Stránka 4 z 5

Napsal: 09 kvě 2008, 18:00
od Huml
ale ta spojka od SPECu odpruženou lamelu má ;) , tak včil mudruj

Napsal: 09 kvě 2008, 18:43
od Sifon
Ja len doplnim Humla Obrázek
Obrázek

Napsal: 09 kvě 2008, 21:32
od variant
Tak ja uz vratil zpet dvojhmotu a je klid, jezdit s jednohmotou po Praze se nedalo mam ted dvojhmotu a spojkovou sadu Sachs-race-engineering a je to super

Napsal: 11 kvě 2008, 22:28
od Markus01
A neni možný že by to ty pružiny nezvládly vyrovnávat?Že by byly moc tvrdý nebo naopak ...?

Napsal: 11 kvě 2008, 22:35
od Sifon
k tomu sa priklaname spolu s Humlom ze to bude pravdepodobne tym

Napsal: 12 kvě 2008, 09:17
od Brejk
Ano, opravdu je tam ta dvojhmota kvuli tomu, aby se zklidnil chod motoru. Odpruzena lamela je spis kvuli komfortnim rozjezdum, kdezto dvoujhmota primo vyrovnava nerovnomerny chod motoru, ktery se pak prenasi do "chrastitka" prevodovky :)

Napsal: 12 kvě 2008, 10:16
od Sifon
Brejk píše:Ano, opravdu je tam ta dvojhmota kvuli tomu, aby se zklidnil chod motoru. Odpruzena lamela je spis kvuli komfortnim rozjezdum, kdezto dvoujhmota primo vyrovnava nerovnomerny chod motoru, ktery se pak prenasi do "chrastitka" prevodovky :)
povedal by som ze hlavny rozdiel medzi dvojhmotou a jednohmotou je v tom ze ked sa motor podtaca 1400ot a nizsie tak je pocut take dunenie co povazujem za normalne...u dvojhmoty sa toto dunenie odstranilo...ale na seriovych jednohmotach ziadne taketo chrastenie nerobi takze chyba bude niekde inde...nehadam sa ze jednohmota je hlucnejsia ako dvojhmota ale toto chrastenie ma podla viacerych pricinu prave v lamele...

Napsal: 12 kvě 2008, 11:12
od Stingray
poprosim nerobit z toho science-fiction - PDčko ma daleko vyssie spalovacie tlaky ako stare VE takze ma aj vyssie tlaky na loziska a kluku......

Na jedne strane mate zotrvak lamelu a pritlacak a prevodovku takze tam je dostatok hmoty na tlmenie torznych kmitov kluky......ak ste na volnobehu tak tam si svoju robotu musi urobit tlmic torznych kmitov na kluke - je to ta akoze remenica ktora ma filtrovat tieto kmity.........kedze utlmove medium je v tomto pripade elastomer tak seriove vyladenie vibracii uz nedokaze pokryt - nizke kmity neodfiultruje.......preto ked dvihnes otacky na cca 1200 tak to stichne lebo jej spodna pracovna frekvencia je nedostatocna........netreba okolo toho basnit ja to mam vyriesene len momentalne je cena 1000usd za custom vibracny tlmic na PDčka takze sa snazim dat dokopy slusnu objednavku aby ta cena bola rozumna......teda niekde okolo 400usd

Napsal: 12 kvě 2008, 11:21
od Stingray
pre tych co maju radsej obrazky tak tu je priklad co sa tam deje.......kluka lieta v hore dole takze to v prevodovke rachoti ako ozivot lebo to kmita medzi zubami prevodovky.....

http://www.hassewrede.de/frameset_templ ... uage_id=45

treba si prepnut s tlmicom a bez tlmica.......

Napsal: 12 kvě 2008, 11:27
od Brejk
Obrázek

Napsal: 12 kvě 2008, 11:29
od Sifon
ja z toho nerobim sci-fi ale nasere ma ked kupim spojku za 32 000Sk a potom to robi taketo rachoty jak nejaka spojka za 5 korun...ozaj sa mi nechce davat dalsich 10 tacov za to aby to bolo tiche na volnobehu...ked to potom zratam tak je to spojka zo zlata a ja z toho nejdem robit zavodny special aby spojka vysla aj s robotou 45 000sk...myslel som si ze za priplatok mozem ocakavat kvalitu ale jaksi to nevyslo...

