Stránka 4 z 11

Napsal: 08 lis 2011, 21:17
od Persan
A hodit sem jméno?

žížala: já na p. Krejbicha slýchám jenom chválu, z různých nezávislých zdrojů. Docela zajímavý

Napsal: 08 lis 2011, 21:21
od Forest
Pardon, unikl mi prispevek, ve kterem bylo sdeleno, ze se jedna o pana Krejbicha. S nim jsem hovoril pred rokem a pul a na toto tema jsme se bavili, nicmene nasledne z toho seslo. Jevil se jako velice slusny clovek, ktery vi, o cem mluvi. Skoda, to me uprimne mrzi.
Persan píše:A hodit sem jméno?
Verim, ze vice takovych by se v Tlumacove neuzivilo, leda v divadle.

Napsal: 08 lis 2011, 22:18
od Persan
a hledat problém někde jinde? Hlavně mi přijde "zcestný" hodnotit to bez doladění softu... Co vím, tak zrovna p. Krejbich tyhle věci nedělá pro peníze, ale je velkej nadšenec. A nerad bych kecal, ale nemotal se i kolem motorů ve škodováckých WRC?

forest: tak prosím do SZ, zajímá mě jméno, ne sídlo pobočky ;)

Napsal: 09 lis 2011, 06:52
od Manhaus
Forest píše:Jestli vy jste se kluci nenechali obalamutit. Taky mam s timhle zkusenosti a nejsem sam. Jeden "profesional" z Tlumacova udelal hlavu s tim, ze tvrdil, ze narust minimalne 15 %. Kdyz jsem se ho ptal na flow bench , zjevne nevedel ani, co to znamena. Tak jsem se ho zeptal, na zaklade ceho vypocital tech 15% minimalne narust, pricemz zduraznil slovo minimalne.
Rekl, at mu zavolam druhy den. Druhy den mi sdelil, ze na saci strane udelal +12,5% a na vyfuku +11,7% ... kde ty cisla vzal netusim, ale kdyz jsem mu pripomenul jeho "15 % minimalne", tak se zacal vztekat jako male dite.
Chteli jsme porting vyfukovych kanalu, o ostatni nebyl zajem. Vymenil vsechny ventily s tim, ze jsou na hovno, spatny a ja nevim co vsechno. Zavady jsme na nich nenasli. Vymenil je za seriove, prestoze jsme se domlouvali na vetsich (kdyz uz je treba davat nove).

Kdyz jsme tu hlavu rozdelali a porovnali ventily, zjistili jsme, ze je proste, resp. sproste jen vylestil, zadny brani materialu. Abychom si byli jisti, jedny takove ventily jsme vylestili a nedal se poznat rozdil ani suplerou.

Vacku jsme u nej objednavali pred vice, nezli rokem a na pocatku tohoto roku me to "zavolejte si za mesic" prestalo bavit.

Na jine hlave, kterou delal jsem slysel, ze byl uspesne udelan "vlivem techto profesionalnich uprav" motor. Rec je o 1,9TDIckach, jeho zkusenosti a schopnosti s benzinama nevyvracim ani nepotvrzuji. Faktem je, ze od tohoto cloveka bych si nenechal ani umyt okno, protoze soude dle stylu, jakym jedna by mu to trvalo dlouho, poskrabal by mi ho a jeste by za to chtel ranec.

Není to náš superkvalitní opravce/úpravce mistr Adamík ? (rofl)

Napsal: 09 lis 2011, 07:29
od Forest
Manhaus píše:Není to náš superkvalitní opravce/úpravce mistr Adamík ? (rofl)
Ne, je to vseumel Kouril.

Napsal: 09 lis 2011, 09:15
od nejsem-naivka
Však jsem psal, že je možnej problém v autě, ale nebyl prostor pro řešení. Auto nemá zatím egt a emp, tak střílet soft jen tak by byla hloupost, zvlášť když se neprojevila žádná změna sama o sobě a ta by se projevit měla. Nic proti panu Krejbichovi ;)

Napsal: 09 lis 2011, 12:18
od Manhaus
Forest píše:
Manhaus píše:Není to náš superkvalitní opravce/úpravce mistr Adamík ? (rofl)
Ne, je to vseumel Kouril.
ještě jsem teda neviděl aby z Tlumačova vzešlo (kromě přítelkyně) něco kvalitního (noteeth)

Napsal: 09 lis 2011, 12:30
od TDIfun
Vacka musi zafungovat i bez zmeny dat, takhle mi zafungovala jista zahranicni hridel, a to vyraznou zmenou hodnot po namereni bez zasahu do datovych poli....
Pan Kouril, to je taky pribeh.. :x :x :x :x :x :x hold ladit mechanicky diesla je asi vyssi level, nez si panacek predstavoval..

Napsal: 11 lis 2011, 20:22
od Robert Gron
Krejbich to je mistr nad mistry!!! Mám od něj pár vaček ale do škody 130 atd. Stačí si trošku pročíst historii motorsportu.

