vyměna brzd 280 za 288 u O1

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3517
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

pavelexc píše:
JeníkRS píše:Normalne dej komplet tehlice z 1.8T ktera ma 288mm a nic neres. A nechapu proc by silentbolly z TT vibrovaly? Mam je taky a je to v pohode a pri brzdeni se to tolik nekrouti.
takže 1.8T z toho to pasuje a co ASZ 96kw z toho by to taky pasovalo??
Taky
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Registrován: 09 led 2012, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavelexc »

JeníkRS píše:
pavelexc píše:
JeníkRS píše:Normalne dej komplet tehlice z 1.8T ktera ma 288mm a nic neres. A nechapu proc by silentbolly z TT vibrovaly? Mam je taky a je to v pohode a pri brzdeni se to tolik nekrouti.
takže 1.8T z toho to pasuje a co ASZ 96kw z toho by to taky pasovalo??
Taky
vlezou brzdy i do 15 kol? kolik za to šrotaci přibližně chcou :?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14434
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Do origo disků se 288mm brzdy vejdou.
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3517
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

Jo 15" plechy se Ti tam vejdou pokud Ti jde o zimni kola. Ja daval za tehlice s loziskama 1000,- a brzdy komplet 3200,- Ate a desky Ate ceramic' ale ty uz jsem neplatil:-)
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Registrován: 09 led 2012, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavelexc »

JeníkRS píše:Jo 15" plechy se Ti tam vejdou pokud Ti jde o zimni kola. Ja daval za tehlice s loziskama 1000,- a brzdy komplet 3200,- Ate a desky Ate ceramic' ale ty uz jsem neplatil:-)
a co 15" škoda origo hlinikače??
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14434
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Taky bez problémů.
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1645
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

To je zajímavá otázka...

Asi jako.. Co je težší..kilo peří nebo kilo železa?
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Jen se chci zeptat, zda někdo už přišel na konkrétní problém u přední nárpavy u O1 a problému s vybrujícím volantem při brždění.Na O1 L&K 96kW brzdy 288mm se vyměnily kotouče, náboje, ložiska a po cca 3tis. km je tu opět chvění, stačí jet 60 a při přibrždění vyskakuje volant z ruky :o
Nafta patří do TDi!
Lesterjs
Přispěvovatel
Příspěvky: 750
Registrován: 29 dub 2009, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia 00421 904 324 354

Příspěvek od Lesterjs »

Toledak píše:Jen se chci zeptat, zda někdo už přišel na konkrétní problém u přední nárpavy u O1 a problému s vybrujícím volantem při brždění.Na O1 L&K 96kW brzdy 288mm se vyměnily kotouče, náboje, ložiska a po cca 3tis. km je tu opět chvění, stačí jet 60 a při přibrždění vyskakuje volant z ruky :o

Tycky rizeni si menil? Mne to robili tie
zopár vecí na O1 combi 81kw AHF (tmavě modrá) ešte na predaj http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= +komplet B5 sedan 98,1.8T 110kw automat je na ND http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
stanekjozef@gmail.com
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Lesterjs píše:
Toledak píše:Jen se chci zeptat, zda někdo už přišel na konkrétní problém u přední nárpavy u O1 a problému s vybrujícím volantem při brždění.Na O1 L&K 96kW brzdy 288mm se vyměnily kotouče, náboje, ložiska a po cca 3tis. km je tu opět chvění, stačí jet 60 a při přibrždění vyskakuje volant z ruky :o

Tycky rizeni si menil? Mne to robili tie
A měl jsi je volné?Nebo jsi je měnil pro jisotu?
Nafta patří do TDi!
Lesterjs
Přispěvovatel
Příspěvky: 750
Registrován: 29 dub 2009, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia 00421 904 324 354

Příspěvek od Lesterjs »

Toledak píše:
Lesterjs píše:
Toledak píše:Jen se chci zeptat, zda někdo už přišel na konkrétní problém u přední nárpavy u O1 a problému s vybrujícím volantem při brždění.Na O1 L&K 96kW brzdy 288mm se vyměnily kotouče, náboje, ložiska a po cca 3tis. km je tu opět chvění, stačí jet 60 a při přibrždění vyskakuje volant z ruky :o

Tycky rizeni si menil? Mne to robili tie
A měl jsi je volné?Nebo jsi je měnil pro jisotu?
Uz boli volne v lozkach pod manzetu.
zopár vecí na O1 combi 81kw AHF (tmavě modrá) ešte na predaj http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= +komplet B5 sedan 98,1.8T 110kw automat je na ND http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
stanekjozef@gmail.com
Ján Horosz
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 06 čer 2011, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od Ján Horosz »

Furt sa mi krutili kotuče na octavii. Skusil som origo kotuc, Ate doštičky, Ferodo kotuc, ferodo dosky. Vymenil som celu napravu, kym som prišiel nato, že otoč je na pi..., bol krivi v mieste kde sa šrubuju čapy strmena na otoč.

Na pravej strane som mal nerovnomerne zajete doštičky. Pri brzdeni strmen nebehal rovno na čapoch, ale krutil sa, spodok OK, vrch nie, ale iba prava strana. Menil som aj strmen, aj čapy na tej strane, potom som prehodil otoč, dal som origo kotuč, origo dosky(vw, audi...to je vyrobca PAGID).

Od tej doby sa nekrutilo nič, 50 000km nabehane a nekope. Všetko origo 280mm.

Takže skontrolovat došticky, ked hrubka nesedi na celej doštičke(bude rozdiel niekde aj 3-4mm), tak hladat chybu na otoče, alebo dosky su priliš tvrde, nahodit origo PAGID a bude dobre.
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Uživatelský avatar
Martin_TDi
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 25 pro 2009, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. NJ

Příspěvek od Martin_TDi »

Chlapi, budou pasovat brzdy z Fabie RS 288mm (jejich třmeny) na Octávkovou těhlici z 1,8T / 1,9 TDi 96kW ? Může tam být nějaký problém?Obrázek
Uživatelský avatar
juras0
Přispěvovatel
Příspěvky: 896
Registrován: 12 zář 2007, 08:23
Odpovědi: 0
Bydliště: u brna :-)

Příspěvek od juras0 »

Taky jsem měl problém s vlnenim... Koupil jsem 288 nechal stocit na 280 a mam svatej klid najeto cca 40tis bez známek vybrovani.....
-------------------------------------------
Audi a6 allroad 3.0tdi
octa II 2,0tdi bkd RS paket, EGR=OFF,CCA 180PS prodano
superb 2,0tdi 165ps.prodano
Mondeo 2.2 tdci 129kw prodano
Páleni na CNC laser.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

pasovat budou ale musíš použít destičky z fábie
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“