Vibrace při akceleraci Octavia I ASV, TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33814
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Kejdzus píše:vnitří klouby, kdyby to byli nevyvážený kola tak to dělá porád a ne jenom při akceleraci;)

copak louby se vyvařujou prost jak tam máš vůli tak při akceleraci třepou celým autem miloš
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

Tomas.cz píše:Kolik máš najeto, ložiska původní?

No, jestli si to chceš nechat tak bych je vyměnil, nestojej raketu a jak znám náhody tak to začne hučet 2000km pod celkové rozborce :)
Natočeno 251.tis km objektivní stav, vzhledem k tomu, že co jsem chtěl koupit tak mi uletělo, prdím na to a tu moji bestii dojezdím do kytek :)

Ložiska má Ladas za dobrou cenu tak to asi spojím, doufam, že bude jen jeden kloub a ne 3 (crazy) , nechám ho to důkladně zkontrolovat.
Každopádně už teď je to oprava tak za 5000,-Kč :(
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

slovacek.milos píše:
Kejdzus píše:vnitří klouby, kdyby to byli nevyvážený kola tak to dělá porád a ne jenom při akceleraci;)

copak louby se vyvařujou prost jak tam máš vůli tak při akceleraci třepou celým autem miloš
Když dáš plný plyn tak volant vibruje, že se ti vlní ramenní kloub :) , dělá to i při brzdění kotouče jsou podle mě OK.
Akorát nechápu jak po 250.tis km jsou poloosy KO :? minule jsme tu řešili spolehlivost vozů, nedokáži sí představit že bych měl A6 3.0 TDI a chytli by mě rozvody, nějaký ten kloub, vstřikovače, repas turba-vážně bych uvažoval pojistit a dál to znáte......... :) doufám, že se nevymění jeden kloub a po 5.tis km budu měnit další, jde to nějak zjistit ?
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

jear ewing píše:
slovacek.milos píše:
Kejdzus píše:vnitří klouby, kdyby to byli nevyvážený kola tak to dělá porád a ne jenom při akceleraci;)

copak louby se vyvařujou prost jak tam máš vůli tak při akceleraci třepou celým autem miloš
Když dáš plný plyn tak volant vibruje, že se ti vlní ramenní kloub :) , dělá to i při brzdění kotouče jsou podle mě OK.
Akorát nechápu jak po 250.tis km jsou poloosy KO :? minule jsme tu řešili spolehlivost vozů, nedokáži sí představit že bych měl A6 3.0 TDI a chytli by mě rozvody, nějaký ten kloub, vstřikovače, repas turba-vážně bych uvažoval pojistit a dál to znáte......... :) doufám, že se nevymění jeden kloub a po 5.tis km budu měnit další, jde to nějak zjistit ?
Odchazí jen ten kloub na dlouhý poloose, origo stojí 4000kc, ložiska na Octah taky odchazí, zbytek drží , krom zadnih silentbloku v rameneh, je to pakatel ty zadní silentbloky.
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

Zdeněk M píše:
jear ewing píše:
slovacek.milos píše:
copak louby se vyvařujou prost jak tam máš vůli tak při akceleraci třepou celým autem miloš
Když dáš plný plyn tak volant vibruje, že se ti vlní ramenní kloub :) , dělá to i při brzdění kotouče jsou podle mě OK.
Akorát nechápu jak po 250.tis km jsou poloosy KO :? minule jsme tu řešili spolehlivost vozů, nedokáži sí představit že bych měl A6 3.0 TDI a chytli by mě rozvody, nějaký ten kloub, vstřikovače, repas turba-vážně bych uvažoval pojistit a dál to znáte......... :) doufám, že se nevymění jeden kloub a po 5.tis km budu měnit další, jde to nějak zjistit ?
Odchazí jen ten kloub na dlouhý poloose, origo stojí 4000kc, ložiska na Octah taky odchazí, zbytek drží , krom zadnih silentbloku v rameneh, je to pakatel ty zadní silentbloky.
Přesně na té dlouhé polose mi přesně nejspíš odporoučel vnější kloub, ale i tak 250.tis km a u tohoto TDI taková závada :? , kolik to vydrží na Fabii 1.2 HTP 140.tis km..
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

