
Renault Trafic 1995cm, 66kw, rok 2010 demontaz vstriku a mot
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Hezký šály,je vidět že se Renault od prvních kartových aut nepoučil.
Šály pomalu nejlevnější součástka motoru,a měnit nejlépé s každými rozvody
Šály pomalu nejlevnější součástka motoru,a měnit nejlépé s každými rozvody

Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)
Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr
ex automat,original měchy
UNC 060
AR 159 2.4JTDM 154kW Q4
)
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)
Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr

UNC 060
AR 159 2.4JTDM 154kW Q4

ono jde o to říct si za to takovou ránu aby se ti to vyplatilo nebo to nedělat, vím žes to řešil od začátku..
kámoš třeba občas dělá GO těch transitů 2.2TDCi, koupí se polomotor, přeskládá se to, oprava třeba za 90-100tis. chceš-nechceš, když se dělají ještě vstřiky,turbo atd..
pokud má auto jezdit, nějaký laborování a skládání ze starých věci je bohužel k hovnu
to že seženeš jinej motor kterej jakože normálně jezdil nic neznamená, každej má něco za sebou..
kámoš třeba občas dělá GO těch transitů 2.2TDCi, koupí se polomotor, přeskládá se to, oprava třeba za 90-100tis. chceš-nechceš, když se dělají ještě vstřiky,turbo atd..
pokud má auto jezdit, nějaký laborování a skládání ze starých věci je bohužel k hovnu
to že seženeš jinej motor kterej jakože normálně jezdil nic neznamená, každej má něco za sebou..