Stránka 4 z 6
Napsal: 13 črc 2006, 21:46
od Bageta
Dobře tak nemá a jde to nějak udělat?
Napsal: 13 črc 2006, 22:19
od MKTech
Bageta píše:Dobře tak nemá a jde to nějak udělat?
Jde bez problémů do zadku Golf 4Motion, Seat, Octávia 4x4 Audi TT,pokud máš zájem tak mě kontaktuj. Jedná se o samosvor lamelový nastavitelný poměr super věc v zimě auto se chová klidněji. Cena 35tis Kč.
Napsal: 13 črc 2006, 22:29
od Bageta
Počkej,teď ti moc nerozumim.já nemám 4x4.Tak nevím jestli mi z toho chceš udělat čtyřkolku a nebo tam jen něco přidat?A nebo si myslel ten štelovací mezinápravovej co to posílá víc na zadek?
Napsal: 14 črc 2006, 07:16
od TDIPOWER
Bageta píše:TO titan: 195hp samo stačí,ale to má kde kdo tak proč nechtít víc,já mám rád když to pěkně utíká
Kámo, tak ty mě fakt zvedáš ze židle. Chci vidět, jak má kde kdo z 1,9TDi 195koní! Zatím jsi hovno na tom autě udělal a už tady děláš machry! Ještě chvíli pokračuj a uděláš si tu jméno jako Stingray a za chvíli se na tebe všichni vykašlou. Radši sbírej info od lidí co tomu OPRAVDU rozumí a kolem těch 200koní tam mají. Až to tam budeš mít, pak tady můžeš vystupovat tak jako doposud
Vy dva mi začínáte připomínat "...všichni jsou blázni, jenom já jsem letadlo..."

Napsal: 14 črc 2006, 08:53
od Bageta
To Tdipower:Nevim co tě tak zvedá ze židle,když ze 150Pd tam má každej jenom chipem 200Hp.Machra nedělám,protože,kdybych byl machr tak se vás tady neprosim o rady a nenabízim svojí káru někomu koho to zajímá,aby se o to pokusil se mnou,ale udělám si to sám.200 hp neni špatnejch,ale ptál jsem se zda to jde i jinak a jak vidim tak jde.Tak kurva nevim co tě sere

tobě třeba stačí 150hp a já ti to neberu tak se přestaň do mě navážet,protože zrovna ty tady nic jinýho neděláš.Kdyby byl strop toho motoru 200 hp tak už tady neotravuju,ale vidim,že jsou možnosti jít dál tak proč to nezkusit!!!!
Napsal: 14 črc 2006, 09:05
od Forest
Mno neda mi to, abych nezareagoval. Osobne se domnivam, ze Bageta tu zminuje objektivni zalezitost - chce se dostat dal, nezli je mozne ARLko chipnout. TDIPOWERE, vzdyt si odmysli kone a vlastne jste v tom zajedno. Nevim, jaky mas zaklad, ale Ty se z toho snazis taky vymackat maximum - rozdil je jen v tom, ze on ma lepsi zaklad a ma ho tam, kde Ty jsi prave po nejen softwarovych upravach. Pak nechapu, co Te stve.
On to bude mit podstatne tezsi, nezli Ty - pro nej turbo jentak sehnat nemuze, o tryskach nemluve.
Takze si to uvedom, hod si studenou sprchu (verim, ze bude i osvezujici v techto teplotach) a hura zpet na forum.
PS: jo pokud by Te nahodou stvalo, ze on ma lepsi zaklad na ladeni, tak nezbyva nic jineho, se nakopat do ).( sehnat treba motor z Fabie RS, hodit na to turbo bud z ARL (Andre ma skladem) nebo hybrida z GT20/GT17VA (lepe VB), nejak splasit race trysky a hura na to. Ale pokud to neni v Tvych silach, pak doporucuji to proste jen prekousnout a nevylejvat si tu svoje nervy.
Napsal: 14 črc 2006, 09:06
od lt.kubosh
Bageta> No ja nevim, ale kazdej TVRDI, ze tam ma 200koni. To same jako spousta lidi tvrdi, ze jezdi za mene nez 4,5 litru. Kdyz jsme nekam jeli, tak najednou podle atnkovani vychazelo, ze jezdi prakticky za 6 a vic. A pak si taky rekli o ekvivalentni prispevek na naftu.
Osobne si myslim, ze byt to az tak jednoduche, tak VW uz davno udelal 1,9 TDI 170k edici...
K tomu samosvoru na predohrab. Muzes mi rict k cemu? Treba 85% samosvor si totiz v zatacce nedokazu predstavit. Oparkovani nemluvim.
Napsal: 14 črc 2006, 09:18
od Bageta
K tomu samosvoru,nerozumim tomu,proto se ptám,je to jen nápad trošku to zašpérovat,aby v zatáčce tak nehořelo vnitřní kolo a dalo se jet rychleji. A teď k spotřebě,teď jsem jezdil GIV 66kw chip na nějekejch možná 120hp.normální jízda 9l ,rychlá jízda12l,krev 14l
Napsal: 14 črc 2006, 09:19
od Forest
lt.kubosh píše:Bageta> No ja nevim, ale kazdej TVRDI, ze tam ma 200koni. To same jako spousta lidi tvrdi, ze jezdi za mene nez 4,5 litru. Kdyz jsme nekam jeli, tak najednou podle atnkovani vychazelo, ze jezdi prakticky za 6 a vic. A pak si taky rekli o ekvivalentni prispevek na naftu.
Osobne si myslim, ze byt to az tak jednoduche, tak VW uz davno udelal 1,9 TDI 170k edici...
K tomu samosvoru na predohrab. Muzes mi rict k cemu? Treba 85% samosvor si totiz v zatacce nedokazu predstavit. Oparkovani nemluvim.
To mas pravdu. Jen bych si dovolil podotknout, ze 1,9TDI 170koni delali a davali to do Seat Ibiza Cupra (jen pro pripomenuti). Co se spotreby tyce, tak to bez z druhe strany - kdyz Ti nekdo neco takoveho rekne, pak si hned muzes udelat obrazek - bud je to pohadkar, nebo jezdi jako dedek. Napriklad meho otce povazovali za to prvni, nezli zjistili, ze je to druhy

