peugeot 306 .1.9td žere 10litru

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

1.8 ma vrtani 80mm a 1.9 ma 83mm,to je asi jedina jista metoda,ale hlavu kvuli tomu asi sundavat nebudes...poznalo se to i nejak podle poctu direk v rantlu tesneni pod hlavu,zkus pohledat na netu.Ty motory jsou vzhledove de facto stejne.Hod sem par fotek motoru a veci,ktete jsou pridelane na bloku,treba se neco pozna,ale tohle neni tak jiste.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
111triko
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2012, 22:19

Příspěvek od 111triko »

no majitel předemnou mě řikal že motor měnil a že mu tma už nešel dát zpatky kompresor klimatizace...já když jsem zhaněl krity rozvodu tak jsem sehnal pokažde tam ale neseděly, https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 04971f4d82
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

To je divny,proze kompresor klimy mas pridelany na hlinikove vane motoru.Motor na fotce uz ma vyvevu primo na vacce a to se snad delalo az na 1.9, ale bez zaruky.Taky to muze byt nejaka kombinace hlava 1.9 a motor 1.8, lidi jsou kouzelnici.Zkus to tesneni,bylo to o poctu direk,nebo zarezu,koukni na net,ale nesplet si to s oznacenim pro tloustku tesneni! Ma to obycejnou tlacnou,nebo tu dementni taznou spojku?
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
111triko
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2012, 22:19

Příspěvek od 111triko »

takže mám zdělat celou hlavu motru?
111triko
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2012, 22:19

Příspěvek od 111triko »

no spojka je na takovem tom tahlu.
mám to taky nafotit?
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Pokud nemusis,tak tam hlavu nech,jen zbytecna praceji sundavat. Nafot ukonceni spojkoveho lanka.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

To uz je ta debilni tazna spojka,ktera se davala na motory 1.9TD, takze budes mit asi motor obsah 1905 ccm.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
111triko
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2012, 22:19

Příspěvek od 111triko »

takže si mysliš že to je DHY:?
111triko
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2012, 22:19

Příspěvek od 111triko »

proč někdo předělaval ten štitek?
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Muze to byt DHY.Kazdopadne je to nejspis 1.9TD a 66kW a to staci v 99% pripadu vedet,kdyz kupujes nejaky dily.Proc nekdo vyrabel stitek netusim,asi tam zadny nebyl.Zapoj fantazii... ;)
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
111triko
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2012, 22:19

Příspěvek od 111triko »

aha tak ještě mi porad proč to tolik žere?co erg ventil mysliš že pomuže ho zalepit?
diky za info
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Jo,EGR urcite zaslep. Zkontroluj tlaky turba a vstriku.A jestli ti nevaznou brzdy,nebo ti nekde netece nafta.Co vzduchovy filtr,jaky je?Ma motor vykon a zere,nebo zere a ani nejede?
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
111triko
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2012, 22:19

Příspěvek od 111triko »

tlak turba při 4tisicich otaček je 0,7baru,vzduchový filtr je nový,vstřiky jsem kupoval druhé.brzdy určitě navanou tlačit to jde normalně na neutral auto nebřibržduje.nafta nikde neteče všechny hadice jsou nové. rozjedu se i na 4rychlost když se snažim..nejrychlej ijsem stim jel 140..nečmudi to..děkuji ti za odpovědi a rady
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Tlaky turba z hlavy nevím, psal ti to tu Miloš Slováček, takže by to tak mělo být a věř mu.
140 km/h není nic moc. To to víc nejelo, nebo jsi na tom nestál? Napadá mě ještě, jestli tam nemáš třeba benzínovou převodovku? Takovou šílenou překopávku už jsem párkrát zažil, auto se akorát točilo, řvalo, žralo a nejelo.
Tak jestli je to všechno v pořádku a jiné závady jsou vyloučené, tak se na 99 % tvůj problém jmenuje Lucas a lék na něj se jmenuje Bosch.
Jak už jsem psal: Seštelovaný Lucas má o trošku lepší parametry než Bosch, ale neseštelovaný je na tom o hoooodně hůř.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“