Hoši zabrzděte tu snúšku nadávek, jste trochu mimo téma.
Ale když už jsme mimo téma tak si taky rýpnu
Ne nadarmo se říká TEMPERAMENTNÍ ITAL, mnohokrát jsem se o tom přesvědčil, v základu Turbo Diesel od ITALA opravdu jede jako šlak. Jezdil jsem v cromě a Tipu TD, na tu dobu kdy byly in to bylo opravdu letadlo. Nějaká GII 1,6Td se v zátahu nedala vúbec srovnávat. Valil jsem oči i jak jede Alfa R. 164 2,4 Td, v té době ji na záda dychál snad jen TDs Bavorák. Zkoušel jsem i novější, mé zkušenosti se potvrdili, docela dost síli od itala,ale potvrdily se mi i druhé zkušenosti, že prostě ital výdrž a spolehlivost = hrůza. Možná jsi měl štěstí na kvalitnější kusy, ale co jsem potkal já = hrúza.
Měl jsem možnost vidět teď v zimě funglovku ferrari, nevím co to bylo za placku, jenom mě zarazilo, že to má stejnou kontrolku na pásy jako Alfa 33.
A k fordu se nebudu ani vyjadřovat, za málo peněz hodně koroze. Ford to je mord.
Sorry, jen trocha mých zkušeností do poháru.
Zduř a Naftě zdar. A když už není co dojit, tak se projedu v 1,6 GTi G1 cabru abych si připoměl na co se DŘÍV JEZDILO.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec