palivové čerpadlo z PD na rotačku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Audi A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 174
Registrován: 30 srp 2008, 06:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Příspěvek od Audi A4 »

MirekX píše:a co když to někde napereš , ty tam budeš viset v pásech a začne to třeba hořet, když tam čerpadlo bude prát naftu....
chtělo by to zapojit tak, aby se vyplo, když motor chcípne klíček neklíček.
Vím, pravděpodobnost 0000 ale já bych o tom přemýšlel..
Dobrá úvaha chce to občas o tom zapřemýšlet i z téhle stránky :o
Audi A4 quattro Tdi bez uprav...
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

měl bych nabídku na nový dopravní čerpadla z PD octaviaI originál cena 1800,- kus měl by někdo zájem jsou ale asi jen 4 kusy...kdyžtak SZ ;)
Obrázek
Naposledy upravil(a) Ladas dne 11 lis 2008, 22:27, celkem upraveno 1 x.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

Takže montáž provedena - zatím zkušební provoz

Takže graf origo
Obrázek

a s


Obrázek


Pokud bude chtít pan Huml ať se vyjádří.... Jelikož radil... ;) (noteeth)
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Jarousek: Hezky :) A okrem toho ze je predvstrek ok (poziadavok cca.= davka) tak pozorujes aj nejake ine zmeny o ktorych sme sa bavili (mensia dymivost, lepsia odozva na plynovy pedal....??). Vopred vdaka ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

subz3ro_tdi píše:Jarousek: Hezky :) A okrem toho ze je predvstrek ok (poziadavok cca.= davka) tak pozorujes aj nejake ine zmeny o ktorych sme sa bavili (mensia dymivost, lepsia odozva na plynovy pedal....??). Vopred vdaka ;)

Viditelně menší kouřivost.... Jízdní vlastnosti sem musí napsat brácha sám.... ;)
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Není náhodou přepad od regulace předvstřiku na sání podávacího čerpadla? - viz manuál rotačky. Potom při tlaku 0,8 by byl omezen rozsah a průběh regulace předvstřiku, napřed bych asi nalogoval bez a potom po a pro jistotu srovnal.. Při kontrole předvstřiku je regulace vypnutá, takže se to neprojeví.
Jinak kamarád má PD bez čerpadla - dělalo problémy a už 2 roky jezdí s brutálním chipem bez problémů.
G3 Variant synchro
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

subz3ro_tdi píše:Jarousek: Hezky :) A okrem toho ze je predvstrek ok (poziadavok cca.= davka) tak pozorujes aj nejake ine zmeny o ktorych sme sa bavili (mensia dymivost, lepsia odozva na plynovy pedal....??). Vopred vdaka ;)
díky :) taky bych to viděl na menší kouř a pocitově jsem spokojen :) zatím to tahá pěkně ale těžko ti říct, co všechno se zlepšilo.byly to dva plné testy, pak si zase jezdím svých 110.jak jsi říkal ty, třeba těch 8 ps je reálných ale 20 jak jsem se domníval určo nee :) snad to bude šlapat.zatím
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

ahoj , myslite ze by tam slo cerpadlo z jednobod. benzina ? aby se treba nespalilo kdyz bude tlacit hustsi naftu nez benzin diky moc za odp.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nešlo nafta ho časem zničí kdyžtak čerpadlo nové na PD mám...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
tomino
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 22 lis 2006, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucký kraj

Příspěvek od tomino »

Jak mate pripojenou elektriku? staci na to 7,5A pojistka?
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

Ahoj. Trochu vám pomůžu s tím zapojením elektriky: Bora AGR 4motion má v nádrži přečerpávací čerpadlo z levé strany do pravé a odtud naftu saje vstříkovací čerpadlo, jako u normálního auta. Toto čerpadlo je napájeno přez relé, které je ovládáno čidlem oleje, tj. když motor stojí je čidlo rozpojeno- čerpadlo neběží, když se motor roztočí a začne mazat, čidlo sepne a čerpadlo běží. U své Bory jsem vyměnil to orig za čerpadlo ze čtyřkolové Octavie PD, již více jak rok s tím jezdím bez problémů. Čao.
Uživatelský avatar
tomino
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 22 lis 2006, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucký kraj

Příspěvek od tomino »

origo to je zapojeny pres rele tusim 53 ....odkud prijde signal co to rele sepne?
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Ladas píše:nešlo nafta ho časem zničí kdyžtak čerpadlo nové na PD mám...
no zas bych se toho tolik nebal. mam tam z 1.4i co bylo v nadrzi a jede to uz 5 let a akusticky to cerpadlo nema problem. nerikam, ze je nesmrtelny, ale zatim zadnej problem
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Čirou náhodou jsem ho nedávno měnil na svém syncru a je shodné s čerpadly co montujou i Peugeoti (mluvím o samotném čerpadle, ne sacím koši). Já ho sehnal za 500,- (rofl)
Dle ETKY by čerpadlo v sobě mělo mít i zpětný ventil. Škoda, že jsem to nezkusil, když jsem ho měl venku. Jen jsem zkoušel kolik dává - nahodil jsem si skoro celou stropnici. (noteeth)
Passat 4motion AVF
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

předvstřik padá už ve 3000 ot,
bude fungovat vyřazení Tčka s tím že dám filtr z G2 (jen vztup a výstup), a zapojení přes mazání- spínač při tlaku rozepne kostru?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“