Oactavia II 1.9 77kw PD (údajné problémy) koupit nebo ne?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ondrix
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 16 říj 2010, 11:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od ondrix »

Fulltank píše:BLS - pres 200 000tis -KO

vacka
vstriky
spojka
turbo
altik
starter
DPF

to prijde slusny :D koupil jsem si fakt srac
Tak to je smola. Ale zas ked to vsetko pomenis tak mas dalsich 200tkm pokoj ;)
Octavia Combi 2004 ALH - navrat k legende
Octavia Combi II FL 2011, 1,6 TDI
Octavia Combi 2008, BXE
Fabia RS 2004, 170PS
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

tomu never :D cekam na ojnici
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
ondrix
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 16 říj 2010, 11:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od ondrix »

Tak to aj ja..a najhorsie bude ked to vyleti 500km od domova (wallbash)
Octavia Combi 2004 ALH - navrat k legende
Octavia Combi II FL 2011, 1,6 TDI
Octavia Combi 2008, BXE
Fabia RS 2004, 170PS
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od marthass »

gingik píše:si to prečitaj ešte raz čo som napísal, presuny po dialnici 145 km/h na tempomate robim od 5,7 až po 6,2 furt vtedy auto točí 3000 ot/min
4,5 spravim keď si dam tempomat na 100km/h a idem obchvatom !!!!

vrať sa do školy keď nevieš čítať, ale prepáč vieš čítať len nevieš textu porozumieť..
Až na to že jsem absolutně nereagoval na tvůj koment :D :D :D :D :D
bože. To jsou slováci z vos nebo co?:)

s tvými hodnotami nelze než souhlasit
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Ale on se tu neptal na spotrebu ale na to na co si ma dat pozor chlapy pri koupi nechapu proc se tu do kola resi stale jen a jen spotreba ja uz ji přestal resit davno:-D:-D
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od marthass »

Ta spotřeba je spíš jen taková třešnička :)
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

jezdím s tímto motorem rychlostí důchodce za 8l takže spotřebu řeším (wallbash)
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

Fulltank píše:BLS - pres 200 000tis -KO

vacka
vstriky
spojka
turbo
altik
starter
DPF

to prijde slusny :D koupil jsem si fakt srac
na srace mam stesti taky:D
moje fabia byla bouchla zpredu aj zezadu a hodne a ja byl pri koupi uplne osleply a hledej jen na podvozek a hlavne motor(takze ted prodejne za polovinu) jinak zadni brzdy zasekl se trmen takze zvlneny kotouce, odchazi spojka to je 13 tis s praci, cepy ramen zacina byt horsi,ale to je prkotina, horsi to je s poloosou ta stoji kolem 8 litru, dale jde tuho radit a bud odchazi prevodovka nebo razeni to je jen v originalu 2 tis plus nekolik hodin prace. jinak to slape az an to,ze se nekdy zasekne regulace turba a padne do nouzaku.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od marthass »

Řešením je asi pak mazda 3 1.6....to docela drží....
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

ja nevim jak vy,ale ja benzin nesnesu uz. strasne s emi libi kdyz mi nekdo tvrdi,ze benzinak pod 2 litry objemu taha do kopce:D ano kdyz to je honda civic z tunou vahy a 116kw nebo kolik mela ta nejsilnejsi 1,6stka
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

No tak se svez nejakym tfsi a urcite zmenis nazor za to ti rucim
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

to nemyslis vazne to cos napsal? myslis,ze sme turbobenzin nezkousel? kdyz clovek rekne benzin do 2 litru,tak pochopitelne mysli atmosfery. nebudus rovnavat motor co ma 77 kw a 147 kw. me stacilo 1,4 GT turbo s ostrou vackou a chipem zrychleni 6,3s
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Když měl kdysi táta OII 77kW kod motoru BJB-EURO3,prý druhá prodaná OII v Budějcích, tak jezdil prahu za 4,3, když jel brzo ráno a dokud nenajel na dálnici tak prý i 3,8-4.1 S BXE to samý jezdí za 4,8. Samozřejmě ta táhlá dálnice do kopce od Tábora k Miličínu dělá dost,předtím nebyla. Ale celkově u BJB dlouhodobá byla prý 4.8, u BXE 5.3. Měřeno podle tankování-služebák, sedělo to i s palubákem.

Už jsem to tu někde psal, známej GOLF plus 2005 BKD, dlouhodobá 5.0 podle tankování i palubáku. 1100 km na nádrž a louda to zrovna není, jen nedupe podlahu,předvídá, nejezdí na tempomat..
200 tis bez závad,jen jsem mu měnil dvouhmotu ve 160..

Takže já těm spotřebám věřím,ale nikdy se na ně asi nedostanu :D
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

ja mam prumer 1100 km na 45 litrovou nadrz,al ted uz jezdim jen mesto a zvysila se spotreba lehounce nad 5 litru. jinak dival sem se na inzeraty a pekny auta jsou az takm kolem 180-190 tis a to se mi zda za 8 let stary kram docela dost. asi nakonec nic nekoupim projel sem 50 tis na fabii a chybi mi to ted na to nove
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 29 pro 2012, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od marian.marcin »

Ale vyser sa na keci a kúp si auto aké sa ti páči čím viac budeš preberať tým horší šrot kúpiš. ;).Mám BJB blud kilometrov ,čip cca 100KW tlak na slimáku 1,5 kpa a bez problémov , dúfam že nezakríknem.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“