P.S.treba u 3.0tdi trva nekolik dost km nez se vstriky zadaptuji.
surne problem caste regeneracie 1,6 TDI CAYC!!!!Help
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Kamarade ty tak kombinujes ze se nikam nepohnes, vykasli se ted na to, VAG dej manzelce at ti ho schova a zkus najezdit aspon 2tis km aby nabehl nejaky normlani rezim, kdyz porad prepisujes parametry DPF tak to asi nebude to prave orechove. Lejes tam cistice a pod. a nikam to nevede jen se to zhorsuje, at nedopadnes jako ja, hledal jsem na aute kazdej skrabanecek a byl jsem nasranej a tak me preventivne vcera smerem na Poprad napalil slovak v kolone zezadu. 
P.S.treba u 3.0tdi trva nekolik dost km nez se vstriky zadaptuji.
P.S.treba u 3.0tdi trva nekolik dost km nez se vstriky zadaptuji.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- Fabia353ZZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 406
- Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Ok.Jasne vsak to mam v plane jazdit a uvidim len som stym chcel ist na dovolenku to je vsetko .Ale asi to riskovať nebudem ked je to takto nacate.Pomeram si zajtra este ten Maf atd a uvidime.Zatial dakujem.Nemenim tam nic len som vratil zanesenie dpf do pôvodného stavu to je vsetko ine som nerobil nic iba meral 
To stym autom mi je luto viem presne ocom hovoríš tiez si davam nato pozor.No to nasere.
.Pojazdim a uvidim len som stym chcel ist na dovcu tak ale co už
To stym autom mi je luto viem presne ocom hovoríš tiez si davam nato pozor.No to nasere.
.Pojazdim a uvidim len som stym chcel ist na dovcu tak ale co už
Tohle jsou snad jen nemoci pedantů ráno to nechaj zahřát než se rozjedou olej měněj dřív aby jim to vydrželo sledujou kde co děti se do auta zouvaj a stejně se jim to posere.Pak přijede zemědělec sláma se z toho sype olej se jen dolejvá protože teče a oprava bude drahá a oleje má z kombajnu dost tak přehodí jen filtřík každej rok otočí chorvatsko 300 tis namotáno a o filtru se dozvěděl až od nás a to má od nova a nemůže si to auto vynachválit.To jen tak pro odlehčení 
- Fabia353ZZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 406
- Registrován: 30 pro 2010, 20:01
geo musim sa smiať lebo maš úplnu pravdu!!!!
Toto mi ide na nervy ye niekto tam necha olej 50 000km ja menim 10 000km staram sa oto menim filtre vsetko tak aby to vydrzalo a ono to nakoniec klakne ovela skor ako takemu čo nato prdi tankuje niekde na JRD naftu do traktorov a najazdi 300 000km bez problemov.. No toto sa mi potvrdilo pri kazdom aute ale ked chcem vždy spravit preto auto nieco viac tak davam aj aditiva atd a bohvie ci clovek spravi dobre alebo si nakoniec ubliži.Tankujem iba na znackovych pumpach s velkym obratom a vidis..Ale tak zase povedz me si uprimne tieto nove auta su vsetky robene uz tak maximalne do 200 000km viac to nevydrzi a potom sa To všetko vysype!!!Ja mam 185 000km a ratam že ked som to kupoval 156 000km tak este ten posledny servis niekto stocil možno ale to neviem isto ale kilometre na posranie to uz ma.Co pocuvam tak tieto nove CR koncia na pokayene vstreky aj po 50-60 000km atd a EGR a DPF po 120 000km dvohmoty atd atd.Takže cakat sa to dalo ale sere ma to doma mam Fabiu PD nachipovanu AXR a to boli asi posledne schopne tdi motory od VW v objeme 1,9 tdi potom to uz islo dolu vodou uplne.
