Hodnoty tlaků turba na motor 130 PD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

titan0306 píše:
váha píše:
TDIPOWER píše:já totiž využívám plný výkon dost často
jj to znám (noteeth) ani 300koňová audi mě neni výkonem dostačující sem zjistil (noteeth)
:roll:
Tak na dálnici ti nebude stačit ani 500Ps, ale už vidím jak budeš drtit 300Ps město/meziměsto.
no no na těch našich ti stačí 150ps až až ;)
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

chucky píše:
Huml píše:
chucky píše: a co máš za turbo?
no ze 130k, když mám ASZ, otázka zněla kolik tlačí turbo ze 130k a postupně to přešlo k tomu kolik tam nastavit při čipu, tak jsem odpověděl. A s tím chováním, to je dodržovat základní všeobecně známý věci, za studena netrápit, po čočce nechat proklapat, kvalitní olej a nevím co ještě.
A stačí ti to chladit ten malej intercooler při tomhle tlaku?
Asi dobře, nic neříkal. (noteeth) Mám to čiplý víc jak rok a není problém a to jsem to měl čiplý od nějakýho maníka, řešil jsem s tím nějaký potíže a obrátil jsem se na Reeshu, tak teď to mám čiplý od něj a říkal, že to bylo už na hraně pro turbo (ten původní čip), takže těch 1,55 bar mám od Reeshi a ten asi ví co dělá a turbo zatím drží.
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

Huml píše:
chucky píše:
Huml píše:no ze 130k, když mám ASZ, otázka zněla kolik tlačí turbo ze 130k a postupně to přešlo k tomu kolik tam nastavit při čipu, tak jsem odpověděl. A s tím chováním, to je dodržovat základní všeobecně známý věci, za studena netrápit, po čočce nechat proklapat, kvalitní olej a nevím co ještě.
A stačí ti to chladit ten malej intercooler při tomhle tlaku?
Asi dobře, nic neříkal. (noteeth) Mám to čiplý víc jak rok a není problém a to jsem to měl čiplý od nějakýho maníka, řešil jsem s tím nějaký potíže a obrátil jsem se na Reeshu, tak teď to mám čiplý od něj a říkal, že to bylo už na hraně pro turbo (ten původní čip), takže těch 1,55 bar mám od Reeshi a ten asi ví co dělá a turbo zatím drží.
a kolik jsi měl ten původní tlak na turbu?
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

bobo píše:
mvolesko píše:
TDIPOWER píše: To myslíš vážně??? Tak to už je drsný (LOL) . Taky bych se chtěl někdy svézt v takové mrše (noteeth) .
Ale musí ti být jasné, že mít v 1,9TDi 200 koní, tak to asi s našim stylem jízdy moc nevydrží.... (noteeth)
no ja uz jsem najel cca 8000km a doufam ze najetu jeste minimalne 10x tolik spis 20x :)
Vy máte někdo čiplou 1,9 TDi na 200 koní ? To se muselo vyměnit půl auta, ne ? (rofl)
treba tady se da neco najit http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... &start=120

(LOL)
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

jo IC mě stačí, de taky o to že s úpravou je najeto 15tis. km a motor je stále bezezměny, turbo stále OK a motor taky.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“