Stránka 4 z 5
Napsal: 29 říj 2013, 11:53
od JeníkRS
pavelexc píše:JeníkRS píše:Normalne dej komplet tehlice z 1.8T ktera ma 288mm a nic neres. A nechapu proc by silentbolly z TT vibrovaly? Mam je taky a je to v pohode a pri brzdeni se to tolik nekrouti.
takže 1.8T z toho to pasuje a co ASZ 96kw z toho by to taky pasovalo??
Taky
Napsal: 31 říj 2013, 19:48
od pavelexc
JeníkRS píše:pavelexc píše:JeníkRS píše:Normalne dej komplet tehlice z 1.8T ktera ma 288mm a nic neres. A nechapu proc by silentbolly z TT vibrovaly? Mam je taky a je to v pohode a pri brzdeni se to tolik nekrouti.
takže 1.8T z toho to pasuje a co ASZ 96kw z toho by to taky pasovalo??
Taky
vlezou brzdy i do 15 kol? kolik za to šrotaci přibližně chcou

Napsal: 31 říj 2013, 20:00
od Tomas.cz
Do origo disků se 288mm brzdy vejdou.
Napsal: 31 říj 2013, 20:38
od JeníkRS
Jo 15" plechy se Ti tam vejdou pokud Ti jde o zimni kola. Ja daval za tehlice s loziskama 1000,- a brzdy komplet 3200,- Ate a desky Ate ceramic' ale ty uz jsem neplatil:-)
Napsal: 31 říj 2013, 20:41
od pavelexc
JeníkRS píše:Jo 15" plechy se Ti tam vejdou pokud Ti jde o zimni kola. Ja daval za tehlice s loziskama 1000,- a brzdy komplet 3200,- Ate a desky Ate ceramic' ale ty uz jsem neplatil:-)
a co 15" škoda origo hlinikače??
Napsal: 31 říj 2013, 20:44
od Tomas.cz
Taky bez problémů.
Napsal: 31 říj 2013, 20:45
od Woko_O
To je zajímavá otázka...
Asi jako.. Co je težší..kilo peří nebo kilo železa?
Napsal: 13 led 2014, 18:58
od Toledak
Jen se chci zeptat, zda někdo už přišel na konkrétní problém u přední nárpavy u O1 a problému s vybrujícím volantem při brždění.Na O1 L&K 96kW brzdy 288mm se vyměnily kotouče, náboje, ložiska a po cca 3tis. km je tu opět chvění, stačí jet 60 a při přibrždění vyskakuje volant z ruky

Napsal: 13 led 2014, 20:40
od Lesterjs
Toledak píše:Jen se chci zeptat, zda někdo už přišel na konkrétní problém u přední nárpavy u O1 a problému s vybrujícím volantem při brždění.Na O1 L&K 96kW brzdy 288mm se vyměnily kotouče, náboje, ložiska a po cca 3tis. km je tu opět chvění, stačí jet 60 a při přibrždění vyskakuje volant z ruky

Tycky rizeni si menil? Mne to robili tie
Napsal: 13 led 2014, 22:33
od Toledak
Lesterjs píše:Toledak píše:Jen se chci zeptat, zda někdo už přišel na konkrétní problém u přední nárpavy u O1 a problému s vybrujícím volantem při brždění.Na O1 L&K 96kW brzdy 288mm se vyměnily kotouče, náboje, ložiska a po cca 3tis. km je tu opět chvění, stačí jet 60 a při přibrždění vyskakuje volant z ruky

Tycky rizeni si menil? Mne to robili tie
A měl jsi je volné?Nebo jsi je měnil pro jisotu?
Napsal: 14 led 2014, 05:24
od Lesterjs
Toledak píše:Lesterjs píše:Toledak píše:Jen se chci zeptat, zda někdo už přišel na konkrétní problém u přední nárpavy u O1 a problému s vybrujícím volantem při brždění.Na O1 L&K 96kW brzdy 288mm se vyměnily kotouče, náboje, ložiska a po cca 3tis. km je tu opět chvění, stačí jet 60 a při přibrždění vyskakuje volant z ruky

Tycky rizeni si menil? Mne to robili tie
A měl jsi je volné?Nebo jsi je měnil pro jisotu?
Uz boli volne v lozkach pod manzetu.
Napsal: 14 led 2014, 11:14
od Ján Horosz
Furt sa mi krutili kotuče na octavii. Skusil som origo kotuc, Ate doštičky, Ferodo kotuc, ferodo dosky. Vymenil som celu napravu, kym som prišiel nato, že otoč je na pi..., bol krivi v mieste kde sa šrubuju čapy strmena na otoč.
Na pravej strane som mal nerovnomerne zajete doštičky. Pri brzdeni strmen nebehal rovno na čapoch, ale krutil sa, spodok OK, vrch nie, ale iba prava strana. Menil som aj strmen, aj čapy na tej strane, potom som prehodil otoč, dal som origo kotuč, origo dosky(vw, audi...to je vyrobca PAGID).
Od tej doby sa nekrutilo nič, 50 000km nabehane a nekope. Všetko origo 280mm.
Takže skontrolovat došticky, ked hrubka nesedi na celej doštičke(bude rozdiel niekde aj 3-4mm), tak hladat chybu na otoče, alebo dosky su priliš tvrde, nahodit origo PAGID a bude dobre.
Napsal: 17 led 2014, 06:12
od Martin_TDi
Chlapi, budou pasovat brzdy z Fabie RS 288mm (jejich třmeny) na Octávkovou těhlici z 1,8T / 1,9 TDi 96kW ? Může tam být nějaký problém?

Napsal: 17 led 2014, 13:50
od juras0
Taky jsem měl problém s vlnenim... Koupil jsem 288 nechal stocit na 280 a mam svatej klid najeto cca 40tis bez známek vybrovani.....
Napsal: 17 led 2014, 14:01
od Ladas
pasovat budou ale musíš použít destičky z fábie