Stránka 5 z 8
Napsal: 16 čer 2014, 07:32
od tiff
Přesně tak, není to absolutně nezbytně nutné, ale vždy je lepší mít vzduch co nejchladnější.
Kdyby motoru něco akutně hrozilo, VW by si nikdy nedovolil dávat do aut takový miniaturní IC, kde i v sériovém stavu lezou teploty běžně přes 90 stupňů.
Napsal: 16 čer 2014, 11:33
od tlakac3
Pri teplote nad 65 nasavanyho vzduchu uz neni idealni prohoreni smesi,tim padem dymovnica a vykon dolu
Napsal: 16 čer 2014, 13:43
od meeiro
ja 55:) ale dymovnica i tak

Napsal: 16 čer 2014, 17:48
od duchxt
jedno to až tak neni, viz fabie rs ktera pri prekroceni myslim ze cca 90° omezuje palivo
Napsal: 16 čer 2014, 18:33
od jirka.p
hele a kdyz resite tolik ten vzduch. pri max ho dostanu na 40°C co takhle teplota paliva? je lepsi ji mit nizsi nebo lepsi kdyz je teplejsi ?
Napsal: 16 čer 2014, 22:34
od tinky_linky
na jakym kanale to zjistim teplotu nasavanyho vzduchu?

Napsal: 17 čer 2014, 07:03
od Ladas
teplotu paliva měříš až na výstupu z hlavy (PD) nebo v hlavě čerpadla (rotačka) a to budeš chladit jen těžko aby jsi to snížil ochlazením vstupu....
Napsal: 17 čer 2014, 09:42
od favo
I palivo je lepší chladnější, proto máš pod podlahou chladič, kdyby to bylo fuk tak jej tam necpou.
Napsal: 17 čer 2014, 10:14
od aughostino
ked riesite aj teplotu paliva, je mozne, ze v horucave cca 35°C vylezie teplota paliva za beznych okolnosti na 145°C? auto je seria. alebo moze byt vadny snimac teploty paliva?
Napsal: 17 čer 2014, 10:57
od Ladas
chladič paliva na podlaze je tam z jiného důvodu než je ochlazení nafty DO motoru
Napsal: 17 čer 2014, 12:43
od talec
To je chladič na vracečku do nádrže ne?
Neví někdo jak nastavím tyto hodnoty do Dotu? nemám po ruce vag

Teplota nafty a aktuální spotřeba
potřebuju čísla místo XX XXX X
Díky

Napsal: 17 čer 2014, 15:04
od jirka.p
no ja vim ze chladic nafty je na vedeni do nadrze. ale co takhle chladit naftu do motoru tim padem by mela bejt i studenejsi zpatecka? a studenejsi nafta by mela mit vliv na vykon ne ?
Napsal: 17 čer 2014, 16:05
od Fantik
aughostino píše:ked riesite aj teplotu paliva, je mozne, ze v horucave cca 35°C vylezie teplota paliva za beznych okolnosti na 145°C? auto je seria. alebo moze byt vadny snimac teploty paliva?
Nedávno jsem v 30° teple jezdil s OI TDI PD 74kW série plná nádrž a teplota nafty se pohybovala okolo 90°C
Napsal: 17 čer 2014, 17:21
od Ladas
protože je teplota měřená za hlavou...
Napsal: 19 čer 2014, 09:32
od favo
Ladas píše:chladič paliva na podlaze je tam z jiného důvodu než je ochlazení nafty DO motoru
Konečně u PD se stejně to palivo zahřeje v palici, takže je otázka zda by mělo smysl jej chladit cestou k tryskám/čerpadlům.
Pokud půjde do hlavy teplejší než je teplota hlavy tak se zchladí a obráceně.