Stránka 4 z 7

Napsal: 07 črc 2007, 14:19
od Dawe
Ahoj, nikdy s vazelínou v čerpadle nebyl problém, než uděláš rozvody a odvzdušníš, je vazelína rozpuštěná v naftě. Dokonce jsem našel bílou vazelínu na čerstvě zrepasovaném čerpadle od p. Bosche na pružinkách co jsou v hlavě pro páku ovládání.
Co se týče průměru pístku rozdělovací hlavy, tak ten je vždy uveden v typovém označení čerpadla např. VE 4/9F2250R170 zde je pístek průměr 9mm a čerpadlo je určené pro čtyřválec, VE - označuje rotační čerpadlo, čerpadlo pro TDi je VE4/10E2075R650 - tady je pístek 10 mm. Já používám rozdělovací hlavy 11mm z čerpadel určených pro Renault 1,9 DTi. Pístek o průměru 11 mm zde frantíci používají kvůli emisím. Tyhle čerpadla se dají sehnat od 4000,- do 5500,- Kč v hodně slušném stavu.

pistky

Napsal: 07 črc 2007, 18:08
od wr8
chtel bych se zeptat jestli nahodou nekdo nevite jakej pistek je v cerpadle 1,9 Tdi co se davaly do crom,aspon vy co predelavaty na mTdi by ste to mohli videt,kde ji v cerpadle najdu?Obrázek

Napsal: 07 črc 2007, 18:39
od Dawe
Stačí opsat z čerpadla bosch číslo je desetimístné, z toho se to taky dá poznat. začíná 0 460 404..... - 10 mm pístek, 0 460 494 ... 9 mm pístek, 0 460 484 ... 8 mm pístek.

Napsal: 07 črc 2007, 22:39
od Bóďa
Jenže číslo je na plášti čerpadla a čerpadlo z roku 1994 bez zásahu jsem snad ještě neviděl. :D Pak tomu věř.
wr8: Číslo pět je regulační šoupátko pístku rozdělovací hlavy. Ta je od něj vpravo. Vedou od ní trubičky ke vstřikům. ;)

Napsal: 08 črc 2007, 17:12
od wr8
BOSCH
VER 286-1
0 460 414 059


vsechno co vim o cerpadle



tak toto asi bude ten rozdelovaci pistek, co jsme meril ma prumer 9mm


Obrázek

Napsal: 08 črc 2007, 19:06
od Dawe
Myslím si, že na čerpadlo dal někdo jinou hlavu, protože podle čísla tam má být 11 mm pístek.třeba z Fiatu 1,9TD, tam jsou 9 mm.

Napsal: 09 črc 2007, 13:14
od tomáš karbus
mám za to, je už to sice dýl co jsem to na cromě měřil a tam bylo též 9 mm a podle mě to neni ani moc nereálné, protože když se porachá čerpadlo z td a to má též 9mm tak to i v mtdi chodí celkem dobře

Napsal: 11 črc 2007, 08:39
od grim
určitě se v čerpadlech nevyznám nějak super, tak měl jednu (možná hloupou) otázku ze zvědavosti. rozdělal jsem pokažené čerpadlo, abych konečně viděl jak to vypadá naživo. když sundám hlavu, tak vidím takovou "placku", pod kterou jsou pak čtyři kladky. otázka je.. když se to skládá je jedno jak se tam ta placka vrátí? protože se dá dat buď jak byla nebo o 180° pootočená. a jestli se pootočí na co to má vliv?

Napsal: 11 črc 2007, 12:59
od conti
Nepojede ti to. Budeš mít přehozené pořadí vstřiku.

Napsal: 11 črc 2007, 15:17
od grim
jj, to jsem si myslel. a jde to podle něčeho poznat - když to dám tak a tak, bude to dělat to.. - nebo je to padesát na padesát? :)

Napsal: 11 črc 2007, 21:57
od Bóďa
Nepojede to kvůli tomu, že jde pístek do vačky nasadit jen v jedné poloze a když otočíš o 180° vačku, budeš mít obráceně i pístek rozdělovací hlavy. :)
A ta vačka patří správně tak, že ten kolíček aretace na kotoučové čelní vačce ( ta placka :D ) musí směřovat směrem k motoru. ;)

Napsal: 11 črc 2007, 22:29
od conti
Dawe píše:Ahoj, nikdy s vazelínou v čerpadle nebyl problém, než uděláš rozvody a odvzdušníš, je vazelína rozpuštěná v naftě. Dokonce jsem našel bílou vazelínu na čerstvě zrepasovaném čerpadle od p. Bosche na pružinkách co jsou v hlavě pro páku ovládání.
Co se týče průměru pístku rozdělovací hlavy, tak ten je vždy uveden v typovém označení čerpadla např. VE 4/9F2250R170 zde je pístek průměr 9mm a čerpadlo je určené pro čtyřválec, VE - označuje rotační čerpadlo, čerpadlo pro TDi je VE4/10E2075R650 - tady je pístek 10 mm. Já používám rozdělovací hlavy 11mm z čerpadel určených pro Renault 1,9 DTi. Pístek o průměru 11 mm zde frantíci používají kvůli emisím. Tyhle čerpadla se dají sehnat od 4000,- do 5500,- Kč v hodně slušném stavu.
[/b]Ahoj, nikdy s vazelínou v čerpadle nebyl problém, než uděláš rozvody a odvzdušníš, je vazelína rozpuštěná v naftě.
A vypláchnutá do trysek (LOL)
[/url]

