s jakym motorem mate dobre zkusenosti?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

lenka
Přispěvovatel
Příspěvky: 334
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2008, 11:00

Příspěvek od lenka »

HOŠÍÍÍÍÍ TAK TAHLE DISKUSE MÁ FAKT GRÁDY, PONDĚLNÍ RÁNO V PRÁCI SE MI TIM VELICE ZPŘÍJEMNILO, :-D
TEN ZAČÁTEK VYPADÁ FAKT SILNĚ ZLE- G4 100 HP VOLE!!!!!
BUGS BUNNY JE VOLE NEJVĚTŠÍ KOMIK !!!!
UVAŽUJ O PROFESIONÁLNÍ KARIÉŘE!!!
SORRY BUGSY ŽE SEM TI KŘIVDIL A NEVĚŘIL KDYŽ SME ŘEŠILY
VSTŘIK R5
(JE HOTOVO A PROBĚHLO TO V NAPROSTÝ POHODĚ) (crazy)

JEN SNAD ASI NEPOJMU TOHO PÁNA JMENEM JOJO ....
TO jojo: NEVIM NEVIM HOCHU TOHLE ZAVÁNÍ PSYCHYCKYM MASOCHISMEM A NEKROVOAJERISMEM (LOL)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Vy ste tu vsetci dieslovy nadsenci takze asi nema zmysel sa hadat, lebo ma tu ukamenujete. K tomu dieselu uz iba tolko, ze oznacenie TurboD i.d. znamena (neviem ako sa to spravne pise po taliansky, ale malo by to vyzerat nejak takto) Turbo Diesel inieczione diretta (vtrekovanie priame) a mozem vas ubezpecit, ze ten motor toho znesie dost. U nas je tych aut spustu (asi najviac v strednej europe lebo naozaj nikde som nevidel v premavke tolko Cromy aj ked je pravda, ze uz pomaly miznu asi koli svojmu veku) a priemerne maju nagulane tak po 300 000km a vrcia si spokojne bez problemov. Inac to je prvy seriovo vyrabany motor s priamim vstrekovanim nafty v osobnom automobile a prvy motor na svete ktory ma variabile turbo a na uplnom konci preodukcie v r.96 ich zopar "pokusnych kralikov" dostalo vstrekovanie Common Rail JTD unijet.
lenka
Přispěvovatel
Příspěvky: 334
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2008, 11:00

Příspěvek od lenka »

Možná měla JTD ale určitě nejde po 200km tak jako na začátku jestli Kroma ještě neschnila vod nohou.
1)Já jednou jel 2 km v UNO 1.4 D ? nebo 1.5
a mužu říct že nic neni tak traumatizující málem mi ten motor vodrazil ledviny a všechno se třepalo tak že mobil sjel z přístrojovky během 2 sekund (LOL)
2) když vidim ty podběhy a plechy a plasty tak bych s tim nechtěl narazit ani do popelnice
(LOL)
3) SHITSKÝ MATERIÁLY!!! koukni se na plasty v audi A6 PAK ve 166-sociál
o tom se snad bavit opravdu nebudem
4) a netrp předsudkama že tady sou jen DIESEL maniaci :roll:
5) A VYSER SE NA TY PATENTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DŮLEŽITEJ JE VÝSLEDEK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a NEVIM KOLIK JICH TAM MÁ NAGULENEJCH 300? ALE MOJE R5 MÁ NAPŘ KRÁSNEJCH 320 A KÁMOŠOVA POHODOVEJCH 550 A STOU CO MĚL PŘED TIM NAPŘÍKLAD PROJEL NA SNĚHU ZDÍ 8) A MĚL ZAPRÁŠENEJ JEN XICHT
S CROMOU NEVIM JAK BY TO SKONČILO ŘEK BYCH ŽE BY HO PROPÍCH VOLANT A PAK BY HO SLISOVALA STŘECHA NA KEČUP :D
JESTLI BY SE NEROZMÁZ HNED NA TÝ ZDI (rofl)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Uno sa vyrabalo 1.3D a 1.7D.

AUDI JE BUDAR ZAMASKOVANY KVALITNIMY PLASTAMY!!! To je vsetko. Musis sa o tom presvedcit sam. R5 je jedinecna konstrukcia motora ktora vsetkym funguje iba VWgroup nie. Konkretne Croma/Thema/164 je vazny voz a kto sa v tom nezviezol, nevie ako ma vyzerat poriadne auto.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

jojo píše:Uno sa vyrabalo 1.3D a 1.7D.

