meeiro píše:mam dva stredy... pokud to bude past supnu zpet origo a budu zkouset dal... nicmene z jinych(ne CZ) forum vim, ze to co jsem objednal funguje na jednicku

uvidim zkusim .... takze Oleg si ty billety nevyrabi sam ? (staci ano/ne)
Ne, ma s tim spatne zkusenosti, prozatim uprednostnuje lite ale spolehlive a overene ... nicmene, snad neprozradim neco tajneho, kdyz sdelim, ze ma v planu svuj "strojovy park" obohatit o "petiosku".
meeiro píše:ovsem ten SAAB!!! tak to je jina... to je opravdu dobre... jak to vystrelilo

:-D
Ja jenom doufam, ze je z videa zretelne, ze tomu zacne davat az na trojku a od urcitych otacek. Mimochodem, vse prace Olega, sam si to i chipuje, dela motor ... nedavno jsem pridal pomocnou ruku pri portingu hlavy (stage uz nevim kolikata, co je mi znamo, vyjma FWD je limiterem prevodovka). Problem je, ze ho stale nemohu dokopat do toho, aby to prestavel na ctyrkolku
Vici píše:Jo ten "můj" hybrid byl super.. velký kompresor a výfuková vrtulka z VAčka (a tam je stejná malá jako má V). Jediné co to umělo tak protitlak jako prase a když se to udělalo aby z toho byly jakože nějaké koně při absolutně mizerném spodku, tak to byla dýmovnice, že temná noc je proti tomu nic. Auto 100% cajk. Stejný problém se stejným hybridem měl tehdy i Jim a další (to se ladilo v Dieselpoweru), ti si pak koupili hybrid od Andrého a bylo po problému, já nové VB se který jezdím spokojeně dodnes...
Z této akce s hybridem z Holic jsem vyšel jakš takš (ztráta v řádu tisíců, moji práci nepočítaje) , kdy Forest prodávající zachránil tím, že se přimluvil aby mi vrátili peníze, za turbo které bylo na nic a tím je ušetřil dalších problémů a kdyby to pořád nerozmazával, byl by klid dodnes. Jako frajer se ukázal TDIFUN, kterého jsme tehdy víceméně neznal, mohl mě klidně oškubat, ale neudělal to . Problémy s tím hybridem se konzultovaly i s Richardem z DP, a ten potvrdil, že ani oni tento šmejd nedokázali naladit.
Samozřejmě dnes si to už Forest po 5 letech hezky překroutil, jako vše... a už se těším, co mi zase na toto napíše za lži jako odpověď...
Někde mám asi i grafy s tímto šmejdem, ale hledat se mi to nechce.... ale asi budu muset, včetně grafů Jima, korespondence s ním o tom jak nebyl spokojen, korespondence s dalšíma lidma....
Vici je lhar, ale co nadelam:
1) u Pavla fungovalo naprosto v klidu, chipoval to Richard, vse se merilo (pro info, Pavel neni zadny patlal, na kovovyrobu machr, ladil stare Skodovky stylem, ze ho jeste ted otravuji aby jim udelal motor) ... verim, ze by jeste nasel nekde logy, ze kterych je evidentni, ze turbo slapalo jako hodinky
2) Jim mel (co je mi znamo) jiny hybrid a ano, ten se nepovedl - nicmene, zadne problemy s vyrobcem se nekonaly, penize vraceny. Kdyz uz jsi zminil to, ze si
koupil Andreho "230k" hybrid, tak ten mel projevy uplne stejne jako ten u MirkaX - koncepcni vadu, turbo dlouhodobe k nicemu ... a pokud by ho nekdo chtel, tak at se ozve Mirkovi, je mu trapne ho prodat, protoze vi, co je to za sracku, takze mu akorat dela tezitko v regalu. Sracka, ktera pri zahrati prestane regulovat protoze se zaseknou lopatky ... pri prerazeni padne tlak a nabiha znovu. Reklamovano 4x u Andreho a dle slov bylo vzdy turbo jen vycisteno, vymenena regulace za uplne tu samou, koncepcne na hovno a vraceno zpet: ZTRATA CASU A PENEZ, Mirkovi akorat auto stalo v dilne.
