Stránka 4 z 5

Napsal: 03 srp 2010, 15:46
od misoVW
103kW 2,0TDI 16V je PD, nie PPD!

Napsal: 03 srp 2010, 16:20
od Marek_A4
no vidis...zasa viem o nieco viac ;) sorry za OT (offtopic)

Napsal: 11 srp 2010, 20:49
od Rixie
Skus zistit ci ten vstrek bol uz meneny,dam na to krk ze s tym bolo robene.

Zhruba pred pol rokom sa mi stalo to iste co tebe,s tym rozdielom ze ja som menil vstrekovac a hned som tam dal nove sroby,poskladal,isiel som sa previezt a na 3ke ked som mu stupil,total klepot,detonacie.
Hovorim si musi byt problem v tom co som robil,tak pekne zase von vstrekovac a hned som zbadal ze to podfukuje,cierne sedlo....
Uz som bol bezradny,ked som cistil zavit v hlave(nastekany olej)co drzi vstrekovac,v tedy ma to trklo a porovnal som srob stary a ten co som tam dal novy a bolo hned jasne 5mm dlhsi,podla mna pustil vw do predaju nahradnych dielov nespravne sroby.Tot moje zistenie......

Napsal: 11 srp 2010, 21:43
od embro
Asi 2 mesiace dozadu som riesil tento problem.
Sroby su skutocne z materialu jak blato a nemaju pevnost ako povodne.
Pre tento typ srobov vw upravil aj momenty dotiahnutia z 8NM na
3NM +90 +180 stupnov. Srob sa skutocne natiahne jak zuvacka a treba ho VZDY!!! menit. Na jedno auto sme minuly spolu tusim 20 srobov nez to bolo ok. Firma bgs tusim predava aj frezku na sedla vstrekov a stoji cca 200€. Planujem kupit lebo su s tym stale velke problemy.

Napsal: 28 led 2018, 20:18
od rline
misoVW píše:103kW 2,0TDI 16V je PD, nie PPD!
si si istý ? podla mna je 8V Bosch a 16V Siemens cize PPD :)

Napsal: 28 led 2018, 20:20
od Huml
16V je PD i PPD ;)

Napsal: 30 led 2018, 13:24
od rline
to Huml : co doporučíš Ty mi bude svaté .. dávaš na vstřiky šrouby 03G103385A nebo WHT003179 ??? a nebo kupujes jine M6x88 s vetsi pevnosti ? utahovaci momenty dle puvodniho predpisu, nebo jak tady psal kolega vyse ? je to na 2,0TDI 16V PPD .. BMR kod motoru ..děkuji

Napsal: 31 led 2018, 23:22
od Huml
no dávám do všeho WHT, ty 03G se zdají být větí blato, dotažení je 3Nm + 270° a to pootočení se má provést jedním tahem

Napsal: 01 úno 2018, 10:46
od octaviask
aky je rodiel medzi 03G a WHT? vyzeraju rovnako...a v ETKE to pise 03G....

minule som pouzil stare sroby a 3 som odtrhol pri dodrzani dotahovacieho momentu :D

Napsal: 03 úno 2018, 06:34
od dist01
misoVW píše:103kW 2,0TDI 16V je PD, nie PPD!
Prvni B6 passaty 16v byly 103 ppd

Napsal: 03 úno 2018, 11:27
od Car diag
octaviask píše:aky je rodiel medzi 03G a WHT? vyzeraju rovnako...a v ETKE to pise 03G....

minule som pouzil stare sroby a 3 som odtrhol pri dodrzani dotahovacieho momentu :D
Rozdíl je hlavně v pevnosti,jak píše Huml, origo šrouby jsou bláto a po čase začne vstrik podfukovat,protože ty Šrouby se nenatahuji jen při dotažení ale i poté za provozu a pak se stane že vstrik povolíš v podstatě rukou,tudiš fouká dole do nafty a v tahu se třese jak ratlík 😂

Napsal: 05 úno 2018, 08:46
od dist01
ano přesně tak

Napsal: 18 dub 2018, 15:02
od rline
Pánové :) a obvzlášť pane Humle .. moc prosím o Vaši vzácnou radu .. vím, že pod PD vstřiky BOSCH se dávají měděné podložky, pod PPD SIEMENS ne .. k věci, jedna nejmenovaná firma co se zabýva opravou diesel komponentů (vstřiky PD, PPD, CR, čerpadla, atd.) mě doporučila použít měděných podložek viz. přiložený obrázek právě pro PPD Vstřiky SIEMENS/CONTINENTAL, u mě konkrétně pro 125kW (03G130073T).
K tomu dodali šrouby FKE s pevností 10.9, viz. obrázek :)

Jen dodám, že v prosinci byli vyndané vstřiky a poslány na test, malinko se frézovali dosedací plochy vstřiků v hlavě. Nyní auto startuje na brnknutí jak za studena, tak za tepla. Nicméně dle testu, nedávají vstřiky již takovou dávku jakou by měli a první vstřikovač je v maximálním zatížení téměř bez dávky. Nicméně auto jezdilo, a bylo před Vánoci, tak jsem vstřikovače nechal původní, pouze jsme malinko zafrézovali sedlá a dali se nové šrouby.
Auto pořád jezdí a startuje pěkně.

Teď se chystám osadit vstřiky, co jsem koupil od nich a které automaticky osadily měděnými podložkami. Šrouby FKE s pevností 10.9.
Otaázka, použít je a osadit ty podložky ? použít pořád stejný utahovací moment ? 3Nm a následně pootočit o 270° ? Co si o tom myslíte Vy ? nebo je zahodit a osadit vstřikovače bez nich ? Jejich doporučení je osadit, že tím dosáhnu 100% těsnosti .. no a teď bábo raď :)

děkuji všem !!!!Obrázek

Napsal: 18 dub 2018, 15:10
od Rayx
Ta podložka do toho kuželovýho sedla v hlavě i na vstřik samotný bude opravdu mňamka ... Kdo tohle radí?
Obrázek

Napsal: 18 dub 2018, 20:26
od Huml
osobně bych to tam taky nedal, navíc PPD na podfukování tolik netrpí, jelikož kužel Siemens vstřiku má proti Bosch vstřiku trochu jinej tvar na nevymílá tolik sedlo ;)