Rozdelovacie hlavy do cerpadiel

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Rozdelovacie hlavy do cerpadiel

Příspěvek od Sifon »

Zdravim chcel by som sa opytat na rozdelovacie hlavy do axialnych rotacnych cerpadiel ktore ponuka firma dieselpower.(Aj ked v sucasnosti nie su k dispozicii). Ako to vlastne funguje a aky to ma vysledny efekt?
Kolotoč TUNING
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Jestlize zvysujeme vykon osazenim tryskami s vetsim prutokem, cim vetsi otvory tak tim mensi tlak po otevreni vstrikovace. Tim dochazi k horsimu rozpraseni paliva, ktere muze vest pri pouziti napr. RACE 520 az k ukapavani a poskozeni pistu. Proto zvysujeme tlak pouzitim hlavy s vetsim prumerem pistku. :)
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Venca píše:Jestlize zvysujeme vykon osazenim tryskami s vetsim prutokem, cim vetsi otvory tak tim mensi tlak po otevreni vstrikovace. Tim dochazi k horsimu rozpraseni paliva, ktere muze vest pri pouziti napr. RACE 520 az k ukapavani a poskozeni pistu. Proto zvysujeme tlak pouzitim hlavy s vetsim prumerem pistku. :)
Diky za vysvetlenie :) Este by ma zaujimalo ci to ma nejaky dopad na zivotnost cerpadla a ci je to potrebne az pri tryskach RACE 520.
Kolotoč TUNING
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Samozrejme, ze to ma dopad na namahani ostatnich dilu cerpadla, ale ten je nepatrny. Vychazim z toho, ze s hlavou s pistkem 12 mm mam jiz najeto 100.000 km a vse OK. Jinak tato hlava je nutna u RACE 520, ale i pri tryskach Sprint 764 je lepsi rozprach a pocitove clovek muze rici, ze to pociti okamzite po vymene jako zvyseni vykonu. (hm)
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Venca píše:Samozrejme, ze to ma dopad na namahani ostatnich dilu cerpadla, ale ten je nepatrny. Vychazim z toho, ze s hlavou s pistkem 12 mm mam jiz najeto 100.000 km a vse OK. Jinak tato hlava je nutna u RACE 520, ale i pri tryskach Sprint 764 je lepsi rozprach a pocitove clovek muze rici, ze to pociti okamzite po vymene jako zvyseni vykonu. (hm)
Idem vymenit moje povodne 66kw trysky za trysky PP764 mam teda v ramci moznosti vymenit aj hlavu?
Na kolko vyjde hlava s vacsim piestikom?
Kde sa to da zohnat ked to teraz nema dieselpower?
Aka narocna je vymena?
Kolotoč TUNING
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

nějaké motory expedované do usa mám dojem, že alh nebo ahf měli v sérii 11mm což je pro 764 ideální řešení a až to nějak dáš dohromady tak dej vědět koupim od tebe tu 10mm
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

tomáš karbus píše:nějaké motory expedované do usa mám dojem, že alh nebo ahf měli v sérii 11mm což je pro 764 ideální řešení a až to nějak dáš dohromady tak dej vědět koupim od tebe tu 10mm
Jasne len musim najprv zohnat tu stym vacsim piestikom. S tou starou by nebol problem sa dohodnut.
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
jipi
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:30
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od jipi »

to tomaš: ja budem mať jednu hlavu 10mm, ked tak sa ozvi
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

tak to je poprvé co to tady konečně někdo od dieselpower řekl
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

váha píše:tak to je poprvé co to tady konečně někdo od dieselpower řekl
Este by to chcelo dakde zohnat, osadit a bolo by to super :)
Kolotoč TUNING
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Tak za kolko sa to da zohnat? :?
Kde to zohnat? :? :?
Aka narocna je vymena? :? :? :?
Kolotoč TUNING
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Sifon : Ty k 764 Sprintum nepotrebujes nutne tu hlavu vetsi, nedelal bych si s tim starosti. Hlava ( alespon 12 mm ) stoji kolem 6.000.- Kc. Zase nejake maji byt i 11 mm behem 14 dni. Ale tobe staci 10 mm.

Vaha : Cela zalezitost neni problem. Ne kazdemu montujeme RACE 520 a proto se to neobjevilo na foru, protoze to neni bezna zalezitost. I my jsme se k tomu postupne dolaborovali. :)
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Venca píše:Sifon : Ty k 764 Sprintum nepotrebujes nutne tu hlavu vetsi, nedelal bych si s tim starosti. Hlava ( alespon 12 mm ) stoji kolem 6.000.- Kc. Zase nejake maji byt i 11 mm behem 14 dni. Ale tobe staci 10 mm.

Vaha : Cela zalezitost neni problem. Ne kazdemu montujeme RACE 520 a proto se to neobjevilo na foru, protoze to neni bezna zalezitost. I my jsme se k tomu postupne dolaborovali. :)
Diky za odpoved uz asi posledna otazka ohladom tejto hlavy je ze s akym navysenim vykonu sa da ratat?(oproti starej hlave)napr pri PP764 a nova hlava by mala 12mm
Kolotoč TUNING
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Venca píše:Sifon : Ty k 764 Sprintum nepotrebujes nutne tu hlavu vetsi, nedelal bych si s tim starosti. Hlava ( alespon 12 mm ) stoji kolem 6.000.- Kc. Zase nejake maji byt i 11 mm behem 14 dni. Ale tobe staci 10 mm.

Vaha : Cela zalezitost neni problem. Ne kazdemu montujeme RACE 520 a proto se to neobjevilo na foru, protoze to neni bezna zalezitost. I my jsme se k tomu postupne dolaborovali. :)
hlavu nutně větší nepotřebuješ,ale pokud se ti objeví po montáží S764 problémy se studenýma startama tak je dobrý ji tam dát...kolik mm má seriová hlava u čerpadel v 1,9TDI?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

váha píše:
Venca píše:Sifon : Ty k 764 Sprintum nepotrebujes nutne tu hlavu vetsi, nedelal bych si s tim starosti. Hlava ( alespon 12 mm ) stoji kolem 6.000.- Kc. Zase nejake maji byt i 11 mm behem 14 dni. Ale tobe staci 10 mm.

Vaha : Cela zalezitost neni problem. Ne kazdemu montujeme RACE 520 a proto se to neobjevilo na foru, protoze to neni bezna zalezitost. I my jsme se k tomu postupne dolaborovali. :)
hlavu nutně větší nepotřebuješ,ale pokud se ti objeví po montáží S764 problémy se studenýma startama tak je dobrý ji tam dát...kolik mm má seriová hlava u čerpadel v 1,9TDI?
Myslim ze z toho co sa napisalo vyssie by to malo byt 10mm :)
Kolotoč TUNING
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“