Stránka 38 z 40
Napsal: 09 led 2010, 12:07
od Vici
Moje ASZ v sérii . rok 2003, najeto 165 000 snad poctivých německých km.. kterým se dá asi věřit - auto je moc zachovalé.
graf :
http://www.vican.name/ASZserieVICI.JPG
jsem rád že motor funguje jak má . TDIFUNovi díky a myslím že se zas uvidíme až vymyslím co a jak a jak a co
Napsal: 14 led 2010, 13:55
od mvolesko2
Napsal: 21 led 2010, 17:23
od subz3ro_tdi
Po vymene trubky sania pod nosnikom za diel z AGU (dik Ladas) a home-made sacej hadice z turba padla hranica 2xx.... (Brano dik za trpezlivost, ale uznaj ze by bolo skoda nedat sem graf)

Napsal: 21 led 2010, 19:31
od jipi
To iste auto VW GOLF 4 1.9TDi ASZ + ARL turbo hybrid (nepodarok) + moja maličkosť
Graf pred úmrtim turba a výmenou za normal hybrid by Andre.

[/img]
Napsal: 21 led 2010, 19:38
od TDIfun
Tak ten nastup je teda radne jinej. Jipi moc pekne , ja na tomhle hybridu udelal 214koni a 460Nm, 360Nm to ma v 2000ot.
Nastesti spojka je dimenzovana na 600Nm takze tak velkej moment nevadil.
Napsal: 23 led 2010, 17:49
od donuzo
Moje kachle 330d e46 (204ps),,uprava spojka a vyfuk + cip...
momentalne uz je viac,ale este nie oficko zmerane..
Napsal: 31 led 2010, 11:32
od Slajchy
Serie auto. Po výměně trysek za PP 764,

Napsal: 06 úno 2010, 11:04
od turboa3
Q7

Napsal: 19 úno 2010, 20:01
od jordi
hruba ciara - chip + Milltek turboback
tenka ciara - chip

Napsal: 20 úno 2010, 10:37
od Thopr
Tady je graf k mojí Boře AJM... Po špatných zkušenostech s nalejvačstvím jsem chtěl soft na míru, s mými požadavky a chtěl jsem k tomu i graf... To vše mi bylo umožněno u M *vole*ska, tímto díky!!!
V softu byla zohledněna kouřivost,sériové IC,spojka s 200tkm atd, pač Bora je auto pracovní a požaduji hlavně spolehlivost!
Vše lazeno na Maze.
Soft se za jízdy trocha předělal,takže graf je z prvního softu...

Napsal: 27 úno 2010, 20:50
od fabiátor
grafik po montazi FMIC na FRS a doladeni sw
http://fabiator.sweb.cz//FRS_ST3.JPG
Napsal: 10 bře 2010, 10:09
od scharan2000
Takto je na tom moja A3-chip profituning na 145PS/328NM

Napsal: 21 bře 2010, 15:12
od SLIVATOR
Seat Leon 81kW s hybridem a nejakejma drobnostma

Napsal: 23 bře 2010, 21:51
od Indi
Jedná se o VW Golf 4, TDI typ ALH.
Byly instalovány tyhle komponenty:
1. Turbo GT1749VB
2. Trysky FB PP 764
3. Čerpadlo s "12" hlavou
4. Čerpadlo do nádrže z PD
5. Sání do turba z ASZ/ARL
6. Kat a EGR of
7. Spojka z F/ATD + lepší obložení
8. Dlouhá 5Q řevodovka EWT
9. FMIC z ARL + vedení vzduchu v nerezu INDI
10. "C" čidlo
11. EGT,TB,Oil.P
12. Podvozek H&R
13. Soft TDIFUN
Motor byl nalazen na 208 PS/483Nm, ale výkon byl snížen z důvodu kouřivosti a životnosti turba na 191PS/434Nm.
To se už odehrává bez kouře a přetěžování turba.
Graf 208PS:
http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... F4_ALH.pdf
Finální graf 191PS:
http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... OJEKT2.pdf
Napsal: 12 dub 2010, 22:42
od Indi
Tady je graf z mého auta( audi cab B4 1.9 TDI- AVF)
Turbo hybrid a race 783