jear ewing píše:
Zdeněk M píše:
jear ewing píše: Když dáš plný plyn tak volant vibruje, že se ti vlní ramenní kloub :) , dělá to i při brzdění kotouče jsou podle mě OK.
Akorát nechápu jak po 250.tis km jsou poloosy KO :? minule jsme tu řešili spolehlivost vozů, nedokáži sí představit že bych měl A6 3.0 TDI a chytli by mě rozvody, nějaký ten kloub, vstřikovače, repas turba-vážně bych uvažoval pojistit a dál to znáte......... :) doufám, že se nevymění jeden kloub a po 5.tis km budu měnit další, jde to nějak zjistit ?
Odchazí jen ten kloub na dlouhý poloose, origo stojí 4000kc, ložiska na Octah taky odchazí, zbytek drží , krom zadnih silentbloku v rameneh, je to pakatel ty zadní silentbloky.
Přesně na té dlouhé polose mi přesně nejspíš odporoučel vnější kloub, ale i tak 250.tis km a u tohoto TDI taková závada :? , kolik to vydrží na Fabii 1.2 HTP 140.tis km..
250000km je dost ne, na to že se počita životnost auta celkově 150-250 tisic km, na HTP klekne dřív motor než ta poloosa, bud skočí rozvod, nebo odejde hlava, podpalí se ventily. ;)
Jak píšeš že že to vybruje že se ti třepe ramení kloub, tak poloosa třepe autem pouze v tahu, tedy když zrychlujes, když pustís plyn tak třepot padne. pokud to děla i při brzdění, tak to delaj kotouče, takže kloub+ kotouče, dvě závady. Na zdvyži se to da roztočit a dobře poznat, větsinou už okem vydíš že hází, když sní otáčis ;)
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

Zdeněk M píše:
jear ewing píše:
Zdeněk M píše: Odchazí jen ten kloub na dlouhý poloose, origo stojí 4000kc, ložiska na Octah taky odchazí, zbytek drží , krom zadnih silentbloku v rameneh, je to pakatel ty zadní silentbloky.
Přesně na té dlouhé polose mi přesně nejspíš odporoučel vnější kloub, ale i tak 250.tis km a u tohoto TDI taková závada :? , kolik to vydrží na Fabii 1.2 HTP 140.tis km..
250000km je dost ne, na to že se počita životnost auta celkově 150-250 tisic km, na HTP klekne dřív motor než ta poloosa, bud skočí rozvod, nebo odejde hlava, podpalí se ventily. ;)
Jak píšeš že že to vybruje že se ti třepe ramení kloub, tak poloosa třepe autem pouze v tahu, tedy když zrychlujes, když pustís plyn tak třepot padne. pokud to děla i při brzdění, tak to delaj kotouče, takže kloub+ kotouče, dvě závady. Na zdvyži se to da roztočit a dobře poznat, větsinou už okem vydíš že hází, když sní otáčis ;)
S životností vozu 250.tis km bych i souhlasil, někde jsem to četl, ovšem tady na foru většína propaguje jak je Octavie I spolehlivá, mě ani moc nepříjde.
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

jear ewing píše:
Zdeněk M píše:
jear ewing píše: Přesně na té dlouhé polose mi přesně nejspíš odporoučel vnější kloub, ale i tak 250.tis km a u tohoto TDI taková závada :? , kolik to vydrží na Fabii 1.2 HTP 140.tis km..
250000km je dost ne, na to že se počita životnost auta celkově 150-250 tisic km, na HTP klekne dřív motor než ta poloosa, bud skočí rozvod, nebo odejde hlava, podpalí se ventily. ;)
Jak píšeš že že to vybruje že se ti třepe ramení kloub, tak poloosa třepe autem pouze v tahu, tedy když zrychlujes, když pustís plyn tak třepot padne. pokud to děla i při brzdění, tak to delaj kotouče, takže kloub+ kotouče, dvě závady. Na zdvyži se to da roztočit a dobře poznat, větsinou už okem vydíš že hází, když sní otáčis ;)
S životností vozu 250.tis km bych i souhlasil, někde jsem to četl, ovšem tady na foru většína propaguje jak je Octavie I spolehlivá, mě ani moc nepříjde.
Ber to tak , že do 200000km na tom vše vydrží, pak už ma vše odjeto a začne to odchazet, což je logický a stim se při koupi ojetiny musí počitat že. To co odchazí, sou ložiska, kotouče, tycky na stabíku, atd. spolehliví to je, nestava se že bi te to nekde nechalo nebo nak vypeklo. :)
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

Jo a ještě drobná poznámka co se úsporných motorů týká třeba TDI nebo vezmeme konkrétní případ HTP versus spolehlivý motor ono není podstatné kolik to vydrží ale kolik to za svoji životnost provozu ušetří, když vezmu v potaz že všemi proklínaný motor HTP má o 2,5 litru menší spotřebu oproti konkurenci a kdyby vydržel pouze 50 000 kilometrů tak logicky 0,025x50000= 1250litrů úspora X 31 kč/litr =38750,- což za tu cenu ten motor v pohodě opravím pokud mi nevyběhne ojnice ale sehnat jiný motor tak se to taky vyplatí takže všechno má svou kladnou i zápornou stránku někdy se vyplatí šetřit ale na těch správných místech ;)
T4+B5,5
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Prosímtě jakou konkurenci máš na mysli, když HTP má o 2.5 litru menší spotřebu než ona? :o
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

