A6 2003 2.5 TDI 180HP - mrtvola
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A6 2003 2.5 TDI 180HP - mrtvola
Chlapi mám problém s Audi A6 4kola 2.5 TDI 180HP automat,..Auto nemá sílu, ale to tak že žádnou.Má to dokonce problém na místě roztočit motor..Jakmile auto překročí cca 3000 má snahu už jet, ale od atmosféry to má stále daleko..Co se týče hodnot auto cca kolem 3500ot má 800mg vzduch, 2200 mbar tlak a 46mg vstřik.dávku. Závada je jedna 550 reg.předvstřiku(reg odchylka)..V nameřenejch hodnotách má předvstřik dřívější 15,2 a pozdní 4,8... Z historie vím, že měnili motor jelikož se potkal a údajně tam zůstalo původní vstř.čerpadlo a vstřikovače..
Díky za pomoc
Díky za pomoc
V70 II 2.5Tdi 103kw
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33816
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: A6 2003 2.5 TDI 180HP - mrtvola
pomoc je vcelku jednoduchá, vyšroubuješ čerpadlo a necháš ho vyčistit,mensik4 píše:Chlapi mám problém s Audi A6 4kola 2.5 TDI 180HP automat,..Auto nemá sílu, ale to tak že žádnou.Má to dokonce problém na místě roztočit motor..Jakmile auto překročí cca 3000 má snahu už jet, ale od atmosféry to má stále daleko..Co se týče hodnot auto cca kolem 3500ot má 800mg vzduch, 2200 mbar tlak a 46mg vstřik.dávku. Závada je jedna 550 reg.předvstřiku(reg odchylka)..V nameřenejch hodnotách má předvstřik dřívější 15,2 a pozdní 4,8... Z historie vím, že měnili motor jelikož se potkal a údajně tam zůstalo původní vstř.čerpadlo a vstřikovače..
Díky za pomoc
před tímto úkonem bys měl mít ale jasno že je přívod paliva v pořádku že nevázne ucpanou soustavou, to szjistíš tak že vytáhneš přívodní hadici k čerpadlu nasadíš třeba ac pupu ze škodovky a pumpuješ delší dobu a nafta furt v pohodě teče,
stejná závada ti skočí když se čerpadlo nezatlakuje,
jí se jednou takové závady zbavil tak že jsem přiléval aceton a dával naftalínové tablety, řidič mě měl za blba ale problém se do měsíce ztratil,

No neviem Milos, ak by bola ucpana, tak by to neslo takmer vobec. S tymto motorom a tragedii okolo palivovej sustavy som si uzil svoje. A aceton na tie precitlivene cerpadla..... omg.
mensik:
1. skusal si odpojit vahu vzduchu? je to to iste?
2. cerpadlo tam nasadili spravne? Nesekli sa o nejaky ten zub na remeni?
3. nelial si tam naftu z JZD alebo podobne "zieraviny"?
mensik:
1. skusal si odpojit vahu vzduchu? je to to iste?
2. cerpadlo tam nasadili spravne? Nesekli sa o nejaky ten zub na remeni?
3. nelial si tam naftu z JZD alebo podobne "zieraviny"?
Re: A6 2003 2.5 TDI 180HP - mrtvola
O jakém čerpadlu tu je řeč. O podávacím nebo hlavním? Co se týče podávacího to maká a tlačí stále..Díky
slovacek.milos píše:pomoc je vcelku jednoduchá, vyšroubuješ čerpadlo a necháš ho vyčistit,mensik4 píše:Chlapi mám problém s Audi A6 4kola 2.5 TDI 180HP automat,..Auto nemá sílu, ale to tak že žádnou.Má to dokonce problém na místě roztočit motor..Jakmile auto překročí cca 3000 má snahu už jet, ale od atmosféry to má stále daleko..Co se týče hodnot auto cca kolem 3500ot má 800mg vzduch, 2200 mbar tlak a 46mg vstřik.dávku. Závada je jedna 550 reg.předvstřiku(reg odchylka)..V nameřenejch hodnotách má předvstřik dřívější 15,2 a pozdní 4,8... Z historie vím, že měnili motor jelikož se potkal a údajně tam zůstalo původní vstř.čerpadlo a vstřikovače..
Díky za pomoc
před tímto úkonem bys měl mít ale jasno že je přívod paliva v pořádku že nevázne ucpanou soustavou, to szjistíš tak že vytáhneš přívodní hadici k čerpadlu nasadíš třeba ac pupu ze škodovky a pumpuješ delší dobu a nafta furt v pohodě teče,
stejná závada ti skočí když se čerpadlo nezatlakuje,
jí se jednou takové závady zbavil tak že jsem přiléval aceton a dával naftalínové tablety, řidič mě měl za blba ale problém se do měsíce ztratil,
V70 II 2.5Tdi 103kw
S vahou i bez to je to samé, jak to říct to auto má sílu asi jako 120, na dva válce. Co se týče časovaní tak to opravdu nevím, údajně to již kontroloval jeden bosch servis před náma a vše prý sedí! A nafta to co jsme vytáhly to vypadá velmi dobře.. Díky
cooler píše:No neviem Milos, ak by bola ucpana, tak by to neslo takmer vobec. S tymto motorom a tragedii okolo palivovej sustavy som si uzil svoje. A aceton na tie precitlivene cerpadla..... omg.
mensik:
1. skusal si odpojit vahu vzduchu? je to to iste?
2. cerpadlo tam nasadili spravne? Nesekli sa o nejaky ten zub na remeni?
3. nelial si tam naftu z JZD alebo podobne "zieraviny"?
V70 II 2.5Tdi 103kw
Re: A6 2003 2.5 TDI 180HP - mrtvola
Podavacie? Take tam ani nie je. Ak to je quattro, tak je len precerpavacie medzi nadrzami. Inak si rotacka taha sama.
mensik4 píše:O jakém čerpadlu tu je řeč. O podávacím nebo hlavním? Co se týče podávacího to maká a tlačí stále..Díky
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33816
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
mensik má ale problém dole stím pístkem v šerpadle, je zamrdaný, nebo nemá tlak v čerpadle, nebo pěnu v čerpadle, nebo jestli je píst OK tak se čerpadlo nezatlakuje,cooler píše:No neviem Milos, ak by bola ucpana, tak by to neslo takmer vobec. S tymto motorom a tragedii okolo palivovej sustavy som si uzil svoje. A aceton na tie precitlivene cerpadla..... omg.
mensik:
1. skusal si odpojit vahu vzduchu? je to to iste?
2. cerpadlo tam nasadili spravne? Nesekli sa o nejaky ten zub na remeni?
3. nelial si tam naftu z JZD alebo podobne "zieraviny"?
váhu má dobrou a když máš zub na remeni tak máš zas závadu počátek vstřiku příchází přiliš pozdě nebo brzy
co se týče nafty z JZD tak třeba u nás tu si pěkně hlídají, ty jejich traktkoty John Deere jsou vybaveny vstřikováním PD a i vysokotlakým CommonRail, jsou přečipované na maximální výkon a v oračce dostávají nepředstavitelný záhul, ve dne v noci
pokud byh náhodou musel tankovat naftu tak jedině na JZD strážnice