Po chipu delal bezne na 2,5 V6 TDI spotrebu 6,8l a jednou udelal i 5,9

Neveril bych, kdybych to nevidel sam na tom palubnim pocitaci
Jinak jsem se bavil s clovekem, ktery dela ve Wolfsburgu (navrhuje prevodovky) a na otazku "proc to neladite v serii vic, kdyz tam ty rezervy jsou" mi odpovedel, ze duvodem jsou emise - ty musi byt zajisteny i pri +40°C nekde v Italii, tak i -40°C nekde v Rusku. A z toho duvodu je i ten software v RJ tak "kompromisni" ... proto se nad nim muzeme usmivat.
Napsal: 14 črc 2006, 09:21
od Forest
Bageta píše:K tomu samosvoru,nerozumim tomu,proto se ptám,je to jen nápad trošku to zašpérovat,aby v zatáčce tak nehořelo vnitřní kolo a dalo se jet rychleji. A teď k spotřebě,teď jsem jezdil GIV 66kw chip na nějekejch možná 120hp.normální jízda 9l ,rychlá jízda12l,krev 14l
Pokud ma seriove trysky, tak pochybuju. Ty jsou tak "trapny", ze si neumim predstavit, ze by na nich nekdy nekdo udelal spotrebu pres 10

Napsal: 14 črc 2006, 09:22
od Bageta
A ještě k tý spotřebě,nijak zvlášť nehulil,motor běžel hezky a na vagu žádná chyba.
Napsal: 14 črc 2006, 09:24
od Bageta
Trysky nevim,ale ten výkon tam zase nebyl protože kdejaký 81kw tdi se toho auta drželo
Napsal: 14 črc 2006, 10:00
od TDIPOWER
to forest: Takže poslední příspěvek do této kategorie ať nezasírám fórum. Je fakt, že se trocchu nechávám unést, ale:
1, byly tu dobře míněné rady lidí, kteří s tím mají své zkušenosti - přenos na silnici - ale oni to přece neumí, nemají ten cit v noze....
2, "poserů je plná republika" - to jsou ti co jsou na hranici 200k a nenechávají si dělat auto u Stingraye?
3, Titan je pesimista a Stingray borec, protože se nebojí a ví o čem je řeč. Jinak nikdo ostatní tady nepochopil o co vlastně jde - já myslím, že právě Titan ví o co jde a podává dost pádné důkazy. A Stingray...je fakt, že se nebojí
A co se týče mě - jsem spokojen. Víš že s tím co tam mám jde jít klidně ještě o něco výš

Neřadím se do kategorie lidí co chtějí 200k. Ale fandím jim. Bageta je "sběrač informací". Ať sbírá, taky jsem sbíral, ale určitě jsem bral názory lidí kteří už něco dokázali a nepovažoval je za sraby co se bojí a navíc se vlastně ani neumí rozjet .... a vůbec, vlastně ani neví o co mi jde.
Omlouvám se administrátorům a opouštím toto téma
Hawk
Napsal: 14 črc 2006, 10:40
od Rybízek
ja jenom k tý převodovce z vlastní zkušenosti převodovka u topsporta má 27% svornost nejlepe to poznáš že když auto zvedneš a zatočís kolem
Napsal: 14 črc 2006, 12:36
od Stingray
Ak už môžem spomeniem novú pd vačku s vylepšeným profilom na PD vstrekovač. Zväčšuje max. vstrekovací tlak a tým pri tom istom otvorení vsteku u PD pretečie viac paliva.....
Dobrá vačka Ti na tdičku urobí aj 15% výkonu a vôbec neplatí že to je len hore.......