Oprava hlavy vs. nová hlava - O2 2.0TDi BKD (2009)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
pavliczeck
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19 led 2015, 18:46
- Bydliště: Olomouc
-
jardamarek
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 10 úno 2013, 22:19
Jak to tady dopadlo? Řeším něco podobného. Resp. Vyměnil jsem turbo (repase), auto najelo cca 10tis km, potom jsem s ním dlouho nejezdil nebo jenom občas, turbo začalo houkat, tak jsem ho nechal vyměnit (reklamovat) a potom mi auto začalo žrát olej. Respektive jsem si toho všiml až po výměně. Před výměnou si ale myslím že nežralo, cítil bych to a viděl v zrcátku jako teď.
Takže jsem na reklamaci zase nechal vyměnit turbo, že to bude tím, ale není to tím. Je to cítit na volnoběh a i třeba po přidaní to vidím ve zpětném zrcátku. Nebo když brzdím motorem z kopce a pak se rozjedu, tak vyletí oblak modrého dýmu. poradí někdo? Mohlo by to být tím chladičem EGR?
Než se to začne rozebírat, tak bych rád vyzkoušel jednodušší věci.
díky
Takže jsem na reklamaci zase nechal vyměnit turbo, že to bude tím, ale není to tím. Je to cítit na volnoběh a i třeba po přidaní to vidím ve zpětném zrcátku. Nebo když brzdím motorem z kopce a pak se rozjedu, tak vyletí oblak modrého dýmu. poradí někdo? Mohlo by to být tím chladičem EGR?
Než se to začne rozebírat, tak bych rád vyzkoušel jednodušší věci.
díky