Stránka 5 z 9

Napsal: 03 úno 2016, 12:23
od meeiro
dobrá poznamka...balanced by schneck kdyz to bude na houby mam moznost 30 dni vratit zpet... a uplne levne to nebylo..


ale to je presne to co pisu... kazdy kdo se chce nekam posunout mel by si tim projit, takze je klidne mozny ze to nebude fungovat dobre :) ale ja si to chci zkusit sam at vim co jsem udelal spatne protoze dost informaci se trochu prekrucuje a nebo to kazdy vidi jinak...

Napsal: 03 úno 2016, 12:30
od Vici
Foreste Foreste... lhaní není hezká věc. Neměl bys to dělat, to přeci není tvůj styl (LOL)

Napsal: 03 úno 2016, 12:32
od Forest
Tak na Audi turbu (nejspis neco ve stylu 059 145 722"pismenko") mas mene propustnejsi vyfuk nezli na BMW, takze tam jsi vice limitovan ... takze opatrne ... ale 64e.t. (ten, ktery pouziva Oleg) funguje ;)
Vici píše:Foreste Foreste... lhaní není hezká věc. Neměl bys to dělat, to přeci není tvůj styl (LOL)
Konkretne!

Obrázek

Napsal: 03 úno 2016, 12:41
od meeiro
ja mam z BMW turbo 758351-17... posazene na svodech z tdi 55kw vybrane u prechodu a privarene(profi)... uvidime co to GTX udela... ted na tom tlacim 2,3 (delsi dobu) kdyz ten stejny tlak necham na billetu cekam peklo:)

dalsi etapa bude REA ta me skadli uz delsi dobu to bude podle me idealni na dobre svezeni ale o tom jindy:-d

Napsal: 03 úno 2016, 13:06
od Forest
meeiro píše:ja mam z BMW turbo 758351-17... posazene na svodech z tdi 55kw vybrane u prechodu a privarene(profi)... uvidime co to GTX udela... ted na tom tlacim 2,3 (delsi dobu) kdyz ten stejny tlak necham na billetu cekam peklo:)

dalsi etapa bude REA ta me skadli uz delsi dobu to bude podle me idealni na dobre svezeni ale o tom jindy:-d
GTX muze ale nemusi byt vzdy lepsi volbou. Napriklad Oleg vyzkousel, ze to dal jako nahradu za seriovy compressor (pozn.: jineho vyrobce nezli je Garrett) a zhorsilo se to. Jaky byl puvodni tu nebudu rikat z ciste praktickych duvodu;)

Existuji opravdu lepsi volby nezli Garrett a ostatne ten mel napriklad 1pavel a nasledne Vici na tom hybridu - temer stejne velky jako VBckovy ale vykonnejsi odspodu i na vrsku. Ted pouzil Oleg compressor od stejneho vyrobce v Saabu a cvici to s tim hodne dobre, skoda jen, ze je Saab predokolka :roll:

Jinak budu se opakovat: REA je zaklad pro kvalitni vyladeni vetsiho turba ... 1749 vyse (soude dle toho, ze REA je pouzite uz na 4,2V8TDI) - na malych turbech je to v klidu.

Napsal: 03 úno 2016, 13:11
od meeiro
mam dva stredy... pokud to bude past supnu zpet origo a budu zkouset dal... nicmene z jinych(ne CZ) forum vim, ze to co jsem objednal funguje na jednicku :) uvidim zkusim .... takze Oleg si ty billety nevyrabi sam ? (staci ano/ne)

Napsal: 03 úno 2016, 13:16
od meeiro
ovsem ten SAAB!!! tak to je jina... to je opravdu dobre... jak to vystrelilo :-D:-D

Napsal: 03 úno 2016, 14:41
od Vici
Jo ten "můj" hybrid byl super.. velký kompresor a výfuková vrtulka z VAčka (a tam je stejná malá jako má V). Jediné co to umělo tak protitlak jako prase a když se to udělalo aby z toho byly jakože nějaké koně při absolutně mizerném spodku, tak to byla dýmovnice, že temná noc je proti tomu nic. Auto 100% cajk. Stejný problém se stejným hybridem měl tehdy i Jim a další (to se ladilo v Dieselpoweru), ti si pak koupili hybrid od Andrého a bylo po problému, já nové VB se který jezdím spokojeně dodnes...

