám to na denní používání. i tak to asi bude mazec.
Pak určo nezapomeň na spojku, ta origo přenese max 150ps a cca 330 nm, dále ještě sání z 96, ale není nutností, tak samo i intercooler. Ale BRZDY by to pak už chtělo.... ;)

Napsal: 10 črc 2009, 11:47
od Jims1
nechci zakládat nové téma..mam obdobný prblém..mam leona 81Kw 1.9 TDi ASV ..vše v serii..co by ste do toho dali abych dostal výkon alespon 150 - 160 Koníků??

Napsal: 10 črc 2009, 17:23
od Rosma
Jims1 píše:nechci zakládat nové téma..mam obdobný prblém..mam leona 81Kw 1.9 TDi ASV ..vše v serii..co by ste do toho dali abych dostal výkon alespon 150 - 160 Koníků??
přečti si celé toto téma od začátku , řeší to tu od prvního příspěvku , vyměnit trysky alespoň za sprint764 pak turbo z 96kw a nech to očipovat a máš 150-160ps

Napsal: 13 črc 2009, 18:34
od shvellan
mam dotaz: mam OI 81kW AHF a chci se zeptat když tam dám trysky sprint 764 tak kolik cca kW to zvedne a hlavně o kolik to zvedne krouťák a jestli musim upravovat něco přes vag nebo stačí jen namontovat? Díky moc.

Napsal: 13 črc 2009, 20:20
od koco
zvedne ti to tak cca 15hp a upravovat nemusíš nič, upravíš až ked dáš vačšie turbo ;)

Napsal: 13 črc 2009, 20:54
od shvellan
koco píše:zvedne ti to tak cca 15hp a upravovat nemusíš nič, upravíš až ked dáš vačšie turbo ;)
No s věčim turbem počítám a co se pak musí upravit? a co se stane když se to neupraví?

Napsal: 14 črc 2009, 07:00
od dongrofo
Ked das vecsie turbo musi sa upravit soft v Rj teda chiptuning. A kdyz se to neupravi, tak se nestane nic, turbo si bude valet sunki lebo tlak bude stale rovnaky, pokial sa neupravi - nenastavi vecsi cez ten chip. Vecsie turbo bez upravy softu nema zmysel ;)

Napsal: 25 črc 2009, 16:26
od shvellan
A jak to vypadá pak se spotřebou když se daj třeba trysky sprint 764? já mam AHF 81kW a už teď mi to žere oproti tomu co tady kdo píše že jezdí za 4,9 atd. já mam plnou nádrž na 800km tak nevim jestli to je normální.

Napsal: 27 črc 2009, 21:59
od lubomt
shvellan píše:A jak to vypadá pak se spotřebou když se daj třeba trysky sprint 764? já mam AHF 81kW a už teď mi to žere oproti tomu co tady kdo píše že jezdí za 4,9 atd. já mam plnou nádrž na 800km tak nevim jestli to je normální.
neviem kto to tu pise take voloviny s tou spotrebou. Mal som kedysi cierneho golfa 4 1,9tfdi 66kW s turbinou 81kW,kolesa origo 16",davalo sa to tak od vyroby v r.2000.Auto zralo tak 7-9ltr podla tazkej nohy. Potom som tam dal trysky z 81kW a cip a spotreba stale okolo 8-9ltr,na 4,5ltr by som musel jazdit ako veteran :D tak sa jazdit proste neda.Takže bud v klude,papka to,golf je sam osebe dost tazky

re:

Napsal: 27 črc 2009, 22:12
od sten84
Jo to je pravda je to o řidičovi ale já se taky pohybuju tak 6.5 až 9l/100km.Mám trysky S764 + soft