výměna uprava elektroinstalace OI jakou airbagovku a jiné?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Takže stojím na pinu 3 z T15a jelikož všechny programy mlčí a pak ještě na mr02 nahoru je spínač kapoty do budíků ne do komfortky ale tady po přepinování je na komfortce vezme si maxidot info z komfortky na kapotu nebo přetahujete ještě kááblík do budíííků ??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Jednotka kontroly prasklých žárovek má toto zapojení u octavie 1
The Pinout of the Lamp Control Modules are as follows:
1 KL15a - 12V Ignition(over 10 Amps Fuse)
2 GND
3 KB - Connect to Cluster Error Detection Data (Brake Light)
4 to Brake Light Right
5 from Brake Pedal Switch with bridge to Pin 7
6 to 3rd Brake Light
7 Bridge to Pin 5
8 to Brake Light Left
9 KS - Connect to Cluster Error Detection Data(Head/Taillight)
10 from Left Parking Light Switch(over 5Amps Fuse)
11 from Head Light Switch Left
12 to Tail Light Right
13 to Head Light Left
14 from Head Light Switch Right
15 to Head Light Right
16 NOT CONNECTED
17 to Tail Light Left
18 from Right Parking Light Switch(over 5 Amps Fuse)
Jak je myšleno to zapojení mezi 5 spínačem a 7?? jsem slabší v angličtině a toto mi není moc jasné. A ještě v dílenský příručce je 3KB na T32a/19 a tam dle pinout je ABS a 9KS na T32a/6 a tam je psán airbag?? tak mám špatně pinout svorkovnic budíků nebo nechápu správně DP ??
The Pinout of the Lamp Control Modules are as follows:
1 KL15a - 12V Ignition(over 10 Amps Fuse)
2 GND
3 KB - Connect to Cluster Error Detection Data (Brake Light)
4 to Brake Light Right
5 from Brake Pedal Switch with bridge to Pin 7
6 to 3rd Brake Light
7 Bridge to Pin 5
8 to Brake Light Left
9 KS - Connect to Cluster Error Detection Data(Head/Taillight)
10 from Left Parking Light Switch(over 5Amps Fuse)
11 from Head Light Switch Left
12 to Tail Light Right
13 to Head Light Left
14 from Head Light Switch Right
15 to Head Light Right
16 NOT CONNECTED
17 to Tail Light Left
18 from Right Parking Light Switch(over 5 Amps Fuse)
Jak je myšleno to zapojení mezi 5 spínačem a 7?? jsem slabší v angličtině a toto mi není moc jasné. A ještě v dílenský příručce je 3KB na T32a/19 a tam dle pinout je ABS a 9KS na T32a/6 a tam je psán airbag?? tak mám špatně pinout svorkovnic budíků nebo nechápu správně DP ??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
takže vyřešeno ten pin na komfortce je +12 a je to dodělané "immo" už to mám vyřešené.
Kontrola žárovek též vyřešena jelikož od 2002 nahoru je na pinu 6 místo airbagu kontrola světel a na 19 místo ABS taktéž zítra to budu zapojovat tak by to mělo být OK
jen mě překvapilo že pin out přístrojů po 2002 mi schovali kamsi pod gateway proto jsem furt viděl to ABS a airbag.
Kontrola žárovek též vyřešena jelikož od 2002 nahoru je na pinu 6 místo airbagu kontrola světel a na 19 místo ABS taktéž zítra to budu zapojovat tak by to mělo být OK
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
kamos obdivujem ta sam so takto prerabal kompletne dva octy 1U r.v. 99 na komplet novy typ a uz bi som to nikdy viac radsej nerobil. Ked si predstavim ze som pri kazdej prakticky prezimoval
Je to piplacka na skelete je vela drobnych odlisnosti a prerobit napr. MK20 na MK60, xenony atd. je riadna fuska ked nemas koplet zilu. ked teraz kukam na fotky jak je na zemy v dielni rozparana cela zila tak sa mi chce 
svazky mám tři jeden orig v autě (měl xeny,výhřev,2,5g komfort,asr,šíbr) druhej od kornouta esp,mult volant,3g komfort ,navi a třetí od cosbyho ten má airbagy vypínatelné,esp,kontrolu žárovek,
No a já to vše cpu do jednoho a přepinovávám na 3g komfort plus PTC z passata a nezavislý topení eber a elektrický sedadla z A6 ,tv tuner,převodník na mp3,rgb převodník a auto mám jako holý skelet jelikož jsem ho odrezoval a lakoval a ošetřoval dutiny. Motor jsem měl poskládán dopředu převodovku taky brzdy RS taktéž napravy jsem dělal hned v unoru audi TT a seat leon cupra tlumiče s podložkama estetiku až tolik neřeším hlavně funkčnost a spolehlivost a výýýbavu
No a já to vše cpu do jednoho a přepinovávám na 3g komfort plus PTC z passata a nezavislý topení eber a elektrický sedadla z A6 ,tv tuner,převodník na mp3,rgb převodník a auto mám jako holý skelet jelikož jsem ho odrezoval a lakoval a ošetřoval dutiny. Motor jsem měl poskládán dopředu převodovku taky brzdy RS taktéž napravy jsem dělal hned v unoru audi TT a seat leon cupra tlumiče s podložkama estetiku až tolik neřeším hlavně funkčnost a spolehlivost a výýýbavu
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Tak pánové auto zvenčí a motorový prostor složen. Dnes test celé elektroinstalace a krom kontroly žárovek ok (jen airbagy ještě nevím) takže se muže složit interiér paráda už budu jezdit. Jediné co mám za problém je kontrola žárovek ale to píše i chybu brzd snímače a sporadickou výška světla vpravo tak snad je to tím jinak vše fachčí
