Kejdzus píše:vnitří klouby, kdyby to byli nevyvážený kola tak to dělá porád a ne jenom při akceleraci;)
copak louby se vyvařujou prost jak tam máš vůli tak při akceleraci třepou celým autem miloš
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Natočeno 251.tis km objektivní stav, vzhledem k tomu, že co jsem chtěl koupit tak mi uletělo, prdím na to a tu moji bestii dojezdím do kytekTomas.cz píše:Kolik máš najeto, ložiska původní?
No, jestli si to chceš nechat tak bych je vyměnil, nestojej raketu a jak znám náhody tak to začne hučet 2000km pod celkové rozborce
Když dáš plný plyn tak volant vibruje, že se ti vlní ramenní kloubslovacek.milos píše:Kejdzus píše:vnitří klouby, kdyby to byli nevyvážený kola tak to dělá porád a ne jenom při akceleraci;)
copak louby se vyvařujou prost jak tam máš vůli tak při akceleraci třepou celým autem miloš
Odchazí jen ten kloub na dlouhý poloose, origo stojí 4000kc, ložiska na Octah taky odchazí, zbytek drží , krom zadnih silentbloku v rameneh, je to pakatel ty zadní silentbloky.jear ewing píše:Když dáš plný plyn tak volant vibruje, že se ti vlní ramenní kloubslovacek.milos píše:Kejdzus píše:vnitří klouby, kdyby to byli nevyvážený kola tak to dělá porád a ne jenom při akceleraci;)
copak louby se vyvařujou prost jak tam máš vůli tak při akceleraci třepou celým autem miloš, dělá to i při brzdění kotouče jsou podle mě OK.
Akorát nechápu jak po 250.tis km jsou poloosy KOminule jsme tu řešili spolehlivost vozů, nedokáži sí představit že bych měl A6 3.0 TDI a chytli by mě rozvody, nějaký ten kloub, vstřikovače, repas turba-vážně bych uvažoval pojistit a dál to znáte.........
doufám, že se nevymění jeden kloub a po 5.tis km budu měnit další, jde to nějak zjistit ?
Přesně na té dlouhé polose mi přesně nejspíš odporoučel vnější kloub, ale i tak 250.tis km a u tohoto TDI taková závadaZdeněk M píše:Odchazí jen ten kloub na dlouhý poloose, origo stojí 4000kc, ložiska na Octah taky odchazí, zbytek drží , krom zadnih silentbloku v rameneh, je to pakatel ty zadní silentbloky.jear ewing píše:Když dáš plný plyn tak volant vibruje, že se ti vlní ramenní kloubslovacek.milos píše:
copak louby se vyvařujou prost jak tam máš vůli tak při akceleraci třepou celým autem miloš, dělá to i při brzdění kotouče jsou podle mě OK.
Akorát nechápu jak po 250.tis km jsou poloosy KOminule jsme tu řešili spolehlivost vozů, nedokáži sí představit že bych měl A6 3.0 TDI a chytli by mě rozvody, nějaký ten kloub, vstřikovače, repas turba-vážně bych uvažoval pojistit a dál to znáte.........
doufám, že se nevymění jeden kloub a po 5.tis km budu měnit další, jde to nějak zjistit ?
250000km je dost ne, na to že se počita životnost auta celkově 150-250 tisic km, na HTP klekne dřív motor než ta poloosa, bud skočí rozvod, nebo odejde hlava, podpalí se ventily.jear ewing píše:Přesně na té dlouhé polose mi přesně nejspíš odporoučel vnější kloub, ale i tak 250.tis km a u tohoto TDI taková závadaZdeněk M píše:Odchazí jen ten kloub na dlouhý poloose, origo stojí 4000kc, ložiska na Octah taky odchazí, zbytek drží , krom zadnih silentbloku v rameneh, je to pakatel ty zadní silentbloky.jear ewing píše: Když dáš plný plyn tak volant vibruje, že se ti vlní ramenní kloub, dělá to i při brzdění kotouče jsou podle mě OK.
Akorát nechápu jak po 250.tis km jsou poloosy KOminule jsme tu řešili spolehlivost vozů, nedokáži sí představit že bych měl A6 3.0 TDI a chytli by mě rozvody, nějaký ten kloub, vstřikovače, repas turba-vážně bych uvažoval pojistit a dál to znáte.........
doufám, že se nevymění jeden kloub a po 5.tis km budu měnit další, jde to nějak zjistit ?