Napsal: 11 črc 2007, 23:21
od wr8
conti píše:
Dawe píše:Ahoj, nikdy s vazelínou v čerpadle nebyl problém, než uděláš rozvody a odvzdušníš, je vazelína rozpuštěná v naftě. Dokonce jsem našel bílou vazelínu na čerstvě zrepasovaném čerpadle od p. Bosche na pružinkách co jsou v hlavě pro páku ovládání.
Co se týče průměru pístku rozdělovací hlavy, tak ten je vždy uveden v typovém označení čerpadla např. VE 4/9F2250R170 zde je pístek průměr 9mm a čerpadlo je určené pro čtyřválec, VE - označuje rotační čerpadlo, čerpadlo pro TDi je VE4/10E2075R650 - tady je pístek 10 mm. Já používám rozdělovací hlavy 11mm z čerpadel určených pro Renault 1,9 DTi. Pístek o průměru 11 mm zde frantíci používají kvůli emisím. Tyhle čerpadla se dají sehnat od 4000,- do 5500,- Kč v hodně slušném stavu.
[/b]Ahoj, nikdy s vazelínou v čerpadle nebyl problém, než uděláš rozvody a odvzdušníš, je vazelína rozpuštěná v naftě.
A vypláchnutá do trysek (LOL)
[/url]


tu vazelinu bych az tak neresil,rozpusti se v nafte a ze jednou tema tryskama projde neco jinyho nez jen cista nafta nemuze vadit,podivej se do sekce kde jezdi na oleje,liji to tam porad a je to v poradku,mnohdy jim motory vydrzi vic nez nam(teda urcite vic nez me (noteeth) ),myslim si ze to po ceste zadnou skodu neudela,pouzivaji to i zkuseni cerpadlari,urcite se to nebude doporucovat to tam davat,Boschi se to libit nebude,ale takovejch veci je......... :-D

Napsal: 11 črc 2007, 23:36
od BH motor
Hlava ............... zalezi do akej konfiguracie ju davas. V prvom rade zalezi na tom v akom stave je celkovo vstrekovacie cerpadlo. ak nema v dobrom stave predsuvnik vstreku tak na studenealebo popripade teple starty ti 12 mm hlava nepomeoze pripadne stav este zhorsi. na start su dolezite dve veliciny kolko a kedy. to vies ovplyvnit aj s 10mm hlavou tak aby to vsetko bolo koser. ale max vykom je o tom kolko kedy a aky cas a ao tom je uz 12 mm halva. tato hlava dokaze teoteticky / a dokonca aj prakticky/ navstrekovat o skoro polovicu viac paliva za jednotku casu. ale ak mas 520 alebo 764 tak ti staci kludne 10 mm alebo v najkrajnejsiej medzi 11 mm hlava a vsetko je v klude. Ked si extremistra a mas race 520 tak 12 mm a kvalitny software. lebo ked nieje software tak vsetky investicie do hardware su vyhodene peniaze. Takisto montaz a zriadenie cerpadla zverte niekomu co to robil a dokaze to aspon zhruba nastavit k poziadavkam motora.

Napsal: 12 črc 2007, 08:32
od conti
wr8 píše:
conti píše:
Dawe píše:Ahoj, nikdy s vazelínou v čerpadle nebyl problém, než uděláš rozvody a odvzdušníš, je vazelína rozpuštěná v naftě. Dokonce jsem našel bílou vazelínu na čerstvě zrepasovaném čerpadle od p. Bosche na pružinkách co jsou v hlavě pro páku ovládání.
Co se týče průměru pístku rozdělovací hlavy, tak ten je vždy uveden v typovém označení čerpadla např. VE 4/9F2250R170 zde je pístek průměr 9mm a čerpadlo je určené pro čtyřválec, VE - označuje rotační čerpadlo, čerpadlo pro TDi je VE4/10E2075R650 - tady je pístek 10 mm. Já používám rozdělovací hlavy 11mm z čerpadel určených pro Renault 1,9 DTi. Pístek o průměru 11 mm zde frantíci používají kvůli emisím. Tyhle čerpadla se dají sehnat od 4000,- do 5500,- Kč v hodně slušném stavu.
[/b]Ahoj, nikdy s vazelínou v čerpadle nebyl problém, než uděláš rozvody a odvzdušníš, je vazelína rozpuštěná v naftě.
A vypláchnutá do trysek (LOL)
[/url]


tu vazelinu bych az tak neresil,rozpusti se v nafte a ze jednou tema tryskama projde neco jinyho nez jen cista nafta nemuze vadit,podivej se do sekce kde jezdi na oleje,liji to tam porad a je to v poradku,mnohdy jim motory vydrzi vic nez nam(teda urcite vic nez me (noteeth) ),myslim si ze to po ceste zadnou skodu neudela,pouzivaji to i zkuseni cerpadlari,urcite se to nebude doporucovat to tam davat,Boschi se to libit nebude,ale takovejch veci je......... :-D

Já myslim, že žádnej zkušenej čerpadlář nemá důvod tam tu vazelínu dávat. ;)