Jediny, puvodem Andreho 230k hybrid, pouzity nasledne u Mareny v aute, ktery fungoval tak byl ten, ktery posadka, jedouci primo od Andreho, vedena Dimcem, vysadila u Olega (Oleg o tom ani netusil, dozvedel se to az nasledne) a tam stacilo na tom novem, nikdy nemontovanem hybridu jedine: kompletni repas ... protoze to turbo, kdyz ho dal (opakuji nove) na vyvazovacku, tak nezli se stihlo vubec roztocit, tak skoncilo mimo meritelne spektrum nevyvah (od te doby mame zavedeny pojem "Karpaty ze severu" ... "toz", takova to byla čupr kvalita.
3) Co se "zachrany" tyce, tak jsem zachranil tebe ty troubo - kdyby ses o cokoli pokusil, musel by ses v lepsim pripade ucit jist nohama (mozna bys mel prestat byt takovy trouba a lhar a spis se naucit googlit, abys pochopil o cem ted mluvim). Uprimne, dodnes toho lituji, ze jsem to ucinil, protoze to melo stejne symptomy jako turbo pro Poluxtroje - turbo po vraceni do puvodniho nastaveni a osazeni do jineho, plne funkcniho auta odladeno Richardem, zcela a bez chyb fungovalo.
Neni nikoho jineho nezli "frajerovou" Dimcovou chybou, ze neumi naladit turbo, na ktere nekde jinde nesezene mapy.
Zadne prekrucovani z me strany se nejedna, jen jsem si za ta leta spojil 1+1 a bohuzel to sedi.
Grafy muzes klidne postnout ...
... budou pouze ukazkou Dimcovy neschopnosti - to mu zajiste pomuze
Jen bych rad uvedl jednu zasadni vec (skoda, ze se musim opakovat, protoze je to tu napsano uz nekolikrat):
- Oleg, se narozdil od Andreho ODMITA snizovat ke kopirovani
- Oleg vyviji hybridy na zakaznicich, ale vzdy po dohode a za velice vyhodnych podminek - opet, narozdil od Andreho, ktery vzdy testoval na lidech za "plnou palku"
- Andre, byl vzdy kopirovacem (at uz se jednalo o hybrid Portugalcu, nebo co je mi znamo, tak Branovy nebo svody od Darksidu)
- kdyz Andre neco "vyvine", tak bud ani nevi co vyvinul (viz. jeho systematicke uvadeni potencialnich zakazniku v omyl tim, ze svoje svody, ktere jsou pouze tubularni, vydava za svody "impulsni", prestoze se jedna o
nepovedenou kopii svodu od Darkside Development, ktere je v souladu se zakony prodavaji jako tubularni, cesky trubkove) nebo to vyvine spatne
(viz. jeho "super produkt), pripadne nevi ani co nabizi a prodava, nebot je stale schopen na svych strankach (na kterych najdete preklepy a gramaticke chyby) nabizet produkty, ktere maji mit technologicke novinky, ktere neumel chudak Andre ani spravne opsat ... ono je to tezke, kdyz ani neumi anglicky a pritom se snazi na svych strankach ohromit potencialni zakazniky anglickymi terminy

... ba co vic, na toto jsem ho upozornoval verejne a zdarma nekolikrat, stale tam ty chyby ma - proste na vas, drazi zakaznici sere - hlavne, kdyz to kupujete
... az je mi trapne se tu neustale opakovat - je to tu napsano tolikrat a pokazde to musim psat znovu ... a ikdyz to treba Andre cte, neponauci se, nezmeni to na tech strankach
