Stránka 4 z 6
Napsal: 26 led 2014, 17:15
od fuzzyi
auto hůře startuje a při -14C žhaví jen 2vteřiny (kontrolky). Čím je dána tak krátká doba žhavení?
Napsal: 26 led 2014, 17:48
od misope
skontroluj si cidlo teploty
Napsal: 26 led 2014, 18:09
od Zdeněk M
1pavel píše:zkus přiklepnout hlavu na dávku cca 2 mg
3,2 je akorat, pod 3 motor vybruje a i uvnitř vse rezonuje a brní prdel v sedačce.

Napsal: 26 led 2014, 22:27
od xshreck
http://www.youtube.com/watch?v=003GMZRifNE
Lítaj mi otáčky jako na konci tohoto videa a má to i podobný zvuk (jakoby motor klopýtal).
Co može být špatně? .))
Napsal: 26 led 2014, 22:35
od Franciktdi
asi ti to jede jeste po trech, nez zapali posledni...milion moznosti
Napsal: 26 led 2014, 22:42
od xshreck
takže vstřik, komprese, žhavka (nové rok)? ... řešit neřešit? Nebo přicpaný filtr, nemože to nějak přibržďovat načatý setrvák?...
dělá to asi 10-20s a i když přidám plyn. Auto je po chipu 30tis km.
Mrknu na žhavičky, jestli něco neukáže diag. A pak asi začnu kompresí ...
Napsal: 26 led 2014, 22:47
od gigidpietro
1pavel
Když to dáš na 2 mg, se spotřebou to udělá, že se mírně zvedne v celém rozsahu otáček i pro start. Zlepší se i odezva na plyn.
Napsal: 27 led 2014, 08:04
od fuzzyi
Zkontroloval jsem kanál 007 a všechny tři hodnoty v pořádku.
po cca 6hodinách stání v -13C
palivo 1,8C, nasávaný vzduch -8,5C, KAPALINA 3,6C
kontrolka žhavení jen problikne..
samotné žhavičky jsem venku neměl, ale předpokládám, když bude špatná délku žhavení to nemění. Stále řeším, že někdy špatně startuje. Z toho stojí 3dny v -15 a na první otočení chytne, tak nevím
Napsal: 27 led 2014, 12:54
od gigidpietro
Zkusil bych ty žhavky vyndat a napřímo na baterku, před 3 lety jsem měl problém, kontrolka jen problikla a špatně to chytalo (v minus 10 až na počtvrté, 5 sekundové starty). Zkontrolovali jsme žhavky přímo na baterce a vůbec nic, byly úplně mrtvý a studený (všechny 4). Mohl jsem je tam držet třeba minutu a nic.
Dal jsem nový a kontrolka už svítila třeba těch 5 s a starty na drc.
Pro kontrolu jsem ty nové zkusil na baterce, okamžitě do červena.
Při minus 14 by měla kontrolka svítit alespoň 5 s. Tipl bych, že je nemáš úplně KO, že jsou slabý. Na baterce by měly být okamžitě do červena. Apropo, jak dlouho je tam máš?
Napsal: 27 led 2014, 18:23
od aughostino
tiez mam problem so studenymi startami, po nastartovani je motor nekludny, cely sa na minutku roztrasie, moze to byt rozladenym predvstrekom? pohybuje sa az okolo 70 octavia ASV
Napsal: 27 led 2014, 18:27
od fuzzyi
gigidpietro: těžko říct jak dlouho tam jsou. Auto mám necelý rok. Objednal jsem všechny nové a vyměním. Jak budou staré venku tak je vyzkouším, díky
Napsal: 27 led 2014, 18:29
od vendysp
fuzzyi píše:Zkontroloval jsem kanál 007 a všechny tři hodnoty v pořádku.
po cca 6hodinách stání v -13C
palivo 1,8C, nasávaný vzduch -8,5C, KAPALINA 3,6C
kontrolka žhavení jen problikne..
samotné žhavičky jsem venku neměl, ale předpokládám, když bude špatná délku žhavení to nemění. Stále řeším, že někdy špatně startuje. Z toho stojí 3dny v -15 a na první otočení chytne, tak nevím
vzdyt to tam je videt...kdyz auto stalo 6 hodin v -13° tak je nesmysl aby voda mela 3,6°....jelikoz ale cidlo ukazuje RJ ze ma kapalina 3,6 tak to zazhavi tak 2 vteriny mozna ani ne....

Napsal: 27 led 2014, 18:54
od fuzzyi
zkusím to zítra ráno. Teplota kapaliny by měla být stejná jako vzduch?

Napsal: 27 led 2014, 19:06
od aughostino
teploty by mali byt priblizne rovnake cca +-2
Napsal: 27 led 2014, 20:07
od aughostino
stiahnut ho na 55 alebo to nie je az take zle?
rozvody su pre mna kriz
