zaplaťpámbů ne, stačilo mi minulý týden tam u vás, přes letnou 25 minut. Jak tam vůbec můžete jezdit autem... málem jsem sežral volant.Ladas píše:jsou u vás popojížděčky třeba půl hodiny v kuse a ujetý 4km a 35 venku?
Průzkum teplot nasávaného vzduchu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
Kdybys tu fungoval zvykneš si dneska za mnou nějakej pán rozhazoval rukama proč jedu pomalu a po 100m stál ve stejným štrůdlu jak já,byl ale vyčůranej předjel kolonu po kolejích objel to kolem dal si troje světla navíc a po půl kilometru jsem ho měl opět v zádech a stáli jsme zase, podotýkám že mu bylo tak 50+ divil jsem se že se vůbec rozčiluje v jeho věku je to o mrtvičku a mě to celkem pobavilo jinak při takovýmhle popojíždění s klimou 52 při 28 venku.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- talec
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 245
- Registrován: 16 dub 2010, 07:50
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Včera jsem měl zase možnost sledovat teplotu. V průměru mám při klidné jízdě teplotu v sání o cca 5C větší než je teplota venku 
Na sprintech na 400m jsem měl u konce EGT 800C a teplotu sání cca 39C a venku bylo přes 20C
, takže si myslím, že cooler funguje více než skvěle 

Na sprintech na 400m jsem měl u konce EGT 800C a teplotu sání cca 39C a venku bylo přes 20C

VW GOLF IV TDI PD GTI ARL, EGR OFF, KAT OFF, Maf OFF, GTB1756VK, 80/60.3 Duplex exhaust, HDS 57 POWERED BY TDIfun 211PS 475Nm
- talec
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 245
- Registrován: 16 dub 2010, 07:50
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Hele není to tak jak to vypadá
mám tacho cejchovaný do 300 a skládal to inženýr Motorpower, takže to nad kilo ukazuje na hovno 
na fotce je vidět na maxiku rychlost z ABS 133km/h
na fotce je vidět na maxiku rychlost z ABS 133km/h
VW GOLF IV TDI PD GTI ARL, EGR OFF, KAT OFF, Maf OFF, GTB1756VK, 80/60.3 Duplex exhaust, HDS 57 POWERED BY TDIfun 211PS 475Nm
Dúfam, že som to nedoplietol, lebo Vag mi ukazuje tri tepelné hodnoty, ale píše tam len teplota. Len odhadujem ktoré sú ktoré. Jedno bude vzduch, druhé nafta tretie teplota vody.
Pri 130km/hod
30C vonku, nasavaný vzduch 60C , teplota nafty 49C, alebo opačne...
Večer som dával Väčší FMIC - sobota 25C nasávaný vzduch 40C, teplota nafty 37C, alebo opačne.
V meste ked som mu prikuril tak so mal aj 70C so starým FMICom
Pri 130km/hod
30C vonku, nasavaný vzduch 60C , teplota nafty 49C, alebo opačne...
Večer som dával Väčší FMIC - sobota 25C nasávaný vzduch 40C, teplota nafty 37C, alebo opačne.
V meste ked som mu prikuril tak so mal aj 70C so starým FMICom
Naposledy upravil(a) vilozx6 dne 15 čer 2014, 22:36, celkem upraveno 1 x.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Od tohoto pána jsem měl taky pár dní budíky do 300 km/h a v úseku kde běžně auto rozjedu na 180 jsem jel 240. V první chvíli jsem si říkal jaká je ta nafta Max Motion super, ale jen do chvíle než jsem mrknul na otáčky motoru.tiff píše:Aha, díky za uvedení na pravou míru![]()
V tom případě je to zpřevodované stejně naprd jako moje OII, při 134km/h mám 2600ot.
Pak mi nabourali auto a budíky šly do světa, páč prachy se hodily na opravu, ale vůbec mi nechybí, jak píše Talec do 100 km/h se tomu dalo věřit, ale potom to kecalo jak Palacký.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Laďo - Aka je vlastne max. pripustná teplota nasávaneho vzduchu? Resp. bezpečná teplota?Ladas píše:popojíždění v koloně s klimou kolem 65 nejni problém...
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
tiff píše:U dieselu neexistuje nic jako nebezpečná teplota vzduchu.
I kdyby měl 150 stupňů, tak je to jedno a aktuní poškození motoru jako u benzínu nehrozí, jen to bude kouřit a poletí nahoru teplota výfukových plynů, což může být při delší zátěži potenciálně nebezpečné pro turbo.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Naprd nejsou pokud stále platí čím chladnější vzduch je a čím ho víc dostaneš do válce tak ve spolupráci se správnou dávkou nafty dostaneš odpovídající výkon
ale maximálně přípustné hodnoty teplot samozřejmě nikde udávané nejsou nicméně šetříš tím komponenty motoru a to nejni zase od věci ne? 
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ladas píše:Naprd nejsou pokud stále platí čím chladnější vzduch je a čím ho víc dostaneš do válce tak ve spolupráci se správnou dávkou nafty dostaneš odpovídající výkonale maximálně přípustné hodnoty teplot samozřejmě nikde udávané nejsou nicméně šetříš tím komponenty motoru a to nejni zase od věci ne?
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS