Stránka 4 z 4
Napsal: 21 led 2013, 14:48
od Carlos TDI
903 otáček je tam asi 5min než se to ohřeje a pak to spadne na 819...sem taky četl že se volnoběh reguluje volnoběžnou dávkou ??? ta je 5,5mg když je to studený a 4,4mg při teplém...
Napsal: 23 led 2013, 06:42
od kobe
819 otáček za minutu mám na volnoběh při zahřátém motoru taky, stejně jako vstřikované množství 4,4mg. Myslím, že je to normální.
Ve skupině 5 mám vstřikované množství při startu 12,9mg.
Napsal: 04 úno 2013, 12:05
od Carlos TDI
Tak jsem tankoval a spotřeba u té samé benzínky AGIP je po 550km nyní 9,08l!!! To je tedy vylepšení z 8,0l sakra. Původní předvstřik byl -2,9...nová spotřeba 9litrů je při nastavení na přípravky a to ukazuje přesně předvstřik NULA. Tak kam s tím hejbat? možná zkusím těch -3,9 ?

Napsal: 06 úno 2013, 08:00
od kobe
U mého motoru je po nastavení rozvodů na přípravky synchronizace -3,6° (provozní teplota).
Ještě jsem vypozoroval jednu vlastnost o které se tady i píše, a to že při volnoběhu má motor tendenci se chvět a cukat. Na otáčkoměru to vidět není, ale dost výrazně to cítím na sedadle. Někde jsem četl, že by to mohlo být špatným vstřikem. Hodnoty ve skupině 13 jsou ale v normě (0,31; -0,59; 0,16; 0,09). Otázka je, jestli se tomu dá věřit bez toho aniž by se vstřikovač demontoval a otestoval. Pokud by ale byl problém se vstřikovači, byly by i špatné starty, nebo vyšší kouřivost ne? A s tím já problém nemám, jen ta spotřeba

Napsal: 07 úno 2013, 23:36
od Boriss
ten zvuk z toho videa je normální?
Napsal: 10 úno 2013, 20:27
od kobe
Ten zvuk se mi nelíbí. Jak se dá poznat opotřebená vačka a hydra? Musí se shodit víko motoru, nebo jsou nějaké příznaky?
Napsal: 19 úno 2013, 06:39
od kobe
Chci shodit víko motoru a zkontrolovat vačku a zdvihátka. Je třeba dávat nové těsnění pod víko, nebo nechat původní?