, kolik to vydrží na Fabii 1.2 HTP 140.tis km..
S životností vozu 250.tis km bych i souhlasil, někde jsem to četl, ovšem tady na foru většína propaguje jak je Octavie I spolehlivá, mě ani moc nepříjde.Zdeněk M píše:250000km je dost ne, na to že se počita životnost auta celkově 150-250 tisic km, na HTP klekne dřív motor než ta poloosa, bud skočí rozvod, nebo odejde hlava, podpalí se ventily.jear ewing píše:Přesně na té dlouhé polose mi přesně nejspíš odporoučel vnější kloub, ale i tak 250.tis km a u tohoto TDI taková závadaZdeněk M píše: Odchazí jen ten kloub na dlouhý poloose, origo stojí 4000kc, ložiska na Octah taky odchazí, zbytek drží , krom zadnih silentbloku v rameneh, je to pakatel ty zadní silentbloky., kolik to vydrží na Fabii 1.2 HTP 140.tis km..
Jak píšeš že že to vybruje že se ti třepe ramení kloub, tak poloosa třepe autem pouze v tahu, tedy když zrychlujes, když pustís plyn tak třepot padne. pokud to děla i při brzdění, tak to delaj kotouče, takže kloub+ kotouče, dvě závady. Na zdvyži se to da roztočit a dobře poznat, větsinou už okem vydíš že hází, když sní otáčis
Ber to tak , že do 200000km na tom vše vydrží, pak už ma vše odjeto a začne to odchazet, což je logický a stim se při koupi ojetiny musí počitat že. To co odchazí, sou ložiska, kotouče, tycky na stabíku, atd. spolehliví to je, nestava se že bi te to nekde nechalo nebo nak vypeklo.jear ewing píše:S životností vozu 250.tis km bych i souhlasil, někde jsem to četl, ovšem tady na foru většína propaguje jak je Octavie I spolehlivá, mě ani moc nepříjde.Zdeněk M píše:250000km je dost ne, na to že se počita životnost auta celkově 150-250 tisic km, na HTP klekne dřív motor než ta poloosa, bud skočí rozvod, nebo odejde hlava, podpalí se ventily.jear ewing píše: Přesně na té dlouhé polose mi přesně nejspíš odporoučel vnější kloub, ale i tak 250.tis km a u tohoto TDI taková závada, kolik to vydrží na Fabii 1.2 HTP 140.tis km..
Jak píšeš že že to vybruje že se ti třepe ramení kloub, tak poloosa třepe autem pouze v tahu, tedy když zrychlujes, když pustís plyn tak třepot padne. pokud to děla i při brzdění, tak to delaj kotouče, takže kloub+ kotouče, dvě závady. Na zdvyži se to da roztočit a dobře poznat, větsinou už okem vydíš že hází, když sní otáčis
Ber to tak , že do 200000km na tom vše vydrží, pak už ma vše odjeto a začne to odchazet, což je logický a stim se při koupi ojetiny musí počitat že. To co odchazí, sou ložiska, kotouče, tycky na stabíku, atd. spolehliví to je, nestava se že bi te to nekde nechalo nebo nak vypeklo.jear ewing píše:
Jo na Toyotah dou i na starýh pres 10let povolit srouby na podvozku apod, kvalita je dobra pouze u starýh rocniků do roku 2000 pak už sou to srače, dneska nejsou delaný auta na 10 let a pul míče km, 3-5let a pryč stím, ne vsichni si to mužou dovolit to takto obměnovat. Co si koupila ženska toho novýho Yarise tak se sype jako kráva, na tom starým se nic nevysypalo.jericho-3 píše:Fabie jsou sráče, ale jear ewing má pravdu, u většiny vozů to začíná okolo 200000 tak, že vůz znemožnuje provoz kvůli podstatným vadám..Alternátor,startér,pumpy H20,brzdové válce atd. A koncern není žádný zázrak i když je pravda, že málokdo ví, kolik má vůz ve skutečnosti najeto..Teď zrovna dělám Toyotu starlet /95/ a nemohu pochopit, že vůz který má 300000 tachometrových ještě jezdí..s Žádnou údržbou....!Sebemenší problém nemá...olej měnili naposled v německu,řemen nikoho nezajímá,chladič nemá voštiny,vzduch filtr je kus hlíny a přesto motor chytá na otočení a jde jako housle..Moje zadání je pouze destičky a k tomu ostatnímu budu majitele přemlouvat..!To by museli být 2-3 fabie..