No dnes som po tyzdni isiel do prace lebo som mal dovcu a uvidime motor ide cim dalej tym lepsie a uz ani netrasie klesla mi spotreba na volnobehu z 0,4 -0,5 litra nikdy mi palubak neukazoval 0,3 l a dnes som do roboty tiež prisiel o 0,5 litra menej ako vzdy.Ci to je tym updatom a seriovym stavom alebo tou novou tryskou neviem ale ten chip mi tam strasne chyba Zdenku
To sa neda porovnat hlavne pri predbiehani konecna..Však ak to dam do stavu bez problemu musime to tam dat naspät lebo toto nie je moc na mna 
Toto mi ide na nervy ye niekto tam necha olej 50 000km ja menim 10 000km staram sa oto menim filtre vsetko tak aby to vydrzalo a ono to nakoniec klakne ovela skor ako takemu čo nato prdi tankuje niekde na JRD naftu do traktorov a najazdi 300 000km bez problemov.. No toto sa mi potvrdilo pri kazdom aute ale ked chcem vždy spravit preto auto nieco viac tak davam aj aditiva atd a bohvie ci clovek spravi dobre alebo si nakoniec ubliži.Tankujem iba na znackovych pumpach s velkym obratom a vidis..Ale tak zase povedz me si uprimne tieto nove auta su vsetky robene uz tak maximalne do 200 000km viac to nevydrzi a potom sa To všetko vysype!!!Ja mam 185 000km a ratam že ked som to kupoval 156 000km tak este ten posledny servis niekto stocil možno ale to neviem isto ale kilometre na posranie to uz ma.Co pocuvam tak tieto nove CR koncia na pokayene vstreky aj po 50-60 000km atd a EGR a DPF po 120 000km dvohmoty atd atd.Takže cakat sa to dalo ale sere ma to doma mam Fabiu PD nachipovanu AXR a to boli asi posledne schopne tdi motory od VW v objeme 1,9 tdi potom to uz islo dolu vodou uplne.
No dnes som po tyzdni isiel do prace lebo som mal dovcu a uvidime motor ide cim dalej tym lepsie a uz ani netrasie klesla mi spotreba na volnobehu z 0,4 -0,5 litra nikdy mi palubak neukazoval 0,3 l a dnes som do roboty tiež prisiel o 0,5 litra menej ako vzdy.Ci to je tym updatom a seriovym stavom alebo tou novou tryskou neviem ale ten chip mi tam strasne chyba Zdenku
- Fabia353ZZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 406
- Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Ahojte VAG som odložil len jazdim kaslem nato fakt len cakam co sa vysype a budem to risiet potom a na dovolenku idem inym autom . Len pre info dnes citelna regeneracie po 160km
Chcem sa však opýtat ake čidlo na 1,6 tdi vyhodnocuje hodnotu v bloku
236 Filtr částic; měřená hmotnost sazí-MASS_SOOT_PHY_PF 8.62 g
merane množstvo sadzi? To ma na starosti snímač diferencneho tlaku alebo nejaka ina sonda.Ide mi oto že či nemože byt vadne len nejake čidlo čo to vyhodnocuje a chcem to pochopit ako to teda vlastne funguje.Ci cidlo ktore to vyhodnocuje to vyhodnocuje az za DPf alebo pred DPF .Nakolko mne to najviac zanasa pri dialnicnom tempe na tempomate alebo pri prudkom zoslapnuti a akcelereacii vtedy je to brutus.Chcem to len pochopit ci to funguje proste tak že ked je uz DPF zaneseny tak ze nedokaže zachytit sadze tak pri zvyseni tlaku teda pridani plynu proste tie sadze len cez DPF preletia a snimac to zaznamenaže už je menej uciny a vyhodnoti to ako zanesenie alebo proste je uz tak ucpaty ze vsetky tie sadze tam ostanu nakolko je neprechodny a na zaklade toho tlaku vyhodnocuje ze je zaneseny tak a tak .?? Chcem naozaj iba vediet pre svoje info ako to funguje fakt ma to zaujima.Nakolko predtym to fungovalo opacne dokonca pri dialnicnom tempe a vyssich rychlostiach dokonca z meranej hodnoty aj zvyklo ubudnut ako keby doslo k samovypalovaniu pri zvyseni teploty(rychlosti) a regeneracia prebiehala na zaklade hodnot v bloku 235 cize prepocitanych hodnot a teraz je to uplne opacne..Dakujem každemu za info ..
