A6 2003 2.5 TDI 180HP - mrtvola

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
mensik4
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 06 úno 2006, 23:15
Odpovědi: 0

A6 2003 2.5 TDI 180HP - mrtvola

Příspěvek od mensik4 »

Chlapi mám problém s Audi A6 4kola 2.5 TDI 180HP automat,..Auto nemá sílu, ale to tak že žádnou.Má to dokonce problém na místě roztočit motor..Jakmile auto překročí cca 3000 má snahu už jet, ale od atmosféry to má stále daleko..Co se týče hodnot auto cca kolem 3500ot má 800mg vzduch, 2200 mbar tlak a 46mg vstřik.dávku. Závada je jedna 550 reg.předvstřiku(reg odchylka)..V nameřenejch hodnotách má předvstřik dřívější 15,2 a pozdní 4,8... Z historie vím, že měnili motor jelikož se potkal a údajně tam zůstalo původní vstř.čerpadlo a vstřikovače..

Díky za pomoc
V70 II 2.5Tdi 103kw
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33816
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: A6 2003 2.5 TDI 180HP - mrtvola

Příspěvek od slovacek.milos »

mensik4 píše:Chlapi mám problém s Audi A6 4kola 2.5 TDI 180HP automat,..Auto nemá sílu, ale to tak že žádnou.Má to dokonce problém na místě roztočit motor..Jakmile auto překročí cca 3000 má snahu už jet, ale od atmosféry to má stále daleko..Co se týče hodnot auto cca kolem 3500ot má 800mg vzduch, 2200 mbar tlak a 46mg vstřik.dávku. Závada je jedna 550 reg.předvstřiku(reg odchylka)..V nameřenejch hodnotách má předvstřik dřívější 15,2 a pozdní 4,8... Z historie vím, že měnili motor jelikož se potkal a údajně tam zůstalo původní vstř.čerpadlo a vstřikovače..

Díky za pomoc
pomoc je vcelku jednoduchá, vyšroubuješ čerpadlo a necháš ho vyčistit,

před tímto úkonem bys měl mít ale jasno že je přívod paliva v pořádku že nevázne ucpanou soustavou, to szjistíš tak že vytáhneš přívodní hadici k čerpadlu nasadíš třeba ac pupu ze škodovky a pumpuješ delší dobu a nafta furt v pohodě teče,
stejná závada ti skočí když se čerpadlo nezatlakuje,

jí se jednou takové závady zbavil tak že jsem přiléval aceton a dával naftalínové tablety, řidič mě měl za blba ale problém se do měsíce ztratil, ;)
Uživatelský avatar
cooler
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 14 čer 2010, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od cooler »

No neviem Milos, ak by bola ucpana, tak by to neslo takmer vobec. S tymto motorom a tragedii okolo palivovej sustavy som si uzil svoje. A aceton na tie precitlivene cerpadla..... omg.

mensik:
1. skusal si odpojit vahu vzduchu? je to to iste?
2. cerpadlo tam nasadili spravne? Nesekli sa o nejaky ten zub na remeni?
3. nelial si tam naftu z JZD alebo podobne "zieraviny"?
Uživatelský avatar
mensik4
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 06 úno 2006, 23:15
Odpovědi: 0

Re: A6 2003 2.5 TDI 180HP - mrtvola

Příspěvek od mensik4 »

O jakém čerpadlu tu je řeč. O podávacím nebo hlavním? Co se týče podávacího to maká a tlačí stále..Díky


slovacek.milos píše:
mensik4 píše:Chlapi mám problém s Audi A6 4kola 2.5 TDI 180HP automat,..Auto nemá sílu, ale to tak že žádnou.Má to dokonce problém na místě roztočit motor..Jakmile auto překročí cca 3000 má snahu už jet, ale od atmosféry to má stále daleko..Co se týče hodnot auto cca kolem 3500ot má 800mg vzduch, 2200 mbar tlak a 46mg vstřik.dávku. Závada je jedna 550 reg.předvstřiku(reg odchylka)..V nameřenejch hodnotách má předvstřik dřívější 15,2 a pozdní 4,8... Z historie vím, že měnili motor jelikož se potkal a údajně tam zůstalo původní vstř.čerpadlo a vstřikovače..

Díky za pomoc
pomoc je vcelku jednoduchá, vyšroubuješ čerpadlo a necháš ho vyčistit,

před tímto úkonem bys měl mít ale jasno že je přívod paliva v pořádku že nevázne ucpanou soustavou, to szjistíš tak že vytáhneš přívodní hadici k čerpadlu nasadíš třeba ac pupu ze škodovky a pumpuješ delší dobu a nafta furt v pohodě teče,
stejná závada ti skočí když se čerpadlo nezatlakuje,

jí se jednou takové závady zbavil tak že jsem přiléval aceton a dával naftalínové tablety, řidič mě měl za blba ale problém se do měsíce ztratil, ;)
V70 II 2.5Tdi 103kw
Uživatelský avatar
mensik4
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 06 úno 2006, 23:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mensik4 »

S vahou i bez to je to samé, jak to říct to auto má sílu asi jako 120, na dva válce. Co se týče časovaní tak to opravdu nevím, údajně to již kontroloval jeden bosch servis před náma a vše prý sedí! A nafta to co jsme vytáhly to vypadá velmi dobře.. Díky


cooler píše:No neviem Milos, ak by bola ucpana, tak by to neslo takmer vobec. S tymto motorom a tragedii okolo palivovej sustavy som si uzil svoje. A aceton na tie precitlivene cerpadla..... omg.

