Stránka 4 z 4
Napsal: 02 led 2016, 21:48
od Raduza
STIB píše:Změř tlak oleje hned od prvního startu.
na to jsem myslel....ale co by to řešilo? Když jsem to měřil teplé,tak mazalo krásně a stejně klepalo
Napsal: 03 led 2016, 13:21
od boobika
a když je olej studený, tak to má snad nižší tlak?
tlak je vyšší a poměrně rychle "klesá". zde se pak objeví to klapání.
podle mého názoru jak se motor prohřeje, tak pokles tlaku u teplem řidšího oleje vykompenzuje prohřátí součástí motoru, proto hluk je téměř stejný.
v práci jsem se s tím setkal mnohokrát (i když se jedná o trošku větší motory)
navíc čep zde není mazaný tlakem

Napsal: 04 led 2016, 10:28
od Raduza
po prohřátí motoru,třeba po 40km je klepání o něco tižší,ale nezmizí. Mě to připadá jako by to začalo klepat ve chvíly, kdy se motor natlakuje olejem......
....co třeba ventil, který je přidřený, nebo z nějakého jiného duvodu jde tíž...mohl by po natlakování hydroštelu začít klepat do sedla? že by se maličko později dovíral? proto třeba také u studeného motoru vetší dávka na vstřiku u prvního válce, který by byl malinko slabší a dohanělo se to dávkou nafty??? je to možné?????
Napsal: 04 led 2016, 11:38
od STIB
Když je studený tak to má konstantní tlak kolem maxima.Po ohřátí kolísá podle otáček.
Napsal: 04 led 2016, 16:04
od Raduza
Pokud by to byl čep,jaká by byla frekvence klepání? Poku se to vubec da nějak charakterizovat? Tady to klepne jednou za pracovní cyklus (počítáno na prvním válci)
Napsal: 01 kvě 2016, 10:46
od krejča
přišel už někdo na něco?,
stejnej zvuk jako u mě ....teď jsem dal jinej spodek motoru a dělá to pořád

už mě mrdne...jinak nový vstřiky,udělaná hlava,nová spojka....už nevim co stím....a dost mě to sere!!!
přemejšlím zda nevyzkoušet čerpadlo...dá se nějak zjistit seklej nějakej ten přidavač v čerpadle?
Napsal: 01 kvě 2016, 15:21
od Hrubec
Jo da se zmerit presuvnik jestli chodi od dorazu k dorazu.Nejlip osciloskopem.