V unoru zakoupeno havarované odstrojeno na holý skelet a seskládáno uffff. Po tomto vždy říkám že už naposled ale přitom takhle dělám každé své auto

V unoru zakoupeno havarované odstrojeno na holý skelet a seskládáno uffff. Po tomto vždy říkám že už naposled ale přitom takhle dělám každé své auto

přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Ahodá všem. Tak prvně něco at se mimužete vysmát takže kontrola prasklých žárovek měla defekt na světlech a to z toho důvodu že jsem přerušil vedení ne do světel ale do zásuvky TZ jelikož mám orig tak jsou kabely ve svazku zepředu takže to je vyřešeno ale závada na brzd světlech přetrvává a nevím proč napájení z brzd spínače mám ze spoje kabelového svazku vlevo (ten orig spoj cervenočerných) tam to má být origo na piny 5 a 7 a brzd světla mám každé zvlášt na pinech 4pravé 8 levé a 16 třetí brzd světlo. A dnes jsem zjistil že mi nejde zapalovač a zamknout zadní okna ale to asi řešit už nebudu.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Ahoj zdravím všechny pomocníky co mě někdy trochu nakopli či alespon postrčili a už mám trochu času tak řeším dál brzd světla. tak zda bude někdo laskav .......... mě nakopnout ale asi pořádně
Ihned po zapnutí klíčku mi zazní pípnutí a napíše závada na brzdových světlech (ostatní na kontrole žárovek funguje to jsem zkoušel odpojením žárovek) dlouho jsem na to neměl čas a ted se tomu znovu věnuji.. Takže mám combi s origo tažným (to píšu kdyby toto byl problém aby se to vědělo) a zapojeno mám od brzd spínače vedlo do svazku kde byl spoj několika drátu (třetí brzd,tažný,levá koncová) levou koncovou jsem ustřihl a fous jsem napojil na řj žárovek na 5/54 ta je rozvedena na 4/54R (tam jsem natáhl nový drát a u levé lampy odstřihl původní zdvojení) a 8/54L levé tam jsem použil původní kabel k levému brzd světlu . další ze svazku jsem ustřihl třetí brzd světlo a napojil fous od brzd spínače na řj na 7/54 což je přívod pro třetí brzd a na výstup 16/54 jsem napojil původní kabel třetího brzd světla ( dle schémat by to mělo být správně) ale chybu hlásí zkusil jsem přepojit třetí brzd světlo na 6/54 (to je pro sedan) zkusil jsem zapojit třetí na 16/54 a na 6/54 dát zátěž žárovkou stále hlásí závadu vedení je odzkoušené proklemováním místo řj a každá žárovka se rozsvítí samostatně takže vedení do světel OK žárovky správná wattáž řj přehozena do jiného auta kde je to origo a závadu nehlásila a jeho řj u mne též vyhlásila chybu takže chyba musí být u mě Jinak kabel na tažné zustal z rozdvojení nechán a vede přímo do zásuvky ale ten když vzadu odpojím žádná změna stále hlásí chybu někde jsem něco přehlédl nejspíše nebo si nějak už nevím rady .............. Všem děkuji za případnou radu či pomoc.
Ihned po zapnutí klíčku mi zazní pípnutí a napíše závada na brzdových světlech (ostatní na kontrole žárovek funguje to jsem zkoušel odpojením žárovek) dlouho jsem na to neměl čas a ted se tomu znovu věnuji.. Takže mám combi s origo tažným (to píšu kdyby toto byl problém aby se to vědělo) a zapojeno mám od brzd spínače vedlo do svazku kde byl spoj několika drátu (třetí brzd,tažný,levá koncová) levou koncovou jsem ustřihl a fous jsem napojil na řj žárovek na 5/54 ta je rozvedena na 4/54R (tam jsem natáhl nový drát a u levé lampy odstřihl původní zdvojení) a 8/54L levé tam jsem použil původní kabel k levému brzd světlu . další ze svazku jsem ustřihl třetí brzd světlo a napojil fous od brzd spínače na řj na 7/54 což je přívod pro třetí brzd a na výstup 16/54 jsem napojil původní kabel třetího brzd světla ( dle schémat by to mělo být správně) ale chybu hlásí zkusil jsem přepojit třetí brzd světlo na 6/54 (to je pro sedan) zkusil jsem zapojit třetí na 16/54 a na 6/54 dát zátěž žárovkou stále hlásí závadu vedení je odzkoušené proklemováním místo řj a každá žárovka se rozsvítí samostatně takže vedení do světel OK žárovky správná wattáž řj přehozena do jiného auta kde je to origo a závadu nehlásila a jeho řj u mne též vyhlásila chybu takže chyba musí být u mě Jinak kabel na tažné zustal z rozdvojení nechán a vede přímo do zásuvky ale ten když vzadu odpojím žádná změna stále hlásí chybu někde jsem něco přehlédl nejspíše nebo si nějak už nevím rady .............. Všem děkuji za případnou radu či pomoc.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
-
leonardino
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 545
- Registrován: 27 říj 2009, 14:36
- Bydliště: Brno, Kutná Hora
Moc se v tom nevyznam, co si kam zapojil, ale jdes na to asi dobře. ja to delal podle schématu a bez problemu, nekde si musel něco prehlednout, z brzdového spinace das dva draty na piny jednotky 5 a 7 a este k temhle budes mit ten drat od taznyho, na pin 8 drat na levou, pin 4 drat na pravou a na 6 nebo 16 treti brzdovy.
-
leonardino
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 545
- Registrován: 27 říj 2009, 14:36
- Bydliště: Brno, Kutná Hora