surne problem caste regeneracie 1,6 TDI CAYC!!!!Help
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Fabia353ZZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 406
- Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0
surne problem caste regeneracie 1,6 TDI CAYC!!!!Help
Ahojte mam problem sledujem si dost casto regeneracie na aute 1,6 TDI CR CAYC 77KW VW Golf Variant r.v.9.2011 auto ma 185000km original pouzivam vzdy aditiva (Millers oils alebo Protec Guard fill) a tankujem na znackovych pumpach a poslednych 700km som si vsimol ze mi regeneruje kazdych 250km co je velmi malo predtym 600km tak som to dnes napichol a viem ze pri ceste do prace mi vzdy na 30km pribudlo v bloku 235 a 236 maximalne 0,35gr na 30km jazdu a teraz na 30km 1,5 gramu co je 5 krat viac a rychlo mi zacalo pribudat aj celkove zanesienie DPF teraz mam 51,78g smrt je 70.Auto sa chova normalne nic netrasie motor ide ako ma az tie caste regeneracie,Olej menim kazdych 10 000km,palivovy vymeneny pred 15 000km MAnn vsetko doteraz fungovalo?Moze to byt predzvest smrt jedneho zo vstrekovacov?Ako zisitim co tomu je VCDS nic nevypisuje aj som robil nejake merania ale neviem co mam pozerat a co mi ukaze na nejaku zavadu.Dakujem kazdemu za radu aby som si nedopalil uplne DPF kym nato pridem.
Dakujem kazdemu za rady a pomoc ako prist nato co tmu je.Moze byt ze som aj natankoval zlu naftu?Co si nemyslil tankujem vzdy na tej istej uz roky Slovnaft a ten isty stojan a doteraz ziadny problem.
087 Otáčky motoru 779 /min
226 Filtr částic; diferenční tlak-DIP_PF 6.63 hPa
227 Filtr částic; diferenční tlak dynamický ofset DIP_PF_DYN_AD_VALUE[0] 0 hPa
231 Filtr částic; kilometry od poslední regenerace-DIST_RGN 57.6 km
232 Filtr částic; ofset diferenčního tlaku-DIP_PF_AD[0] -0.66 hPa
233 Filtr částic; hmotnost olejového popílku-MASS_ASH_PF 51.7725529 g
235 Filtr částic; vypočtená hmotnost sazí-MASS_SOOT_SIM_PF 7.04 g
236 Filtr částic; měřená hmotnost sazí-MASS_SOOT_PHY_PF 6.96 g
264 Snímač rozdílu tlaků nad filtrem částic; hrubá hodnota-DIP_PF_RAW[0] 7.63 hPa
Dakujem kazdemu za rady a pomoc ako prist nato co tmu je.Moze byt ze som aj natankoval zlu naftu?Co si nemyslil tankujem vzdy na tej istej uz roky Slovnaft a ten isty stojan a doteraz ziadny problem.
087 Otáčky motoru 779 /min
226 Filtr částic; diferenční tlak-DIP_PF 6.63 hPa
227 Filtr částic; diferenční tlak dynamický ofset DIP_PF_DYN_AD_VALUE[0] 0 hPa
231 Filtr částic; kilometry od poslední regenerace-DIST_RGN 57.6 km
232 Filtr částic; ofset diferenčního tlaku-DIP_PF_AD[0] -0.66 hPa
233 Filtr částic; hmotnost olejového popílku-MASS_ASH_PF 51.7725529 g
235 Filtr částic; vypočtená hmotnost sazí-MASS_SOOT_SIM_PF 7.04 g
236 Filtr částic; měřená hmotnost sazí-MASS_SOOT_PHY_PF 6.96 g
264 Snímač rozdílu tlaků nad filtrem částic; hrubá hodnota-DIP_PF_RAW[0] 7.63 hPa
DPF je zanesený popílkem, proto ty časté regenerace. Pomůže jedině vyčištění, nebo výměna. Sedí opravdu najeté KM vozidla?
Pokud budeš mít špatné vstřikovače, poznal bys to nejlíp po regeneraci, kdy auto párkrát proženeš a porovnáš diferenční tlaky po regeneraci a po zkušební jízdě...byl by tam prudký vzestup.
Pokud budeš mít špatné vstřikovače, poznal bys to nejlíp po regeneraci, kdy auto párkrát proženeš a porovnáš diferenční tlaky po regeneraci a po zkušební jízdě...byl by tam prudký vzestup.
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
- Fabia353ZZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 406
- Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0
DPF je zaplnený na 51,7gramu smrť je 70gramov takže DPF to nebude a okrem toho ani raz mi nezasvietila kontrolka DPF. Vždy sa regeneruje tak ako ma hovorím mam to napichnute dosť často takže viem o každej regenerácii a aj to vždy rozpoznam keď to regeneruje a som si všimol že to robí často a teraz sa mi to potvrdilo a vidím to aj natom ako sa to rychlo zanasa počas jazdy keď to mam napichnute. Potrebujem poradiť kto sa vtom vyzná nechcem skúšať menit veci štýlom pokus omyl. Dakujem všetkým za radu. A kilometre su 100%iste no teda podľa servisky a všetkého čo som preveroval ale či to tak je na 100% nevie nikto pokiaľ si si to auto nekupil od nova 