mensik:
1. skusal si odpojit vahu vzduchu? je to to iste?
2. cerpadlo tam nasadili spravne? Nesekli sa o nejaky ten zub na remeni?
3. nelial si tam naftu z JZD alebo podobne "zieraviny"?
V70 II 2.5Tdi 103kw
Uživatelský avatar
cooler
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 14 čer 2010, 18:12
Odpovědi: 0

Re: A6 2003 2.5 TDI 180HP - mrtvola

Příspěvek od cooler »

Podavacie? Take tam ani nie je. Ak to je quattro, tak je len precerpavacie medzi nadrzami. Inak si rotacka taha sama.

mensik4 píše:O jakém čerpadlu tu je řeč. O podávacím nebo hlavním? Co se týče podávacího to maká a tlačí stále..Díky
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33816
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

cooler píše:No neviem Milos, ak by bola ucpana, tak by to neslo takmer vobec. S tymto motorom a tragedii okolo palivovej sustavy som si uzil svoje. A aceton na tie precitlivene cerpadla..... omg.

mensik:
1. skusal si odpojit vahu vzduchu? je to to iste?
2. cerpadlo tam nasadili spravne? Nesekli sa o nejaky ten zub na remeni?
3. nelial si tam naftu z JZD alebo podobne "zieraviny"?
mensik má ale problém dole stím pístkem v šerpadle, je zamrdaný, nebo nemá tlak v čerpadle, nebo pěnu v čerpadle, nebo jestli je píst OK tak se čerpadlo nezatlakuje,

váhu má dobrou a když máš zub na remeni tak máš zas závadu počátek vstřiku příchází přiliš pozdě nebo brzy

co se týče nafty z JZD tak třeba u nás tu si pěkně hlídají, ty jejich traktkoty John Deere jsou vybaveny vstřikováním PD a i vysokotlakým CommonRail, jsou přečipované na maximální výkon a v oračce dostávají nepředstavitelný záhul, ve dne v noci

pokud byh náhodou musel tankovat naftu tak jedině na JZD strážnice ;)
Uživatelský avatar
cooler
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 14 čer 2010, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od cooler »

s tym JZD som to myslel ako metaforu, ale pekne si to opisal :D aspon to zemedelstvi mate uz niekde inde, u nas bezne vidiet zetor z cias G.Husaka...
Hmm, ohladom topicu potom fakt neviem. Odtiahnut to do servisu a otocit penazenku hore dnom, este mozno satas a spol pomoze, ked sa sem docita 8)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33816
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

no já na to koukl a co vidím čerpadlo VP44 to boš vyrobil lukase, :roll:

musíš navštívit boš servis a říct jim že čerpadlo má problémy s řízením vstřiku

podmínkou je ale že do čerpadle poteče stále v průhledné hadici čistá nafta bez bublinky!!!!!!!!!!!!!!!! na filtru paliva máš teroventil a ten umí podoně potrápit :(
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 06 čer 2011, 21:15, celkem upraveno 1 x.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33816
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

cooler píše:s tym JZD som to myslel ako metaforu, ale pekne si to opisal :D aspon to zemedelstvi mate uz niekde inde, u nas bezne vidiet zetor z cias G.Husaka...
Hmm, ohladom topicu potom fakt neviem. Odtiahnut to do servisu a otocit penazenku hore dnom, este mozno satas a spol pomoze, ked sa sem docita 8)
tady máš taky zetory za husáka, ty se taky hodí na tahání hovnocucu http://www.google.cz/url?sa=t&source=we ... yg&cad=rja

nebo na místa kde širokozáběrovou techniku nelze nasadit,
Uživatelský avatar
mensik4
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 06 úno 2006, 23:15
Odpovědi: 0

Re: A6 2003 2.5 TDI 180HP - mrtvola

Příspěvek od mensik4 »

No to je ale divne protože po odpojení přívodu od čerpadla(hlavního) po nastartování šel normálně tlak nafty z hadice ven?...To přepouštěcí by to asi nedělalo...


cooler píše:Podavacie? Take tam ani nie je. Ak to je quattro, tak je len precerpavacie medzi nadrzami. Inak si rotacka taha sama.

mensik4 píše:O jakém čerpadlu tu je řeč. O podávacím nebo hlavním? Co se týče podávacího to maká a tlačí stále..Díky
V70 II 2.5Tdi 103kw
Uživatelský avatar
cooler
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 14 čer 2010, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od cooler »

ehm. Netoci ti starter opacne? :D

Vracat ma naftu prepadom (ta tensia hadica s ventilom na filtri). Mas hadice dobre zapojene? Priesvitna za filtrom je privod, samozrejme...
Uživatelský avatar
mensik4
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 06 úno 2006, 23:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mensik4 »

Leda by byl z Avie:-).. Nee tak jsem to tedy pro jistotu rozdelal..Na L strane je samo plovak a hadice k P strane kde je tedy ,,prepousteci cerpadlo,,ale z jeho vyvodu je rozbocka a jedna vede rovnou na vytlak a druha kamsi:-)..

Jinak jsem cerpadlo(přívod) i prepad zapojil mimo nadrz a motor bezi absolutne beze zmeny, zadna síla ani moment:-)..Roztací se jak s ucpanym vyfukem..





cooler píše:ehm. Netoci ti starter opacne? :D

Vracat ma naftu prepadom (ta tensia hadica s ventilom na filtri). Mas hadice dobre zapojene? Priesvitna za filtrom je privod, samozrejme...
V70 II 2.5Tdi 103kw
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak povol přírubu hned za turbem a zkus to projet.
Uživatelský avatar
cooler
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 14 čer 2010, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od cooler »

Stale si ale neodpovedal, ci ti prska nafta na vstrekovacoch, ked povolis priruby (hm)
Inak vidim to na servis cerpadla. Zbytocne sa v tom vrtat, moze to byt viac na skodu ak na uzitok....
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“