Chcem sa však opýtat ake čidlo na 1,6 tdi vyhodnocuje hodnotu v bloku
236 Filtr částic; měřená hmotnost sazí-MASS_SOOT_PHY_PF 8.62 g
merane množstvo sadzi? To ma na starosti snímač diferencneho tlaku alebo nejaka ina sonda.Ide mi oto že či nemože byt vadne len nejake čidlo čo to vyhodnocuje a chcem to pochopit ako to teda vlastne funguje.Ci cidlo ktore to vyhodnocuje to vyhodnocuje az za DPf alebo pred DPF .Nakolko mne to najviac zanasa pri dialnicnom tempe na tempomate alebo pri prudkom zoslapnuti a akcelereacii vtedy je to brutus.Chcem to len pochopit ci to funguje proste tak že ked je uz DPF zaneseny tak ze nedokaže zachytit sadze tak pri zvyseni tlaku teda pridani plynu proste tie sadze len cez DPF preletia a snimac to zaznamenaže už je menej uciny a vyhodnoti to ako zanesenie alebo proste je uz tak ucpaty ze vsetky tie sadze tam ostanu nakolko je neprechodny a na zaklade toho tlaku vyhodnocuje ze je zaneseny tak a tak .?? Chcem naozaj iba vediet pre svoje info ako to funguje fakt ma to zaujima.Nakolko predtym to fungovalo opacne dokonca pri dialnicnom tempe a vyssich rychlostiach dokonca z meranej hodnoty aj zvyklo ubudnut ako keby doslo k samovypalovaniu pri zvyseni teploty(rychlosti) a regeneracia prebiehala na zaklade hodnot v bloku 235 cize prepocitanych hodnot a teraz je to uplne opacne..Dakujem každemu za info ..
Naplnění filtru pevných částic sazemi se vyhodnocuje pomocí dvou naprogramovaných modelů plnění, uložených v datovém poli řídicí jednotky motoru:
1. První model plnění sazemi se určuje z jízdního režimu uživatele a ze signálů snímačů teploty výfukových plynů a lambda sondy.
2. Druhý model plnění sazemi je založen na principu aerodynamického odporu proudění ve filtru pevných částic. Vyhodnocuje se ze signálů snímače 1 tlaku výfukových plynů G450, snímačů teploty výfukových plynů a snímače množství nasávaného vzduchu G70.
1. První model plnění sazemi se určuje z jízdního režimu uživatele a ze signálů snímačů teploty výfukových plynů a lambda sondy.
2. Druhý model plnění sazemi je založen na principu aerodynamického odporu proudění ve filtru pevných částic. Vyhodnocuje se ze signálů snímače 1 tlaku výfukových plynů G450, snímačů teploty výfukových plynů a snímače množství nasávaného vzduchu G70.
- Fabia353ZZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 406
- Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Dakujem velmi pekne za super informaciu !!!
1) model .Ak je ok snimac teploty a lambda tak by to malo fungovat za predpokladu že funguje aj druhy model . (Jazdny režim mam bohuzial iba 30km rano do prace a ztoho 5km mesto a ptom dialnica a poobede spät) + behacky po meste Predtym mi regenerovalo 600-700km tetraz ledva 200km ale urcite to je malo tych 30km na to auto .
2.) model:Takže v podstate ak som vymenil G450(snimac diferencneho tlaku a prefukal hadicky a urobil adaptaciu ) tak može byt proste ze je ten DPf proste uz zaneseny a na zaklade toho vyhodnocuje proste ze je mnej prechodny a tym padom castejsie a castejsie regeneruje za predpokladu ze je lambda sonda ok?!
Može byt vadna lambda sonda alebo snímac teploty alebo MAF(MAF dava dobre cez 1000 pri zatazi takze to je ok)
otazka ako preverim ci je Lambda dobra a ci je cidlo teploty dobre?
Fakt dakujem za Tvoju informaciu naozaj ma to zaujima aby som to cele pochopil nie len kvoli mojmu problemu ale tak celkovo ja sa rad dozvedam nove veci.Dakujem.verim tomu že to bude zaujimat aj inych ludi
1.) Usti do snimacu diferencneho tlaku a ten vyhodnocuje rozdiel medzi atmosferickym tlakom a v mot.priestore a za DPF a na zaklade toho vyhodnocuje zanesenie?
2,) Snimac teploty či Lambda sonda?
3.) Lambda sonda ? http://www.autorubik.sk/clanky/ako-fung ... mbda-sonda
4.)?
5.)?

1) model .Ak je ok snimac teploty a lambda tak by to malo fungovat za predpokladu že funguje aj druhy model . (Jazdny režim mam bohuzial iba 30km rano do prace a ztoho 5km mesto a ptom dialnica a poobede spät) + behacky po meste Predtym mi regenerovalo 600-700km tetraz ledva 200km ale urcite to je malo tych 30km na to auto .
