Oprava hlavy vs. nová hlava - O2 2.0TDi BKD (2009)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jirka84
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 28 bře 2013, 20:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka84 »

Známej s Ústí děla ve škodovce.dal si to každý domysli.muzu když tak domluvit.
Prodáno-Audi A3 BKD S-line kat off egr off hybrid turbosport.cz soft Dieselpower 202Ps 476 Nm snizeno 55mm
BMW E90 330D Soft Dieselpower 300Ps 650Nm DPF-OFF
pavliczeck
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 19 led 2015, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od pavliczeck »

Dnes jsem volal do RF auto a více méně jsme se domluvili, že po opravě karoserie (jsem objednaný na 13. 7.) dám auto k nim a uvidíme....
jardamarek
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 10 úno 2013, 22:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od jardamarek »

Jak to tady dopadlo? Řeším něco podobného. Resp. Vyměnil jsem turbo (repase), auto najelo cca 10tis km, potom jsem s ním dlouho nejezdil nebo jenom občas, turbo začalo houkat, tak jsem ho nechal vyměnit (reklamovat) a potom mi auto začalo žrát olej. Respektive jsem si toho všiml až po výměně. Před výměnou si ale myslím že nežralo, cítil bych to a viděl v zrcátku jako teď.
Takže jsem na reklamaci zase nechal vyměnit turbo, že to bude tím, ale není to tím. Je to cítit na volnoběh a i třeba po přidaní to vidím ve zpětném zrcátku. Nebo když brzdím motorem z kopce a pak se rozjedu, tak vyletí oblak modrého dýmu. poradí někdo? Mohlo by to být tím chladičem EGR?

Než se to začne rozebírat, tak bych rád vyzkoušel jednodušší věci.

díky
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“