Bliká kontrolka žhavení - další problém
Napsal: 30 kvě 2011, 11:18
Ahoj všem,
mám mondeo rv. 2005/06, motor 2,0 TDCI 96 kW, najeto dle tachometru cca 110 000 km, stav v podstatě tomu odpovídá - dovoz I.
Mám problém, jako popisoval kolega přede mnou. Projevuje se cca 2 týdny. Rozdíl je v tom, že problén nenastane při "brždění motorem" ale naopak při velkém krouťáku.
Příklad: jedu po dálnici, motor má provozní teplotu, začnu mírně akcelerovat (předjíždět) do kopce na 6. rychlostním stupni - nálhle zabliká kontrolka žhavení a motor se vypne (nechcípne). Sešlápnu spojku a nastartuju klíčkem - auto jede dál v normálním režimu. Jednou už mi to udělalo i na 5. stupni.
Provizorni řešení: test přepadu v normě, v palivovém filtru nejsou žádné piliny, čerpadlo tlakuje v normě (neoriginální diagnostika), na radu známého jsem vyměnil čidlo na vačce (šedé), nepomohlo to. Konektor jsem zatím neměnil. Diagnotika hlásí chybu č. P0251: Injection pump fuel metering control mailfunction.
Poraďte prosím..
mám mondeo rv. 2005/06, motor 2,0 TDCI 96 kW, najeto dle tachometru cca 110 000 km, stav v podstatě tomu odpovídá - dovoz I.
Mám problém, jako popisoval kolega přede mnou. Projevuje se cca 2 týdny. Rozdíl je v tom, že problén nenastane při "brždění motorem" ale naopak při velkém krouťáku.
Příklad: jedu po dálnici, motor má provozní teplotu, začnu mírně akcelerovat (předjíždět) do kopce na 6. rychlostním stupni - nálhle zabliká kontrolka žhavení a motor se vypne (nechcípne). Sešlápnu spojku a nastartuju klíčkem - auto jede dál v normálním režimu. Jednou už mi to udělalo i na 5. stupni.
Provizorni řešení: test přepadu v normě, v palivovém filtru nejsou žádné piliny, čerpadlo tlakuje v normě (neoriginální diagnostika), na radu známého jsem vyměnil čidlo na vačce (šedé), nepomohlo to. Konektor jsem zatím neměnil. Diagnotika hlásí chybu č. P0251: Injection pump fuel metering control mailfunction.
Poraďte prosím..