Přefiltrovaný RO na zimu,auto bez přestavby.

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

peopleman
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 10 srp 2010, 20:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od peopleman »

Protože se mě nechce nějakej slušnej vyvíječ vyrábět,tak jednám o jeho zakoupení a pak by se to mohlo rozjet i ve Strážnici ;)
Jezdím na vše co teče..
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

peopleman píše:Protože se mě nechce nějakej slušnej vyvíječ vyrábět,tak jednám o jeho zakoupení a pak by se to mohlo rozjet i ve Strážnici ;)
už se těém kdy to bude snad se dočkám

nejhorší že se ti nechce miloš
peopleman
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 10 srp 2010, 20:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od peopleman »

no škoda no..nejsu frajer jako"pitiwisi"ten by nás mohl všechny učit.. 8)
Jezdím na vše co teče..
Petr.C
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 25 kvě 2010, 16:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc, Hradec Králové

Příspěvek od Petr.C »

Tak jsem zkoušel letecký petrolej s přefiltrovaným RO.Poměr 1:2 (LP:RO) mi vychází asi do -5 °C a poměr 1:1 byl v mrazáku (-18°C),asi stejně hustý jako RO při pokojový teplotě.Ale všechno budu muset ještě vyzkoušet v akci,dám ještě vědět přes zimu jak to půjde.
Ford Mondeo,1,8TD 1999,čerpadlo Lucas
Petr.C
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 25 kvě 2010, 16:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc, Hradec Králové

Příspěvek od Petr.C »

Obrázek
Další test,po 12h v -34°C je poměr 1:1 stále tekutý a poměr 1:2 tuhý.
Ford Mondeo,1,8TD 1999,čerpadlo Lucas
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

Včera jsem zaparkoval ve 21h večer venku na sídlišti. Ráno v půl osmé jsem došel k autu, nažhavil a na druhé-třetí otočení nastartoval. V nádrži je směs řepkového oleje 60L a nafty 5L s pár dl letního VIFu.
Byl jsem mile překvapenej, že i v tak nízkých teplotách se dá na olej jezdit. Možná na to mělo vliv i to, že motor chladl jen pár hodin a tyhle kolosy si dokážou hodně dlouho udržet provozní teplotu, tak neměl olej ve filtru ani čerpadle dostatek času na úplné srovnání s okolní teplotou.
Mercedes-Benz W210 300D
peopleman
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 10 srp 2010, 20:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od peopleman »

Můj 124 2.5D má v nádrži 20l Trafa a 5l vyjetýho motoráku,dnes ráno 1 nad nulou,chytl jako obvykle na otočení,jen si odkuckal a začal vrnět jako kocourek :-D
Jezdím na vše co teče..
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

šasem napiš jak mu to chutná ;) miloš
Uživatelský avatar
hanyking
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 11 říj 2010, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeseník

Příspěvek od hanyking »

A jaký je osvědčený poměr olej/natural na to předzimní období kdy je ráno tak -5C? Jde o to aby ta směs byla snadno k mání. Letecký benzín je pro mne nedostupný ale můžu tam dát natural 98.
Škoda felicia 1.9D
peopleman
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 10 srp 2010, 20:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od peopleman »

Dnes v 7.30 0 stupňů,omrzlý auta,led v kýblu,mergl na brnk,Tipo TD skoro taky,ale po pár vteřinách začalo chcípat a nejelo,čeroký 2.1 TD taky na brnk,ale kouří,Mazda 2.0D brnk,Zafira dti nechytla-vše trafoolej...
Jezdím na vše co teče..
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

kámoš měl problém že na TDi odešlo prej turbo a nešlo nastartovat, motor se prej choval divně hulil, a pak KO, motor jezdil jen na motorovou naftu,

bylo zjištěno že je v motoru krátká měrka na olej a minimálně deset litrů oleje, olej se začal nasávat do sání a upálili se všechny čtyři žhavky


já osobně u feldy l.9 D jsem na hydraulický olej tak třetinový úoměr + esterifikát upálil na jednu nádrž všechny žhavky miloš
Uživatelský avatar
hanyking
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 11 říj 2010, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeseník

Příspěvek od hanyking »

Já jsem nalil do fildy 8l oleja ceres+1l benzínu a jelo to krásně. Ale ráno jsem skoro nenastartoval. Dost se motor potrápil. Chce to 2 nádrže a startovat na naftu. A to bylo tak 3C a olej ne balkoně krásně čirý a tekutý.
Škoda felicia 1.9D
iridium
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 29 bře 2010, 13:25
Odpovědi: 0
Bydliště: JM

Příspěvek od iridium »

U mě zatím problém žádný. Určitě lepší než filtrovat uvařit. 9.10. v sobotu ráno 0 namrzlý sklo a jedu do zlína. Natočil jsem na poprvé bez problému. Jediné co se ozvalo tak na dálnici do kopce při 160 kontrolka ASR a dál mě to nepustilo. Ubralo to na 150 a zase v klidu (noteeth)
Oct 1.9TDI 66kW 2001
Uživatelský avatar
hanyking
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 11 říj 2010, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeseník

Příspěvek od hanyking »

A na co jsi jel?
Škoda felicia 1.9D
iridium
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 29 bře 2010, 13:25
Odpovědi: 0
Bydliště: JM

Příspěvek od iridium »

hanyking píše:A na co jsi jel?
Domácí měřo z vyfritu milošuv MEFRIT (noteeth) Až nastanou nějaký potíže doleju jen trochu nafty a zas bude klid ale 0 není problém.
Oct 1.9TDI 66kW 2001
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“