R5 je jedinecna konstrukcia motora ktora vsetkym funguje iba VWgroup nie. .
Teda jestli myslíš řadový pětiválec u VW konkrétně TDi tak to že by dobře nefungoval je třefa vedle, pokud vám tak v Transportérech T4, T5, LT nově i v Crafteru a třeba taky Touaregu funguje parádně.
A co mám v okolí starou Audi A6 s R5 TDi 103 najeto 620 000km tak motor jde pořád jak hodiny.
lenka
Přispěvovatel
Příspěvky: 334
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2008, 11:00

Příspěvek od lenka »

Tak a dost (LOL) . Zrovna včera sem jezdil 164 2.5 td "SUPER"
To auto je taky super ale jako bouda pro čokla :-)
musim se smát když vidim tu ubohou přístrojovku ktera jde hned dolu
a sou na knoflíky jako na zahradnim traktůrku :-) ANI TEN POVĚSTNEJ ÚCHYLNEJ ITALSKEJ DESIGN TAM NENI.
Komfort ŽÁDNEJ . myslim jízdní
když za něco chytíš neviš jestli ti to nezůstane v ruce . (noteeth)
A ten motor má snahu ale jen tak od 2 do 3 pak díry jak český tunely.
A bejt tebou tak nejdřív někoho tam u vás poprosim ať tě tou starou R5 A6 sveze a něco ti k tomu řekne.
Teď mě přesvěč.
Naposledy upravil(a) lenka dne 28 dub 2008, 12:56, celkem upraveno 1 x.
lenka
Přispěvovatel
Příspěvky: 334
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2008, 11:00

Příspěvek od lenka »

Tomas.cz píše:
jojo píše:Uno sa vyrabalo 1.3D a 1.7D.

R5 je jedinecna konstrukcia motora ktora vsetkym funguje iba VWgroup nie. .
Teda jestli myslíš řadový pětiválec u VW konkrétně TDi tak to že by dobře nefungoval je třefa vedle, pokud vám tak v Transportérech T4, T5, LT nově i v Crafteru a třeba taky Touaregu funguje parádně.
A co mám v okolí starou Audi A6 s R5 TDi 103 najeto 620 000km tak motor jde pořád jak hodiny.
S tou navážkou do R5 s to fakt totálně ZASRAL JOJO. (LOL)
lenka
Přispěvovatel
Příspěvky: 334
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2008, 11:00

Příspěvek od lenka »

U nas je tych aut spustu (asi najviac v strednej europe lebo naozaj nikde som nevidel v premavke tolko Cromy aj ked je pravda, ze uz pomaly miznu asi koli svojmu veku) a priemerne maju nagulane tak po 300 000km a vrcia si spokojne bez problemov.

tO BYCH TY KROMAJZLI CHTĚL VIDĚT JAK SI SPOKOJENĚ PO 3 KILECH VRČÍ (rofl)
a JÁ TUŠIM PROČ JICH TAM MÁTE NEJVIC VE STREDNI EVROPĚ......
Lukas001
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Odpovědi: 0
Registrován: 27 lis 2007, 16:47

Příspěvek od Lukas001 »

jojo píše:Uno sa vyrabalo 1.3D a 1.7D.

AUDI JE BUDAR ZAMASKOVANY KVALITNIMY PLASTAMY!!! To je vsetko. Musis sa o tom presvedcit sam. R5 je jedinecna konstrukcia motora ktora vsetkym funguje iba VWgroup nie. Konkretne Croma/Thema/164 je vazny voz a kto sa v tom nezviezol, nevie ako ma vyzerat poriadne auto.
Ty si se snad po...l v kině, běž za dveře a nafackuj si, JOJO ty si snad nikdy Audi ani neviděl ,když můžeš něco takovýho vypustit. Ne že byse nesraly, ty 110kw 6ti válce nic moc, ale to je spíš o ůdržbě a naj. km.
Každej norm. člověk kterej trochu ladí káry, mě dá asi za pravdu CO FIAT TO PROBLEM. (wallbash) (wallbash) (wallbash) jo a zrovna R5 jsou motory který něco vydrží viz. T4 ktery tady běžně ladím s 500000 km, kdežto ty po...ný FIATY, kde ti jen při zkušebce vypadají blomby ze zubů jsem ještě neviděl ani ze 4ma kilama, bo sou už shnilý na sračku (hm) (wallbash)
Lukas001
pitukes
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Odpovědi: 0
Registrován: 22 bře 2008, 12:02
Bydliště: I'm from exit

Příspěvek od pitukes »