Napsal: 12 kvě 2008, 11:34
od Stingray
to je vsetko pekne ale zase hadam si nemyslite ze 1000Nm spojka bude navlas rovnaka ako spojka na bezne jazdenie........takisto nepoznam ani jedneho cloveka co si po 100.000km vymeni tlmic torznych kmitov na kluke..........vsetci jexu nato.........a chcu 120% kvalitu......

Napsal: 12 kvě 2008, 11:37
od Brejk
Sifon píše:ja z toho nerobim sci-fi ale nasere ma ked kupim spojku za 32 000Sk a potom to robi taketo rachoty jak nejaka spojka za 5 korun...ozaj sa mi nechce davat dalsich 10 tacov za to aby to bolo tiche na volnobehu...ked to potom zratam tak je to spojka zo zlata a ja z toho nejdem robit zavodny special aby spojka vysla aj s robotou 45 000sk...myslel som si ze za priplatok mozem ocakavat kvalitu ale jaksi to nevyslo...
To neni o kvalite, nebo nekvalite, ale proste o fyzice. Nemuzes cekat, ze prechcijes fyzikalni zakony. Bohuzel mas smulu v tom, ze jsi ji vyzkousel jako prvni...
Spis bych se podival po dvojhmote ze silnejsiho motoru, ja to resil komplet original setrvakem, lamelou a pritlacakem urcenym pro Oct. 85kW, 4x4 - prumer 240 - drzi a funguje na sto procent i po chipu...

Napsal: 12 kvě 2008, 14:33
od Sifon
Stingray píše:to je vsetko pekne ale zase hadam si nemyslite ze 1000Nm spojka bude navlas rovnaka ako spojka na bezne jazdenie........takisto nepoznam ani jedneho cloveka co si po 100.000km vymeni tlmic torznych kmitov na kluke..........vsetci jexu nato.........a chcu 120% kvalitu......
sorry tu sa ale nebavime o tom ze ta spojka bude mat na vlas rovnake vlastnosti co sa tyka komfortu :roll: ale ked som ju objednaval bolo mi povedane ze to bude trosku hlucnejsie kvoli tomu ze zotrvacnik je jednohmotovy...je mi jasne a ratal som s tym ze to bude hlucnejsie a ze budem citit vibracie pri podtacani motora(jak u ostatnych s jednohmotou) ale nie ze to bude robit rachot...na vyber som mal medzi stage 2+ , 3 a 3+...s tym ze 2+ mala byt vhodna pre jazdenie v premavke...lenze ked spravis len 100km v meste tak pochopis ze sa to na kazdodenne jazdenie moc nehodi(aspon podla mna)...

Napsal: 12 kvě 2008, 14:41
od Sifon
Brejk píše:
Sifon píše:ja z toho nerobim sci-fi ale nasere ma ked kupim spojku za 32 000Sk a potom to robi taketo rachoty jak nejaka spojka za 5 korun...ozaj sa mi nechce davat dalsich 10 tacov za to aby to bolo tiche na volnobehu...ked to potom zratam tak je to spojka zo zlata a ja z toho nejdem robit zavodny special aby spojka vysla aj s robotou 45 000sk...myslel som si ze za priplatok mozem ocakavat kvalitu ale jaksi to nevyslo...
To neni o kvalite, nebo nekvalite, ale proste o fyzice. Nemuzes cekat, ze prechcijes fyzikalni zakony. Bohuzel mas smulu v tom, ze jsi ji vyzkousel jako prvni...
Spis bych se podival po dvojhmote ze silnejsiho motoru, ja to resil komplet original setrvakem, lamelou a pritlacakem urcenym pro Oct. 85kW, 4x4 - prumer 240 - drzi a funguje na sto procent i po chipu...
ja ani neratam s tym ze precuram fyzikalne zakony...len mam mierne nervy na to ze ja som pokusny kralik hoci ma na to nikto neupozornil a kupoval som to v dobrej viere ze je to vsetko OK...predtym nez sa to uviedlo do predaja sa to malo vyskusat a upozornit na negativa pri predaji ale toto uz nie je vec ktoru ja mozem ovplyvnit...pre mna ako studenta ktory nema staly prijem to totiz na vyskusanie nie je lacny spas...bohuzial mam 5kvalt a na 240mm spojku by som potreboval inu prevodovku a to su zas dalsie prachy ktore by som do toho musel vrazit...takze najblizsie mam v plane vymenit lamelu za lamelu z 1Z ktora bude preoblozena a snad ten rachot pominie