Takypavelexc píše:takže 1.8T z toho to pasuje a co ASZ 96kw z toho by to taky pasovalo??JeníkRS píše:Normalne dej komplet tehlice z 1.8T ktera ma 288mm a nic neres. A nechapu proc by silentbolly z TT vibrovaly? Mam je taky a je to v pohode a pri brzdeni se to tolik nekrouti.
vyměna brzd 280 za 288 u O1
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
vlezou brzdy i do 15 kol? kolik za to šrotaci přibližně chcouJeníkRS píše:Takypavelexc píše:takže 1.8T z toho to pasuje a co ASZ 96kw z toho by to taky pasovalo??JeníkRS píše:Normalne dej komplet tehlice z 1.8T ktera ma 288mm a nic neres. A nechapu proc by silentbolly z TT vibrovaly? Mam je taky a je to v pohode a pri brzdeni se to tolik nekrouti.

Jo 15" plechy se Ti tam vejdou pokud Ti jde o zimni kola. Ja daval za tehlice s loziskama 1000,- a brzdy komplet 3200,- Ate a desky Ate ceramic' ale ty uz jsem neplatil:-)
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Jen se chci zeptat, zda někdo už přišel na konkrétní problém u přední nárpavy u O1 a problému s vybrujícím volantem při brždění.Na O1 L&K 96kW brzdy 288mm se vyměnily kotouče, náboje, ložiska a po cca 3tis. km je tu opět chvění, stačí jet 60 a při přibrždění vyskakuje volant z ruky 

Nafta patří do TDi!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 750
- Registrován: 29 dub 2009, 18:25
- Bydliště: Slovakia 00421 904 324 354
Toledak píše:Jen se chci zeptat, zda někdo už přišel na konkrétní problém u přední nárpavy u O1 a problému s vybrujícím volantem při brždění.Na O1 L&K 96kW brzdy 288mm se vyměnily kotouče, náboje, ložiska a po cca 3tis. km je tu opět chvění, stačí jet 60 a při přibrždění vyskakuje volant z ruky
Tycky rizeni si menil? Mne to robili tie
zopár vecí na O1 combi 81kw AHF (tmavě modrá) ešte na predaj http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= +komplet B5 sedan 98,1.8T 110kw automat je na ND http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
stanekjozef@gmail.com
stanekjozef@gmail.com
A měl jsi je volné?Nebo jsi je měnil pro jisotu?Lesterjs píše:Toledak píše:Jen se chci zeptat, zda někdo už přišel na konkrétní problém u přední nárpavy u O1 a problému s vybrujícím volantem při brždění.Na O1 L&K 96kW brzdy 288mm se vyměnily kotouče, náboje, ložiska a po cca 3tis. km je tu opět chvění, stačí jet 60 a při přibrždění vyskakuje volant z ruky
Tycky rizeni si menil? Mne to robili tie
Nafta patří do TDi!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 750
- Registrován: 29 dub 2009, 18:25
- Bydliště: Slovakia 00421 904 324 354
Uz boli volne v lozkach pod manzetu.Toledak píše:A měl jsi je volné?Nebo jsi je měnil pro jisotu?Lesterjs píše:Toledak píše:Jen se chci zeptat, zda někdo už přišel na konkrétní problém u přední nárpavy u O1 a problému s vybrujícím volantem při brždění.Na O1 L&K 96kW brzdy 288mm se vyměnily kotouče, náboje, ložiska a po cca 3tis. km je tu opět chvění, stačí jet 60 a při přibrždění vyskakuje volant z ruky
Tycky rizeni si menil? Mne to robili tie
zopár vecí na O1 combi 81kw AHF (tmavě modrá) ešte na predaj http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= +komplet B5 sedan 98,1.8T 110kw automat je na ND http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
stanekjozef@gmail.com
stanekjozef@gmail.com
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 06 čer 2011, 07:45
- Bydliště: Košice
Furt sa mi krutili kotuče na octavii. Skusil som origo kotuc, Ate doštičky, Ferodo kotuc, ferodo dosky. Vymenil som celu napravu, kym som prišiel nato, že otoč je na pi..., bol krivi v mieste kde sa šrubuju čapy strmena na otoč.
Na pravej strane som mal nerovnomerne zajete doštičky. Pri brzdeni strmen nebehal rovno na čapoch, ale krutil sa, spodok OK, vrch nie, ale iba prava strana. Menil som aj strmen, aj čapy na tej strane, potom som prehodil otoč, dal som origo kotuč, origo dosky(vw, audi...to je vyrobca PAGID).
Od tej doby sa nekrutilo nič, 50 000km nabehane a nekope. Všetko origo 280mm.
Takže skontrolovat došticky, ked hrubka nesedi na celej doštičke(bude rozdiel niekde aj 3-4mm), tak hladat chybu na otoče, alebo dosky su priliš tvrde, nahodit origo PAGID a bude dobre.
Na pravej strane som mal nerovnomerne zajete doštičky. Pri brzdeni strmen nebehal rovno na čapoch, ale krutil sa, spodok OK, vrch nie, ale iba prava strana. Menil som aj strmen, aj čapy na tej strane, potom som prehodil otoč, dal som origo kotuč, origo dosky(vw, audi...to je vyrobca PAGID).
Od tej doby sa nekrutilo nič, 50 000km nabehane a nekope. Všetko origo 280mm.
Takže skontrolovat došticky, ked hrubka nesedi na celej doštičke(bude rozdiel niekde aj 3-4mm), tak hladat chybu na otoče, alebo dosky su priliš tvrde, nahodit origo PAGID a bude dobre.
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
- Martin_TDi
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 25 pro 2009, 21:37
- Bydliště: okr. NJ
Taky jsem měl problém s vlnenim... Koupil jsem 288 nechal stocit na 280 a mam svatej klid najeto cca 40tis bez známek vybrovani.....
-------------------------------------------
Audi a6 allroad 3.0tdi
octa II 2,0tdi bkd RS paket, EGR=OFF,CCA 180PS prodano
superb 2,0tdi 165ps.prodano
Mondeo 2.2 tdci 129kw prodano
Páleni na CNC laser.
Audi a6 allroad 3.0tdi
octa II 2,0tdi bkd RS paket, EGR=OFF,CCA 180PS prodano
superb 2,0tdi 165ps.prodano
Mondeo 2.2 tdci 129kw prodano
Páleni na CNC laser.