Ak chces poriadne otacky tak oskusaj 2.0 od hondy (napr. civic R) popripade radove 6 valce od bmw. Tie motory miluju otacky.
MT8 132.2 4x4, PoN-25-A, NSN 10-2-B, AKP153
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

lenka píše:Tak a dost (LOL) . Zrovna včera sem jezdil 164 2.5 td "SUPER"
To auto je taky super ale jako bouda pro čokla :-)
musim se smát když vidim tu ubohou přístrojovku ktera jde hned dolu
a sou na knoflíky jako na zahradnim traktůrku :-) ANI TEN POVĚSTNEJ ÚCHYLNEJ ITALSKEJ DESIGN TAM NENI.
Komfort ŽÁDNEJ . myslim jízdní
když za něco chytíš neviš jestli ti to nezůstane v ruce . (noteeth)
A ten motor má snahu ale jen tak od 2 do 3 pak díry jak český tunely.
A bejt tebou tak nejdřív někoho tam u vás poprosim ať tě tou starou R5 A6 sveze a něco ti k tomu řekne.
Teď mě přesvěč.
Dobre viem ocom hovorim. Jeden exot takuto totiz unas mal. Neviem kolko km mala najazdenych skutocne, lebo pravdu ti nikto nepovie, ale to auto bola pohroma. To sa nanom furt daco kazilo. Furt a furt bol permanentne nejaky problem. Najprv zacala sustat prevodovka (zjavne predchodzi majitel si z kontroly prevodoveho oleja tazku hlavu nerobil, prdol semering a vytiekol z nej olej), neskor si nechcela tahat naftu, potom zasa odislo cerpadlo, neskor vacka atd... proste hroza. Ked sme mu ju uz konecne dali dokopi, tak majitel znej uz bol tak znechuteny, ze ju radsej predal. Chvalabohu odvtedy som ju uz nevidel.

Ale kazdy ma svoju pravdu. Ja mam svoju a ty zase svoju a takto sa tu mozeme handrkovat do nekonecna aj ked to nikam nevedie. Chlieb lacnejsi nebude. Tak ako ja teba nikdy nepresvedcim, ze taliani robia super auta, tak zase nepresvedcis ty mna otom, ze nemci robia super auta. A nechcem sa otom uz dalej hadat, moje nazori patria do sekcie Italske vozy a tie tvoje do sekcie Nemecke vozy VW group. Tym chcem povedat to, ze ja svoje nazori prezentujem na nespravnej adrese a spustil som burlivu diskusiu, ktora uz naozaj nema nic spolocne s otazkou na uplnom zaciatku.
Naposledy upravil(a) TDI tech dne 28 dub 2008, 20:08, celkem upraveno 1 x.
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1692
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Hoši zabrzděte tu snúšku nadávek, jste trochu mimo téma.
Ale když už jsme mimo téma tak si taky rýpnu :D
Ne nadarmo se říká TEMPERAMENTNÍ ITAL, mnohokrát jsem se o tom přesvědčil, v základu Turbo Diesel od ITALA opravdu jede jako šlak. Jezdil jsem v cromě a Tipu TD, na tu dobu kdy byly in to bylo opravdu letadlo. Nějaká GII 1,6Td se v zátahu nedala vúbec srovnávat. Valil jsem oči i jak jede Alfa R. 164 2,4 Td, v té době ji na záda dychál snad jen TDs Bavorák. Zkoušel jsem i novější, mé zkušenosti se potvrdili, docela dost síli od itala,ale potvrdily se mi i druhé zkušenosti, že prostě ital výdrž a spolehlivost = hrůza. Možná jsi měl štěstí na kvalitnější kusy, ale co jsem potkal já = hrúza.
Měl jsem možnost vidět teď v zimě funglovku ferrari, nevím co to bylo za placku, jenom mě zarazilo, že to má stejnou kontrolku na pásy jako Alfa 33.
A k fordu se nebudu ani vyjadřovat, za málo peněz hodně koroze. Ford to je mord.
Sorry, jen trocha mých zkušeností do poháru.

Zduř a Naftě zdar. A když už není co dojit, tak se projedu v 1,6 GTi G1 cabru abych si připoměl na co se DŘÍV JEZDILO.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Bla, bla, bla (wallbash) (wallbash) (wallbash)

... a kdo dočůrá dál a kdo výš?

Pánové admini přesuňte to do sekce Debata mimo mísu (LOL)
GIV Variant TDi ???kW
lenka
Přispěvovatel
Příspěvky: 334
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2008, 11:00

Příspěvek od lenka »

DURY 2 A SLAVKOV :
TOHLE NENI ŽÁDNÁ DEBATA MIMO MÍSU (LOL)
TADY TAKY MUŽEM NĚKOMU UŠETŘIT SPOUSTU ČASU, NERVŮ A PENĚZ :)
SOU TO SUBJEKTIVNÍ POCITY BĚŽNÝCH UŽIVATELŮ :-D TAK JESTLI VÁS TO MOC POHORŠILO TAK JE MI LÍTO, ....... ALE........jestli to zachrání pouhý jeden lidský život - MĚLO TO SMYSL (rofl)
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Slavkov píše:Bla, bla, bla (wallbash) (wallbash) (wallbash)

... a kdo dočůrá dál a kdo výš?

Pánové admini přesuňte to do sekce Debata mimo mísu (LOL)
První příspěvek tohoto vlákna od Jack91 patří do "něco pro zasmání" (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“