Z této akce s hybridem z Holic jsem vyšel jakš takš (ztráta v řádu tisíců, moji práci nepočítaje) , kdy Forest prodávající zachránil tím, že se přimluvil aby mi vrátili peníze, za turbo které bylo na nic a tím je ušetřil dalších problémů a kdyby to pořád nerozmazával, byl by klid dodnes. Jako frajer se ukázal TDIFUN, kterého jsme tehdy víceméně neznal, mohl mě klidně oškubat, ale neudělal to . Problémy s tím hybridem se konzultovaly i s Richardem z DP, a ten potvrdil, že ani oni tento šmejd nedokázali naladit.

Samozřejmě dnes si to už Forest po 5 letech hezky překroutil, jako vše... a už se těším, co mi zase na toto napíše za lži jako odpověď...

Někde mám asi i grafy s tímto šmejdem, ale hledat se mi to nechce.... ale asi budu muset, včetně grafů Jima, korespondence s ním o tom jak nebyl spokojen, korespondence s dalšíma lidma....

Napsal: 04 úno 2016, 01:09
od Forest
meeiro píše:mam dva stredy... pokud to bude past supnu zpet origo a budu zkouset dal... nicmene z jinych(ne CZ) forum vim, ze to co jsem objednal funguje na jednicku :) uvidim zkusim .... takze Oleg si ty billety nevyrabi sam ? (staci ano/ne)
Ne, ma s tim spatne zkusenosti, prozatim uprednostnuje lite ale spolehlive a overene ... nicmene, snad neprozradim neco tajneho, kdyz sdelim, ze ma v planu svuj "strojovy park" obohatit o "petiosku".
meeiro píše:ovsem ten SAAB!!! tak to je jina... to je opravdu dobre... jak to vystrelilo :-D:-D
Ja jenom doufam, ze je z videa zretelne, ze tomu zacne davat az na trojku a od urcitych otacek. Mimochodem, vse prace Olega, sam si to i chipuje, dela motor ... nedavno jsem pridal pomocnou ruku pri portingu hlavy (stage uz nevim kolikata, co je mi znamo, vyjma FWD je limiterem prevodovka). Problem je, ze ho stale nemohu dokopat do toho, aby to prestavel na ctyrkolku (wallbash)
Vici píše:Jo ten "můj" hybrid byl super.. velký kompresor a výfuková vrtulka z VAčka (a tam je stejná malá jako má V). Jediné co to umělo tak protitlak jako prase a když se to udělalo aby z toho byly jakože nějaké koně při absolutně mizerném spodku, tak to byla dýmovnice, že temná noc je proti tomu nic. Auto 100% cajk. Stejný problém se stejným hybridem měl tehdy i Jim a další (to se ladilo v Dieselpoweru), ti si pak koupili hybrid od Andrého a bylo po problému, já nové VB se který jezdím spokojeně dodnes...

Z této akce s hybridem z Holic jsem vyšel jakš takš (ztráta v řádu tisíců, moji práci nepočítaje) , kdy Forest prodávající zachránil tím, že se přimluvil aby mi vrátili peníze, za turbo které bylo na nic a tím je ušetřil dalších problémů a kdyby to pořád nerozmazával, byl by klid dodnes. Jako frajer se ukázal TDIFUN, kterého jsme tehdy víceméně neznal, mohl mě klidně oškubat, ale neudělal to . Problémy s tím hybridem se konzultovaly i s Richardem z DP, a ten potvrdil, že ani oni tento šmejd nedokázali naladit.

Samozřejmě dnes si to už Forest po 5 letech hezky překroutil, jako vše... a už se těším, co mi zase na toto napíše za lži jako odpověď...