T4+B5,5
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

[/quote] Ber to tak , že do 200000km na tom vše vydrží, pak už ma vše odjeto a začne to odchazet, což je logický a stim se při koupi ojetiny musí počitat že. To co odchazí, sou ložiska, kotouče, tycky na stabíku, atd. spolehliví to je, nestava se že bi te to nekde nechalo nebo nak vypeklo. :)[/quote]

Čtu od tebe první příspěvky, ještě jsem tě na tomto foru nepotkal, potvrzuješ tímto moje zkušenosti, když se to přehouplo přes 200.tis km tak se to začalo kurvit, ale ukrutně vyměníš jednu věc a druhá se vzápětí ozývá.
Jak to vypadá třeba s vozy zn Audi je to identické jako Škoda, VW nebo to vydrží více, podle mě je to identické neboť tam používají stejné komponenty ?
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

jear ewing píše:
Ber to tak , že do 200000km na tom vše vydrží, pak už ma vše odjeto a začne to odchazet, což je logický a stim se při koupi ojetiny musí počitat že. To co odchazí, sou ložiska, kotouče, tycky na stabíku, atd. spolehliví to je, nestava se že bi te to nekde nechalo nebo nak vypeklo. :)[/quote]

Čtu od tebe první příspěvky, ještě jsem tě na tomto foru nepotkal, potvrzuješ tímto moje zkušenosti, když se to přehouplo přes 200.tis km tak se to začalo kurvit, ale ukrutně vyměníš jednu věc a druhá se vzápětí ozývá.
Jak to vypadá třeba s vozy zn Audi je to identické jako Škoda, VW nebo to vydrží více, podle mě je to identické neboť tam používají stejné komponenty ?[/quote]Na G4, A3 je to to samý, podvozková platforma je ta samá, strýc ma Octu od nova ted ma asi 190000km a kotouce daval dvakrat a ložiska taky, tycky asi třikrat a silentbloky v zadu taky, u nas sou díry jak svině. Soused ma Fabii a ložiska KO po 40000km prý mu řekli že nesmí vymest velkou díru pak prý odchazí (LOL)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Fabie jsou sráče, ale jear ewing má pravdu, u většiny vozů to začíná okolo 200000 tak, že vůz znemožnuje provoz kvůli podstatným vadám..Alternátor,startér,pumpy H20,brzdové válce atd. A koncern není žádný zázrak i když je pravda, že málokdo ví, kolik má vůz ve skutečnosti najeto..Teď zrovna dělám Toyotu starlet /95/ a nemohu pochopit, že vůz který má 300000 tachometrových ještě jezdí..s Žádnou údržbou....!Sebemenší problém nemá...olej měnili naposled v německu,řemen nikoho nezajímá,chladič nemá voštiny,vzduch filtr je kus hlíny a přesto motor chytá na otočení a jde jako housle..Moje zadání je pouze destičky a k tomu ostatnímu budu majitele přemlouvat..!To by museli být 2-3 fabie.. :)
nepropadat panice...
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

jericho-3 píše:Fabie jsou sráče, ale jear ewing má pravdu, u většiny vozů to začíná okolo 200000 tak, že vůz znemožnuje provoz kvůli podstatným vadám..Alternátor,startér,pumpy H20,brzdové válce atd. A koncern není žádný zázrak i když je pravda, že málokdo ví, kolik má vůz ve skutečnosti najeto..Teď zrovna dělám Toyotu starlet /95/ a nemohu pochopit, že vůz který má 300000 tachometrových ještě jezdí..s Žádnou údržbou....!Sebemenší problém nemá...olej měnili naposled v německu,řemen nikoho nezajímá,chladič nemá voštiny,vzduch filtr je kus hlíny a přesto motor chytá na otočení a jde jako housle..Moje zadání je pouze destičky a k tomu ostatnímu budu majitele přemlouvat..!To by museli být 2-3 fabie.. :)
Jo na Toyotah dou i na starýh pres 10let povolit srouby na podvozku apod, kvalita je dobra pouze u starýh rocniků do roku 2000 pak už sou to srače, dneska nejsou delaný auta na 10 let a pul míče km, 3-5let a pryč stím, ne vsichni si to mužou dovolit to takto obměnovat. Co si koupila ženska toho novýho Yarise tak se sype jako kráva, na tom starým se nic nevysypalo.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“