2.) model:Takže v podstate ak som vymenil G450(snimac diferencneho tlaku a prefukal hadicky a urobil adaptaciu ) tak može byt proste ze je ten DPf proste uz zaneseny a na zaklade toho vyhodnocuje proste ze je mnej prechodny a tym padom castejsie a castejsie regeneruje za predpokladu ze je lambda sonda ok?!
Može byt vadna lambda sonda alebo snímac teploty alebo MAF(MAF dava dobre cez 1000 pri zatazi takze to je ok)
otazka ako preverim ci je Lambda dobra a ci je cidlo teploty dobre?
Fakt dakujem za Tvoju informaciu naozaj ma to zaujima aby som to cele pochopil nie len kvoli mojmu problemu ale tak celkovo ja sa rad dozvedam nove veci.Dakujem.verim tomu že to bude zaujimat aj inych ludi
1.) Usti do snimacu diferencneho tlaku a ten vyhodnocuje rozdiel medzi atmosferickym tlakom a v mot.priestore a za DPF a na zaklade toho vyhodnocuje zanesenie?
2,) Snimac teploty či Lambda sonda?
3.) Lambda sonda ? http://www.autorubik.sk/clanky/ako-fung ... mbda-sonda
4.)?
5.)?

- Fabia353ZZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 406
- Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Otazka može byt lambda sonda zla a riadiaca jednotka nevypíse chybu?Napriklad zle spalovanie alebo nieco ine co by napovedalo ?Pamätam si este za davnych cas že sa to meralo tak isto vacsie ako 1 alebo mensie ale tak v dnesnej dobe kua
.Tak to kuknem lebo sa mi to nezda zacalo to zrazu zo dna na den nie ze postupne . A co som odsledoval zacalo to použiti cistica palivovej sustavy Protec Common rail cleaner takže je možen aj to že uz po tych kilometroch a + cistic ju odrovnali a dava zly signal a auto zle spaluje atd atd.No kuknem to snad nieco ztoho vykukam
Lambdu treba merat za tepla ci je to jedno ?Alebo aj aj?
Ked ju odpojim a pocas nastartovaneho motora alebo pred nastartovanim a nic sa nestane ?Neda sa to aj tak zistit?Ci to je blbost ak ju odpojim uplne vyhodi hned chybu?
Ked ju odpojim a pocas nastartovaneho motora alebo pred nastartovanim a nic sa nestane ?Neda sa to aj tak zistit?Ci to je blbost ak ju odpojim uplne vyhodi hned chybu?
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
U PCR je problem ten, ze v diag dava jen hodnoty vypoctene a dle vseho to jde jen vypoctene podle hodnoty MAF 1000mg MAF 1,45 lambda mozna kdyby jsi sehnal sirokopasmovou lambdu s prevodnikem a tu strcil misto te tvoji a udelal nejake testovaci jizdy tak zjistis zda je lambda vysoka a ze ma velky podil kysliku nebo ze auto huli. Zkus spis sledovat dif.tlak jak se meni, kolik ma na volnobeh po regeneraci a po ujeti 160km to hlida G450 senzor a vyhodnocuje protitlak. Taky se stava ze praskne trubka pod zavitem, proto ja vzdy doporucuji vymenovat snimac vcetne trubek..Fabia353ZZ píše:Otazka može byt lambda sonda zla a riadiaca jednotka nevypíse chybu?Napriklad zle spalovanie alebo nieco ine co by napovedalo ?Pamätam si este za davnych cas že sa to meralo tak isto vacsie ako 1 alebo mensie ale tak v dnesnej dobe kua.Tak to kuknem lebo sa mi to nezda zacalo to zrazu zo dna na den nie ze postupne . A co som odsledoval zacalo to použiti cistica palivovej sustavy Protec Common rail cleaner takže je možen aj to že uz po tych kilometroch a + cistic ju odrovnali a dava zly signal a auto zle spaluje atd atd.No kuknem to snad nieco ztoho vykukam
Lambdu treba merat za tepla ci je to jedno ?Alebo aj aj?