Někde mám asi i grafy s tímto šmejdem, ale hledat se mi to nechce.... ale asi budu muset, včetně grafů Jima, korespondence s ním o tom jak nebyl spokojen, korespondence s dalšíma lidma....
Vici je lhar, ale co nadelam:
1) u Pavla fungovalo naprosto v klidu, chipoval to Richard, vse se merilo (pro info, Pavel neni zadny patlal, na kovovyrobu machr, ladil stare Skodovky stylem, ze ho jeste ted otravuji aby jim udelal motor) ... verim, ze by jeste nasel nekde logy, ze kterych je evidentni, ze turbo slapalo jako hodinky

2) Jim mel (co je mi znamo) jiny hybrid a ano, ten se nepovedl - nicmene, zadne problemy s vyrobcem se nekonaly, penize vraceny. Kdyz uz jsi zminil to, ze si koupil Andreho "230k" hybrid, tak ten mel projevy uplne stejne jako ten u MirkaX - koncepcni vadu, turbo dlouhodobe k nicemu ... a pokud by ho nekdo chtel, tak at se ozve Mirkovi, je mu trapne ho prodat, protoze vi, co je to za sracku, takze mu akorat dela tezitko v regalu. Sracka, ktera pri zahrati prestane regulovat protoze se zaseknou lopatky ... pri prerazeni padne tlak a nabiha znovu. Reklamovano 4x u Andreho a dle slov bylo vzdy turbo jen vycisteno, vymenena regulace za uplne tu samou, koncepcne na hovno a vraceno zpet: ZTRATA CASU A PENEZ, Mirkovi akorat auto stalo v dilne.
Jediny, puvodem Andreho 230k hybrid, pouzity nasledne u Mareny v aute, ktery fungoval tak byl ten, ktery posadka, jedouci primo od Andreho, vedena Dimcem, vysadila u Olega (Oleg o tom ani netusil, dozvedel se to az nasledne) a tam stacilo na tom novem, nikdy nemontovanem hybridu jedine: kompletni repas ... protoze to turbo, kdyz ho dal (opakuji nove) na vyvazovacku, tak nezli se stihlo vubec roztocit, tak skoncilo mimo meritelne spektrum nevyvah (od te doby mame zavedeny pojem "Karpaty ze severu" ... "toz", takova to byla čupr kvalita.

3) Co se "zachrany" tyce, tak jsem zachranil tebe ty troubo - kdyby ses o cokoli pokusil, musel by ses v lepsim pripade ucit jist nohama (mozna bys mel prestat byt takovy trouba a lhar a spis se naucit googlit, abys pochopil o cem ted mluvim). Uprimne, dodnes toho lituji, ze jsem to ucinil, protoze to melo stejne symptomy jako turbo pro Poluxtroje - turbo po vraceni do puvodniho nastaveni a osazeni do jineho, plne funkcniho auta odladeno Richardem, zcela a bez chyb fungovalo.

Neni nikoho jineho nezli "frajerovou" Dimcovou chybou, ze neumi naladit turbo, na ktere nekde jinde nesezene mapy.

Zadne prekrucovani z me strany se nejedna, jen jsem si za ta leta spojil 1+1 a bohuzel to sedi.

Grafy muzes klidne postnout ...
Obrázek
... budou pouze ukazkou Dimcovy neschopnosti - to mu zajiste pomuze ;)

Jen bych rad uvedl jednu zasadni vec (skoda, ze se musim opakovat, protoze je to tu napsano uz nekolikrat):
- Oleg, se narozdil od Andreho ODMITA snizovat ke kopirovani
- Oleg vyviji hybridy na zakaznicich, ale vzdy po dohode a za velice vyhodnych podminek - opet, narozdil od Andreho, ktery vzdy testoval na lidech za "plnou palku"
- Andre, byl vzdy kopirovacem (at uz se jednalo o hybrid Portugalcu, nebo co je mi znamo, tak Branovy nebo svody od Darksidu)
- kdyz Andre neco "vyvine", tak bud ani nevi co vyvinul (viz. jeho systematicke uvadeni potencialnich zakazniku v omyl tim, ze svoje svody, ktere jsou pouze tubularni, vydava za svody "impulsni", prestoze se jedna o nepovedenou kopii svodu od Darkside Development, ktere je v souladu se zakony prodavaji jako tubularni, cesky trubkove) nebo to vyvine spatne (viz. jeho "super produkt), pripadne nevi ani co nabizi a prodava, nebot je stale schopen na svych strankach (na kterych najdete preklepy a gramaticke chyby) nabizet produkty, ktere maji mit technologicke novinky, ktere neumel chudak Andre ani spravne opsat ... ono je to tezke, kdyz ani neumi anglicky a pritom se snazi na svych strankach ohromit potencialni zakazniky anglickymi terminy (LOL) ... ba co vic, na toto jsem ho upozornoval verejne a zdarma nekolikrat, stale tam ty chyby ma - proste na vas, drazi zakaznici sere - hlavne, kdyz to kupujete :lol:
Obrázek

