Grafy z brzdy - posílejte

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
Smradlavá žížala
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Odpovědi: 0
Registrován: 24 srp 2008, 22:04
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od Smradlavá žížala »

Uživatelský avatar
Pagoš
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 18:04
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Pagoš »

Obrázek

VW Caddy II TDi, ALH, PP764 + DP chip
VW Caddy II TDi
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Abyste neřekli

Příspěvek od reesha »

Abyste neřekli, že vůbec nepřispívám. Tady je aktuální graf naší malé zlatky..

Obrázek

Samozřejmě bez NITRA. Trysky Fratelli Bosio RACE783, turbo testovací hybrid Dieselpower + Andre.

Obrázek
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

Tyhle hodnoty jsou skutečně famózní, velká gratulace.
Možná by stálo za úvahu do toho namontit 4x4, i přeš tu větší váhu by to smysl myslim dávalo a starty (už teď jsou super) by byly opět o něčem jiném
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

Příspěvek od JasteR »

Tj primlouval bych se za synchro nebo haldex, auto by si to zaslouzilo..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
Pagoš
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 18:04
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Pagoš »

Ještě je spousty možností, jak snížit hmotnost, to bych upřednostnil před přechodem na 4x4, když už nic, bude to levnější a do budoucna se to neztratí :)
VW Caddy II TDi
Uživatelský avatar
Pagoš
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 18:04
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Pagoš »

Každopádně průběh i čísla jsou luxusní!!
VW Caddy II TDi
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:14

Příspěvek od scream »

Brutální. Ale když už, tak bych se přimlouval za jeste jednou to same místo zadnich sedaček na pristi sezonu. TO by muselo jet pod 10 v klidu
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

:)
Naposledy upravil(a) toby66kw dne 29 zář 2008, 20:17, celkem upraveno 1 x.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

toby66kw píše:Obrázek

Tak mám přeměřeno v PROFITUNINGU v Bratislavě


První graf 109,3kw 320,7nm
Druhí ´+odpor pin 2-3 980ohm 109,8kw 345,5nm

Tak sem přišel o nějakej krouták :( ale první graf je jen čip odpor OOF ;)

Obrázek
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Odpovědi: 0
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

Obrázek

Soft byl udělán přesně dle mých požadavků.... Jsem maximálně spokojen!! Díky patří Všem ochotným lidem, soft ladil mVole!!
;)
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Dukes píše:Ke grafům dále diskutujte ZDE.

Díky
:x

Zde prosím nediskutujte ke grafům! Značne se tím znepřehledňuje toto téma. Díky
Obrázek
Uživatelský avatar
tritonis
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2007, 12:34
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od tritonis »

Přidávám se k spokojeným zákazníkům DIESELPOWER....

Obrázek

Pouze trysky PowerPlus 764 a EGR off (Allard Power Pipe Kit) od DP. V sérii 66kW (90PS) ALH.

Před výměnou (nijak neupravovaná série) naměřeno: 98,26 PS / 4136 ot. a 217,19Nm / 2388 ot.

Po úpravě naměřeno: 134,82 PS / 4152 ot. a 311,65 Nm / 2052 ot.

Auto neuvěřitelně ožilo, jsem s úpravou max. spokojený. :)

[/img]
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Octavia 2 , 2,0 TDI 103kW 16V, turbo by BH, soft by Reesha, jinak série
Obrázek
video z druhého měřeníhttp://www.youtube.com/watch?v=OdQ67mh4 ... re=related
Naposledy upravil(a) Huml dne 18 lis 2008, 12:51, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Při jakým tlaku turba je to měřený? Takové porovnání vůči 1.9ce.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“