trysky SPRINT 764

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

sakoverife píše:
reesha píše:
pali-LM píše:takze uz ich mam namontovane aj ja.ide to celkom fajn,len to zacalo viac dymit.na nejakej 4ke ani nie,ale na trojke ked tomu stupim to dobre zadymi.da sa to nejako nastavit?
Už jsem ti to psal přes ICQ. Změnit dávku nafty v kanále 1 v adaptaci. Postup je v návodu k instalaci trysek na tdiklubu v sekci "ke stažení".
to se asi budu muset taky stavit za Humlem aby me to taky trosku posteloval protoze to taky huli kdyz tomu dam na trojku :)
(rofl)
george
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 10 črc 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Klatovz

Příspěvek od george »

Jeste jeden trapnej dotaz. Jak moc se zmeni spotreba s tema tryskama BSLA150P520 dekuji za odpovedi.
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

george píše:Jeste jeden trapnej dotaz. Jak moc se zmeni spotreba s tema tryskama BSLA150P520 dekuji za odpovedi.
pri klidne jizde bude uplne stejna (protece stejne mnostvi nafty jak u trysek s mensimy otvory), pokud budes ale vyuzivat maximalni akcelerace tak je jasny ze pujde nahoru (protece vice nafty)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

tak sem dneska s pašíkem potahal kámoše s Audi 100/A6 2,3 benzín 140 koni:P
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
michal dk
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 21 bře 2006, 16:16
Odpovědi: 0
Bydliště: dvůr kralové

Příspěvek od michal dk »

michal dk píše:Zdar,sprinty 764 jsem si montoval minulý týden na Octavii 1,9 tdi 66kw agr(teda ještě malý turbo bez naklápění lopatek)najeto 100 000 km r.v.2000 měl jsem strach z toho,že motor začne kouřit.Musím říct, že strach byl zbytečný jede to fakt super táhne to jako hrom.Můžu jen doporučit. Spotřeba(zatím týden) podle stylu jízdy v globálu klesla cca o půl litru.Cítíš na pedálu,že na něj nemusíš tolik šlapat aby to jelo.Nic jsem nedělal se seřízením motoru je to tak jako na orig.trysky.Otáčky volnoběhu se nezvedly.To je vše co mě napadlo. Ćau
Jen pro doplnění dnes jsem byl na STK emise naprosto v pořádku volnoběžné ot. naměř.900,kouřivost dovolená 1,20 m-1 naměřená 0,65 m-1rozpětí hodnot 4 po sobě jdoucích měření dovol. 0,25 naměř.0,25m-1 nikoho tam neznám naprosto podctivé měření.Odpojený egr vetil.
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

michal dk: a kouří ti to tak, že za sebou to vidiš? nebo je to oki? :)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
michal dk
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 21 bře 2006, 16:16
Odpovědi: 0
Bydliště: dvůr kralové

Příspěvek od michal dk »

Zakouří to jenom když tomu naložím na trojku nebo čtyřku pod plným plynem jinak ne.Když svítí slunce tak to vidět je ale není to nic hroznýho.
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

micahl dk: taky něco podobnýho jsem měl před čipem...oki
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
coach
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 26 srp 2006, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od coach »

zajimalo by me , jestli nekdo vyskousel tyto trysky na octavii 81 kw , jakej vykonostní rozdíl ste zaznamenali po instalaci, a jak na to reagovala spojka? diky
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Vykon zvysen na 125-130 Hp z puvodnich 110 Hp. Spojka naprosto v poho. Pro spojku nebezpeci az kolem 145-150 Hp.
coach
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 26 srp 2006, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od coach »

Venca píše:Vykon zvysen na 125-130 Hp z puvodnich 110 Hp. Spojka naprosto v poho. Pro spojku nebezpeci az kolem 145-150 Hp.
diky za odpovedi :-) , jeste by me zajimalo o kolik se zvysi spotreba s tema 20 konikama
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

coach píše:
Venca píše:Vykon zvysen na 125-130 Hp z puvodnich 110 Hp. Spojka naprosto v poho. Pro spojku nebezpeci az kolem 145-150 Hp.
diky za odpovedi :-) , jeste by me zajimalo o kolik se zvysi spotreba s tema 20 konikama
Jak psal výše mvolesko. Jinak při běžné jízdě rozdíl skoro nepoznáš, pokud teda nejezdíš brzda-plyn, no a to ti to pak už je stejně jedno, hlavně aby to jelo.
Naposledy upravil(a) Kornout dne 26 srp 2006, 20:35, celkem upraveno 1 x.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Pri stejne jizde spotreba stejna jako predtim. Ale samozrejme budes jezdit rychlleji a razantneji, takze pocitej o pul litru vice.
Uživatelský avatar
johny
Přispěvovatel
Příspěvky: 752
Registrován: 16 čer 2006, 16:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od johny »

A nevíte někdo jak je to se spotřebou když trysky 764 mám a ještě bych to chtěl načipovat na 150 koní. V základu to mělo 90 koní. Už sem se tu ptal ale nikdo mi konkrétně nebyl schopnej odpovědět. Díky
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

johny píše:A nevíte někdo jak je to se spotřebou když trysky 764 mám a ještě bych to chtěl načipovat na 150 koní. V základu to mělo 90 koní. Už sem se tu ptal ale nikdo mi konkrétně nebyl schopnej odpovědět. Díky
s chipem na 160HP při rozumné jízdě(50, 100-110, 140) spotřeba 5,7l.....

ale většinou jezdím za 6,5l, jelikož tomu dám občas zahulit... 8)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“