... az je mi trapne se tu neustale opakovat - je to tu napsano tolikrat a pokazde to musim psat znovu ... a ikdyz to treba Andre cte, neponauci se, nezmeni to na tech strankach
Obrázek

Napsal: 04 úno 2016, 08:13
od Vici
Takže vážení, asi si už uděláte obrázek sami... pokud si koupíte turbo od pana Olega, a bude s ním problém, rychle si musíte nadělat do kalhot, protože v případě reklamace se pak asi jak píše forest budete muset "učit jíst nohama".....

Jinak forest už tady toho napsal dost, předávám právníkovi a zvážím trestní oznámení na jeho osobu.

Napsal: 04 úno 2016, 08:18
od Andre
Foreste, já jsem nechtěl na tebe už vůbec reagovat, ale nemůžu si pomoct:

Ve vší úctě k tvým rodičům, pokud by jsi měl náhodou v životě to štěstí a povedlo se ti vychovávat vlastní děti, tak to nedělej jako to dělali ti tvoji, nevoď je všude za ručičku, nevyšlapávej jim všechny cestičky, nepodstrkuj jim všechno až pod nos, nenuť je chodit na školy, na které nemají... protože pak z nich vyrostou jen nepoužitelní rozmazlení spratci jako z tebe, kteří budou kolem sebe kopat a plivat když nebude po jejich až z toho nakonec zmagoří.

Forest píše:
Andre píše:
L píše:Foreste, ....ty musíš mít nějaké trauma z dětství, nebo pocit méněcennosti, nebo nenaplněnej život, prostě nějakej průšvih v hlavě, nebo absenci životního štěstí...
To je, řekl bych, úder přímo na hlavičku (LOL)

Stačí si položit jednoduchou otázku: Co ten Forest vlastně sám za sebe dokázal?
A o sve minulosti jsem tu psal dostatek, staci hledat. Ja za to nemohu, ze jsi senilni, zapominas a musim ti to neustale opakovat - s tim musis delat neco ty. A kdyz zapominas, tak se nauc pouzivat tlacitko "Hledat" a nebud tak linej/hloupej.
Ano, máš pravdu, sám jsi zatím v životě dokázal úplný lejno, takže to tvoje kázání postrádá absolutně smysl. V čem jsi opravdu mistr, je lhaní, překrucování, intrikaření a sraní ostatních lidí, ale myslíš, že za toto může být tvůj otec na tebe pyšný?

Napsal: 04 úno 2016, 08:34
od favo
Chlapi díky, sedím zrovna na wc a čtu to na mobilu a řeknu vám jde mi to přitom čtení úplně samo. (LOL)

Napsal: 04 úno 2016, 08:38
od meeiro
i ja se z toho posral :) me mrzi u Foresta jedna vec jde videt ze dost veci vi a neboji se to napsat... ale proc ta omacka kolem ? Kdyz mas s nikym problem res to s nim a ne s celym forem... uvedomujes si ze prvotni otazka znela jinak ? pojdme mu poradit a vykaslat se to plivani (me nezajima co z toho je pravda a verim ze ani Ondru)

Napsal: 04 úno 2016, 12:43
od Ondra_TDI
Tolik důležitých informací k mému tématu jsem nečekal!! :worthy: :worthy: :worthy: (LOL) (LOL)

Napsal: 04 úno 2016, 13:20
od alesek22
Jasny Petre, tak mi řekni, proč "Alesek nitro" prodava(l) svoje auto? Protože ho pojíždějí i auta bez nitra.
Co to má být toto??Mě pojížděj auta bez Nitra???Podívej se pořádně na mé auto a na ostatní auta co jezdí sprinty,já mám auto na Show & Shine a na sprinty jezdím jen pro zábavu.Kdybych chtěl někoho pojíždět tak ho pojíždět budu,nemám problém vložit do auta 300tis ale proč bych to dělal.Auto mám pro zábavu a určitě jsem ho nechtěl prodat kvůli tomu že mě někdo pojíždí.Já sem s výkonem hodně spokojený a děkuji TDIfunoj za dobré odladění,nikomu jinému bych nikdy nejel.