Stránka 4 z 4
Napsal: 10 říj 2016, 16:10
od ClooWn
mecKo píše:..taj este jeden polo

odomna k spojke
Tiez mam AFN cca 150 kW, nad seriovou spojkou ani neuvazuj, spalis ju skor ako si myslis. Mal som organiku HDS 57, vydrzala 15 000 km poriadneho kakaa, potom zacala smykat. Tak teraz skusam keramiku, drzi jak besna
Bajdwej, drzim palce a projekt mile rad podporim aspon skusenostami, no musis sa zmierit s tym ze nakolko sa jedna o upravu, takmer vzdy sa nieco vysere. Pevne nervy
wau

další čára přes rozpočet

kolik stojí ta keramika jestli se můžu zeptat? Klidně připoj odkaz přesně toho co jsi kupoval

Napsal: 10 říj 2016, 21:51
od ClooWn
Napsal: 10 říj 2016, 22:15
od White
Při představě feldy se 150kw mi běhá mráz po zádech, to radši kupte nějakou fabii SDI a tam už to jde snadno a sdi fabie se daji sehnat za slusne peníze a myslím že podvozkově i bezpečnostně uplně jinde...
Napsal: 10 říj 2016, 22:28
od Huml
myslím, že nejlepší by bylo začít na platformě G4, u G2 nebo G3 to bude spousta práce a peněz a ve finále zjistíš, že je to pořád naprd, dneska se dají G4ky koupit za dobrý peníze, na to kolik je to úsilí udělat něco z G2, aby to za něco stálo, se můžete zeptat CATDAVIDa

Napsal: 11 říj 2016, 14:31
od ClooWn
White píše:
Při představě feldy se 150kw mi běhá mráz po zádech, to radši kupte nějakou fabii SDI a tam už to jde snadno a sdi fabie se daji sehnat za slusne peníze a myslím že podvozkově i bezpečnostně uplně jinde...
Mě právě taky a proto bych to rád zkusil

fabii nechceme..ani jednomu se nám nelíbí
Napsal: 11 říj 2016, 14:35
od ClooWn
Huml píše:myslím, že nejlepší by bylo začít na platformě G4, u G2 nebo G3 to bude spousta práce a peněz a ve finále zjistíš, že je to pořád naprd, dneska se dají G4ky koupit za dobrý peníze, na to kolik je to úsilí udělat něco z G2, aby to za něco stálo, se můžete zeptat CATDAVIDa

Souhlasím..g4ka je super a je na ní všude strašně moc dílů

mám jednu doma a právě proto vím že je dobrá ale zároveň chceme stavět něco co se až tak moc nevidí(na silnici)...
Napsal: 11 říj 2016, 15:25
od Pája 19
Mě by se líbilo Lupo, ale do toho v sérii nedávali 1,9 tdi. Jen 1,4 tdi.
Napsal: 11 říj 2016, 17:13
od White
Pája 19 píše:Mě by se líbilo Lupo, ale do toho v sérii nedávali 1,9 tdi. Jen 1,4 tdi.
A 1.7SDI to by mohl být dobrý adept.
Ale přesto jak psal huml pokud se nelíbí fabie tak golf 4 ideálni varianta

(mně se zase nelíbí golf 4

)
Napsal: 11 říj 2016, 18:12
od mecKo
ClooWn píše:
wau

další čára přes rozpočet

kolik stojí ta keramika jestli se můžu zeptat? Klidně připoj odkaz přesně toho co jsi kupoval

Objednaval som zo stranky renovak.cz, uplne ti staci jednohmota, pritlacak VR6 a odpruzena kovo-keramicka lamela.
btw, za predpokladu pouzita akych komponentov chces dosiahnut 150 kW ? turbo, trisky, etc..
Napsal: 11 říj 2016, 23:35
od mh964
mam ve fel pick up AFN s VB a sprint 764 je to na flash jednotke a je tam 170ps na origo prevodovke je to celkem zabava ale na podruhe uz by sem do teho nesel ked uz tak PD , je to na SPZ a na STK bez problemu technik pochvalil stav a ze ten motor prehledne kvuli vybornemu stavu napravy brzd a karoserie ...
Napsal: 12 říj 2016, 07:15
od turbo kamna power
ClooWn píše:To jo ale pořád to není taková zábava jako TDI...to bude podle mě větší prdel..a nejsem si jistej ale podle mě kdyby se poměřil benzín se 150kw a nafta se 150kw tak nafta pojede líp kvůli krouťáku...ale jasan že kotel to ovlivní i převodovka...a jelikož 70-80 tisíc je pro nás dost(samozřejmě že do toho auta narveme víc ale začneme od malých částek) na první investici tak asi stejně radši půjdeme do nafty...nejlepší by bylo koupit nějaký papíry za levno a potom koupit dobrou kastli a předělat vinka

ale to už je alchymie

no nevim, jestli je TDI větší zábava, ale u 1.8T uděláš těch 150kw skoro na sérii, zatímco u nafty je potřeba relativně dost úprav, takže při stejný investici jako do TDI bys z tý 1.8T dostal třeba 200kw a to už je jinde...
A jestli půjdeš do G3, tak sehnat dobrou kastli je problém. Jedině si přitáhnout z Itálie, protože tady neseženeš (a když jo, tak draze).
Jinak felda/lupo a podobně je podle mě nesmysl. Aby to byla pořádná zástavba, tzn. i s převodovkou, která dlouhodobě vydrží ten výkon, tak je potřeba hromada úprav: komplet předělat všechny držáky motoru a převodovky, vyrobit poloosy, přizpůsobit pedály atd. - moc práce, navíc hodně lehkej zadek, což nepřispívá úplně jízdním vlastnostem. A navíc Felda je papír, bez rámu bych do toho asi nesed...