Stránka 4 z 4
Napsal: 27 čer 2011, 17:03
od mensik4
NOVINKA...Po přidaní plynu teda po 3 přidání jde auto až do omezovače..jak se nechá spadnout pod 2800ot tak zas se musí víckrát šlápnout, aby šel do plnejch

..
Napsal: 27 čer 2011, 18:34
od DOLPH
přesně tohle mi na 2.5tdi dělalo turbo-lopakty uvnitř byly moc zavřené...
třikrát dupnout na plyn a pak to jelo....,ubral jsem a zase lemra a černě kouřilo..
Napsal: 28 čer 2011, 09:33
od mensik4
NEVÍTE NĚKDO PROČ NEMÁM NAČTENÝ ČÍSLO ČERPADLA V ŘÍDÍCÍ JEDNOTCE??
Napsal: 30 čer 2011, 06:58
od satas
Baví tě to furt spekulovat??Odvez to nekam kde tomu rozumí a jeto.
Napsal: 30 čer 2011, 20:36
od mensik4
Ano baví, ne vše se dá vyřešit za 2 dny! A kde to je?..Snad ne autorizovanej servis?
Záhada je již vyřešena..Ne ještě úpně objasněna, ale proběhla výměna trysek a auto jezdí normálně.. Je to zvláštní jelikož trysky jsou v pořádku (tedy 1 tlak).., a navíc motor na ně do potkání jezdil(tedy na původní)..
Díky všem
satas píše:Baví tě to furt spekulovat??Odvez to nekam kde tomu rozumí a jeto.
A6
Napsal: 02 črc 2011, 10:48
od rampuzel
Novidíš jak jsi šikovnej

Re: A6
Napsal: 02 črc 2011, 10:52
od mensik4