- Fabia353ZZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 406
- Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0
Hm tak to som zvedavý teda strašne ale určite to nebude lacné. Mal som si kupit R32 a bol by pokoj tieto nové diesle stoja za dve veci nič to nevydrží sa naserem to predám a bude pokoj. Ako nato prídem tiež neviem ked diagnostika sa tvári ze nič .Tebe To robí ako dlho?Keby som aspoň vedel ze co mam pozerať pri jazde aké bloky naco to zamerať a co bude svedčiť o probléme lebo mam original VCDS s ktorým viem robit veľmi dobre ale musis vediet co hľadať. 

Vsetko zalezi na style jazdy. CR motory nemozes dusit, treba jazdit vo vyssich otackach, ignorovat napovedu zaradenia rychl. stupna a hlavne jazdit dlhe trasy. Dalsia vec je samozrejme kvalita nafty. Mam ten isty motor, najazdenych 210tkm a regeneracia kazdych 650-800 km. DPF zaneseny na 52%.
Octavia Combi 2004 ALH - navrat k legende
Octavia Combi II FL 2011, 1,6 TDI
Octavia Combi 2008, BXE
Fabia RS 2004, 170PS
Octavia Combi II FL 2011, 1,6 TDI
Octavia Combi 2008, BXE
Fabia RS 2004, 170PS
- Fabia353ZZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 406
- Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0
Mam to chipnute v TDi FUN jazdim stym iba svizne nikdy som auto nepodtacal.Keby bol zaneseny DPF tak by mi nevyhadzovalo hlasku alebo by som cez diagnostiku nevidel ze je K.O ked smrt je cca 70gramov a ja tam mam 51,78g? Jazdim kazdy den 30km rano +30km poobede . Tankujme stale na tej istej pumpe + pouzivam aditiva vzdy bud Miller oils alebo Guard Fill od Protecu. Skor si myslim že ci to nebude chyteny nejaky vstrekovac ze zle spaluje a rychlejsie zanasa DPF a preto pusta skor regeneraciu.!?
- Fabia353ZZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 406
- Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0
Nie necakam nic .Iba nejaku radu prave to že co merat!! a ako?:) Voala som do Diesel Technology to je ochotny chalan a povedal že vacsinou to zvykne robit snimac difernecneho tlaku ze zle vyratava a preto casto regeneruje ale ze moze byt uz aj DPF K.O alebo chyteny vstrek atd atd a ze su nato postupy ze v prvom rade mam vyskusat vymenit ten snimac diferencneho tlaku a potom spravit servisnu regeneraciu adt atd .Asi tam stym pojdem knemu.Olej pouzivam Millers oils to spicka v olej tam problem nebude a menim max 10 000km.
Auto mám půl roku / 12tkm, takže jak to dělá dlouho, nevím.
Aby to nakonec nebylo opravdu tím snímačem. Nekouří ti to bíle při regeneraci? Mě občas zakouří tak, že se leknu mlhy v zrcátkách a fun mi říkal, že by se zaměřil právě na něj. zkusím ho koupit. Jinak olej od Millera používám taky.
Už mě i napadlo jestli si to nedělám sám těma aditivama.
Aby to nakonec nebylo opravdu tím snímačem. Nekouří ti to bíle při regeneraci? Mě občas zakouří tak, že se leknu mlhy v zrcátkách a fun mi říkal, že by se zaměřil právě na něj. zkusím ho koupit. Jinak olej od Millera používám taky.

VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
ale konkrétně jaký druh...specifikaci oleje?
Udělej regeneraci,poznač si hodnotu tlaku po regeneraci na volnoběh,1500 ot a 3000 ot. pak najeď cca 10 km s častými prudkými akceleracemi a zase si poznač hodnoty tlaku na snímači volnoběh, 1500 ot a 3000 ot a napiš to sem.
Udělej regeneraci,poznač si hodnotu tlaku po regeneraci na volnoběh,1500 ot a 3000 ot. pak najeď cca 10 km s častými prudkými akceleracemi a zase si poznač hodnoty tlaku na snímači volnoběh, 1500 ot a 3000 ot a napiš to sem.
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
- Fabia353ZZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 406
- Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0
- Fabia353ZZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 406
- Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0