Ked ju odpojim a pocas nastartovaneho motora alebo pred nastartovanim a nic sa nestane ?Neda sa to aj tak zistit?Ci to je blbost ak ju odpojim uplne vyhodi hned chybu?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- Fabia353ZZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 406
- Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Aha takže nezistim nic ohladne tej Lambdy asi co?:( Takze ked tak tak zase iba vyskusat vymenit a uvidi sa co? Ale moze to byt pricina.Proste mi nejde len do hlavy ze sa to proste stalo presne vtedy ako som to tam nalial a strasne rapidne hned klesly tie regeneracie .Dobre a MAF ked ukazuje 1000 tak ukazuje ozajstnu hodnotu hej u PCR?:) Ten Dif si pozriem vecer napisem ze ktore mate na mysli viem že jedna hodnota je rozdiel dif tlaku a druha cisto dif tlak .Len ci sa mi podarí tych 160km najazdit dnes mi po 160 regenerovalo
Cize merat na volnobeh a je jedno ci je zohriaty motor alebo nie?Dakujem Zdenek. 
PS:Ta trubka sa da vymenit aj z vrchu bez nejakeho velkeho zasahu?
T
PS:Ta trubka sa da vymenit aj z vrchu bez nejakeho velkeho zasahu?
T
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
mer volnobeh ale i zatez treba plnej plyn 3000ot po vycisteni a pak po najezdu, MAF ukazuje v diag dobre. Pak tam mas 3 tepelne sondy, v turbu, mezi katem a DPF a za DPF. Taky treba prekontrolovat jak to pracuje.Fabia353ZZ píše:Aha takže nezistim nic ohladne tej Lambdy asi co?:( Takze ked tak tak zase iba vyskusat vymenit a uvidi sa co? Ale moze to byt pricina.Proste mi nejde len do hlavy ze sa to proste stalo presne vtedy ako som to tam nalial a strasne rapidne hned klesly tie regeneracie .Dobre a MAF ked ukazuje 1000 tak ukazuje ozajstnu hodnotu hej u PCR?:) Ten Dif si pozriem vecer napisem ze ktore mate na mysli viem že jedna hodnota je rozdiel dif tlaku a druha cisto dif tlak .Cize merat na volnobeh a je jedno ci je zohriaty motor alebo nie?Dakujem Zdenek.
PS:Ta trubka sa da vymenit aj z vrchu bez nejakeho velkeho zasahu?
Zalezi jak jde povolit
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- Fabia353ZZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 406
- Registrován: 30 pro 2010, 20:01
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Jestli je trubka za dpf tak bere atm do jedne hadicky a druha snima co leze z dpf a kolik dava maf takze teoreticky pokud tomu das a vaha dava cca 1000mg tak projde dpf nejake mnozstvi spalin a snimac vidi, ale jak to unika trubkou bokem tam si mysli ze je dpf nepruchodne a spusti cisteni a cele se to posune o km nize.Fabia353ZZ píše:Tu plnu zataz 3000 ot mas na mysli pri jazde?hej? No tie cidla tych teplot musim pohladat lebo je tam toho mrte vela ale uz som to par krat kukal :dam to potom sem že ci su to oni a pozriem to ..
ešte raz dakujem.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- Fabia353ZZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 406
- Registrován: 30 pro 2010, 20:01
A co som si vsimol ze robi dost casto ze vtom bloku nastartujem je tam napriklad 13,25g a zrazu to po 2km skoci ale skoci nie ze pribudne postupne ale skoci o 1 gram a taketo voloviny?Jedna hadicka zo snimaca dif tlaku ide do mot priestoru kde je ukoncena len tak a druha ide dozadu do dpf. A mas taku skusenost že to zvykne prasknut len tak? Neviem je to cele take divne proste zacalo to z nicoho nic a uplne sa to otocilo a robi to taketo hovadiny ze to skace alebo ze na dialnici mi tam pribudne ja neviem 3gramy a zidem do mesta idem kludne podla predpisov a to zanesenie mi klesne o 2 gramy?!! Zo zaciatku to zvyklo robit aj tak že rano som nastartoval mal som tam neviem 7,3gramu idem do roboty ten kusok mesto cca 5km a zacne to klesat na neviem 6,9 gramu a potom to tam zacne rapidne pribudat a hlavne na dialnici a ked mu osolim tak je tam hned za dve sec aj 0,5 gram aj 1 gram!!!Keby som stym jazdil styl brzda plyn a furt plny tak ratam ze spravim mozno 60-80km a regeneruje tak sa to zanasa!!!
Naposledy upravil(a) Fabia353ZZ dne 30 črc 2015, 11:46, celkem upraveno 2 x.
- Fabia353ZZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 406
- Registrován: 30 pro 2010, 20:01