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33816
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
no já na to koukl a co vidím čerpadlo VP44 to boš vyrobil lukase,
musíš navštívit boš servis a říct jim že čerpadlo má problémy s řízením vstřiku
podmínkou je ale že do čerpadle poteče stále v průhledné hadici čistá nafta bez bublinky!!!!!!!!!!!!!!!! na filtru paliva máš teroventil a ten umí podoně potrápit

musíš navštívit boš servis a říct jim že čerpadlo má problémy s řízením vstřiku
podmínkou je ale že do čerpadle poteče stále v průhledné hadici čistá nafta bez bublinky!!!!!!!!!!!!!!!! na filtru paliva máš teroventil a ten umí podoně potrápit

Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 06 čer 2011, 21:15, celkem upraveno 1 x.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33816
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tady máš taky zetory za husáka, ty se taky hodí na tahání hovnocucu http://www.google.cz/url?sa=t&source=we ... yg&cad=rjacooler píše:s tym JZD som to myslel ako metaforu, ale pekne si to opisalaspon to zemedelstvi mate uz niekde inde, u nas bezne vidiet zetor z cias G.Husaka...
Hmm, ohladom topicu potom fakt neviem. Odtiahnut to do servisu a otocit penazenku hore dnom, este mozno satas a spol pomoze, ked sa sem docita
nebo na místa kde širokozáběrovou techniku nelze nasadit,
Re: A6 2003 2.5 TDI 180HP - mrtvola
No to je ale divne protože po odpojení přívodu od čerpadla(hlavního) po nastartování šel normálně tlak nafty z hadice ven?...To přepouštěcí by to asi nedělalo...
cooler píše:Podavacie? Take tam ani nie je. Ak to je quattro, tak je len precerpavacie medzi nadrzami. Inak si rotacka taha sama.
mensik4 píše:O jakém čerpadlu tu je řeč. O podávacím nebo hlavním? Co se týče podávacího to maká a tlačí stále..Díky
V70 II 2.5Tdi 103kw
Leda by byl z Avie:-).. Nee tak jsem to tedy pro jistotu rozdelal..Na L strane je samo plovak a hadice k P strane kde je tedy ,,prepousteci cerpadlo,,ale z jeho vyvodu je rozbocka a jedna vede rovnou na vytlak a druha kamsi:-)..
Jinak jsem cerpadlo(přívod) i prepad zapojil mimo nadrz a motor bezi absolutne beze zmeny, zadna síla ani moment:-)..Roztací se jak s ucpanym vyfukem..
Jinak jsem cerpadlo(přívod) i prepad zapojil mimo nadrz a motor bezi absolutne beze zmeny, zadna síla ani moment:-)..Roztací se jak s ucpanym vyfukem..
cooler píše:ehm. Netoci ti starter opacne?![]()
Vracat ma naftu prepadom (ta tensia hadica s ventilom na filtri). Mas hadice dobre zapojene? Priesvitna za filtrom je privod, samozrejme...
V70 II 2.5Tdi 103kw