Napsal: 11 lis 2011, 21:27
od nejsem-naivka
Robert Gron píše:Krejbich to je mistr nad mistry!!! Mám od něj pár vaček ale do škody 130 atd. Stačí si trošku pročíst historii motorsportu.
Ty mistře četl jsi to co se tady psalo? Dvakrát jsem psal, že může být chyba v autě a že se to pak neřešilo, tak si nech vykřičníky na doma. A když už jsme teda u toho mistrování, tak mistr nad mistry řekl, že je to náš problém poté co mu bylo sděleno, že po montáži vačky nebyla změna. Tohle jsem třeba od pana Chovance nikdy neslyšel, ten se naopak snažil vždy poradit když vyvstala nějaká nejasnost. Tak se vykašli na historii a koukej do budoucnosti ;) bez rejpání

Napsal: 12 lis 2011, 11:17
od Robert Gron
nejsem-naivka píše:
Robert Gron píše:Krejbich to je mistr nad mistry!!! Mám od něj pár vaček ale do škody 130 atd. Stačí si trošku pročíst historii motorsportu.
Ty mistře četl jsi to co se tady psalo? Dvakrát jsem psal, že může být chyba v autě a že se to pak neřešilo, tak si nech vykřičníky na doma. A když už jsme teda u toho mistrování, tak mistr nad mistry řekl, že je to náš problém poté co mu bylo sděleno, že po montáži vačky nebyla změna. Tohle jsem třeba od pana Chovance nikdy neslyšel, ten se naopak snažil vždy poradit když vyvstala nějaká nejasnost. Tak se vykašli na historii a koukej do budoucnosti ;) bez rejpání
Jo jo nevidím důvod proč by ti měl radit čím to asi může být a zadarmo. Ještě jsem neslyšel že někdo třeba kdo staví motory třeba Krámský aby radil Engemu kde je problém že mu M3 v 6000ot cukne. To se na mne nezlob ale takové podivné přirovnání jsem opradu neslyšel. Jen pro tvou informaci. Minulost v motorsportu Myslím auta ,díly atd budou mít vždy stokrát větší hodnotu než současnost a budoucnost. Jak jistě víš některá auta jsou jediné na světě a tudíš vyhledávané zběrateli tak jako součástky bez rejpání. Ty své pitomé přirovnáni si nech na doma. ;) Kolik lidí vymyslelo 16 V na vaz 2101 a vstřikování kugelfischer???? Co myslíš???? Cenu to dle tebe nemá žádnou? nekteří za to dají milion korun aby to měli pro takové jako ty to nemá cenu a pro něj zase není tdi motor třeba :)

Napsal: 12 lis 2011, 12:23
od Forest
@Robert Gron : Jednak bych doporucil se rozhodnout. Bud psat hovorove nebo spisovne (v jednom prispevku zaroven) - mix vytvari protichudne dojmy. Pokud se rozhodnes pro to druhe, pouzil bych linky v topicu tomuto venovane: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=28207

A k tematu, resp. Tvemu prispevku z technicke stranky: osobne se domnivam, ze je v zajmu pana Krejbicha, aby vacka fungovala, protoze by to byl produkt, ktery by rozsiril paletu vyrobku, ktere na svych strankach nabizi. Z toho duvodu jsou jista uroven interakce a zpetna vazba na miste.

Napsal: 12 lis 2011, 12:35
od Robert Gron
Forest píše:@Robert Gron : Jednak bych doporucil se rozhodnout. Bud psat hovorove nebo spisovne (v jednom prispevku zaroven) - mix vytvari protichudne dojmy. Pokud se rozhodnes pro to druhe, pouzil bych linky v topicu tomuto venovane: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=28207

A k tematu, resp. Tvemu prispevku z technicke stranky: osobne se domnivam, ze je v zajmu pana Krejbicha, aby vacka fungovala, protoze by to byl produkt, ktery by rozsiril paletu vyrobku, ktere na svych strankach nabizi. Z toho duvodu jsou jista uroven interakce a zpetna vazba na miste.
To mi chceš říct že si koupím vačku a po konstruktérovi budu chtít at mi jí tam namontuje? To asi nemůžeš myslet vážně že? Tak já koupím vačku u které má být nárust 20 koní, ten tam nebude protože mám přidřenou kliku, tak já budu plivat po ůpravci jo?????Díky za upozornění Foreste jsi moc hodný a cením si tvého zájmu. :) Jde vidět že víš o čem píšeš. Pan Krejbich, jak jistě víš se věnuje jinému odvětví než je TDI, ale vačka je určitě ok. Určitě by nenavrhnul něco co nefunguje.

Napsal: 12 lis 2011, 13:05
od CATDAVID
Souhlasím s forestem,když někdo udělá vačku,tak musí být poznat nějaká změna a to nemluvě o tom,že pokud ta vačka vyžaduje jiné nastavení rozvodů nebo jiný zásah do HW musí se to z majitelem konzultovat a,né že se na to vykašle!Motor byl asi těžko přidřený,když se měřilo před a po vyměně a co tady vykládáš o montáži o té nepadlo ani slovo!

Napsal: 12 lis 2011, 13:15
od Robert Gron
CATDAVID píše:Souhlasím s forestem,když někdo udělá vačku,tak musí být poznat nějaká změna a to nemluvě o tom,že pokud ta vačka vyžaduje jiné nastavení rozvodů nebo jiný zásah do HW musí se to z majitelem konzultovat a,né že se na to vykašle!Motor byl asi těžko přidřený,když se měřilo před a po vyměně a co tady vykládáš o montáži o té nepadlo ani slovo!
To znamená že když budu mít problém někde jinde a dám tam třeba 10 vaček různých ůhlů,nebude nárust tak je problém ve vačkách, dle tvého tvrzení ano??? To přidření jsem dal jen jako příklad. To samé i tech deset vaček. Pro méně chápavé.