Stránka 5 z 6
Napsal: 18 dub 2017, 16:05
od jericho-3

To je etalon pojmu AR , krasavice která předběhla dobu a byl to symbol honiček a technického pokroku nejen na jihu Evropy..
Napsal: 20 dub 2017, 20:21
od Ladas
Tak ty vaše slavný italcar se zase předvedli 2 hadice k topení na punto v CNG z výroby rosily u topení a za 2 hadičky 5500.- dobrý den...
Napsal: 21 dub 2017, 17:47
od jericho-3
Co je to proti potkanému motoru s geniálně vyřešeným uložením spodního rozvodového kolečka ala koncern nebo si vzpomenˇ kolik jsi vyměnil spojek a dvouhmot u Italských strojů? . Tohle by Ital nikdy neudělal...Hadičky vyřeší učedník před svačinou..

Napsal: 21 dub 2017, 18:04
od Ladas
spojek a sundaných rámů jsem si taky užil dost a radši dělám Vw než tyhle JTD a jim podobný hračky...
Napsal: 22 dub 2017, 12:03
od jericho-3
Ale samozřejmě, každý to má jinak, ale když vyndám spojku z V6 , což jde velmi blbě a zjistím, že přítlačáku i s ložiskem /je tam "obrácená spojka/ nic není, a přesto chci celý set vyměnit /najeto je 250000km/, tak když majiteli řeknu cenu /myslím za přítlačák 7000kč/ a on se mě zeptá a co mu je? Tak mu popravdě řeknu, že nic, ale s ohledem na obtížnou demontáž je to prevence, řekne mi, nech ho tam, už jsem odešel do důchodu, musím šetřit..A co je lamele? Já je sjeté obložení, jinak je o.k. pružiny a vše v pořádku...Tak co s ní uděláš? Nechám ji obložit.. A auto jezdí dodnes bez chyby, co by zato dal majitel koncernových kusů, který když mu propadne pedál, vyřizuje si půjčku a zamlouvá si místo v servisu a modlí se, co se tam ještě najde...Ale každý má jiný pohled na svět, mám radši úsměv na tváři majitele než jeho staženou smutnou tvář, co jej ještě budoucnu čeká...

Napsal: 22 dub 2017, 12:33
od Ladas
tak obrácenou z principu vždycky novou kdo nedělal nepochopí s čím si mechanik zahrává...
Napsal: 22 dub 2017, 14:54
od jericho-3
Varoval jsem majitele, ale spojka vydržela i závody ve zrychlení, a vnuka, který když odjížděl, bylo slyšet na celou vesnici jak při hrabání kvílely gumy..Ale máš pravdu, riziko tu je, ale v dřívějších dobách, kdy spojka byla dimenzována jinak a automechaničina nespočívala hlavně ve výměnách téměř všeho, se měnila jen lamela , spíše ale jen obkládala. Ale kde loňské sněhy jsou...

Napsal: 22 dub 2017, 17:08
od Ladas
jakmile je tvrdej pedál měnit všechno a kde jsou doby kdy jsi na 120 udělal lamelu a zjistil jsi že to chce i přítlačák tak bylo za 2h hotovo znova...
alfa 159Tbi
Napsal: 23 dub 2017, 15:36
od rudy5
Má tu niekto skúsenosti s touto alfou 159 Tbi , niekde som čítal že je to najlepší motor od afly.
Napsal: 23 dub 2017, 17:17
od jericho-3
Ladas píše:jakmile je tvrdej pedál měnit všechno a kde jsou doby kdy jsi na 120 udělal lamelu a zjistil jsi že to chce i přítlačák tak bylo za 2h hotovo znova...
Ale to je Alfa romeo a ne koncern , popřípadě nějaký podělaný Peugeot dodávka, kde ložisko tahá přítlačák jen zajištěné kusem drátu/kulaté pojistky/..Už od dávných dob má Fiat spojkové ložisko "nezničitelné" , zatímco my tady řešili spojku u škody a mazali jej olejem, tak Fiat už byl dávno v budoucnosti. A bohužel Němci, superšikovný a pečlivý národ , bohužel většinu expertů za války pohřbil a ti co zbyli vydrželi tak do konce 70. tých let..A pak už to šlo z kopce. Zbytečně složité konstrukce s drahým servisem , které nastoupily právě po vylepšené rotačce, kterou sestrojili v roce 1978 v Golfu l s motorem 1,5 D , který mimochodem měl normální klínek na kolečku rozvodů než přišly inovace a svět se začal zrychlovat hlavně na prknech konstrukčních kanceláří a kdy konstruktéři aut měli plné ruce práce s moderními vyfikundacemi a neměli dost času na techniku...Proto taky vznikly motorové paskundy, jako byl 10 válec v Tuaregu, 6 válcová ostuda v tdi a další výkvěty motorové 2. ligy..Bohudík BMW je pořád letecká továrna a je to vidět...Ale je to jen můj názor, takže třeba je to jinak...

PS: samozřejmě já to měním všechno taky.nedá se nic dělat, ale tohle plýtvání těžko snáším, i když možná je to záměr vytvářet při servisu kopice šrotu , protože coby kdyby..
Napsal: 23 dub 2017, 18:45
od Ladas
BMW se svým řetězem u setrváku už taky skončilo s kvalitou bodejť by ne když ještě nejni ozkoušeno a na papíře jsou další inovované silnější a ekolepší motory...
Napsal: 24 dub 2017, 17:17
od jericho-3
Pak si vyber ..Proto jsem veteránista a bavím se tím, že mám el. motor s převodovkou a budu zabíhat složený motor zastudena.. Nechám ho problafat bez hlav a pak jej teprve prdnu do rámu..

Re: alfa 159Tbi
Napsal: 24 dub 2017, 17:30
od jericho-3
rudy5 píše:Má tu niekto skúsenosti s touto alfou 159 Tbi , niekde som čítal že je to najlepší motor od afly.
Jistě jsi si recenze přečetl, já osobně s tím zkušenosti nemám, ale Italové mě potěšili , že nešli s modou a turbomotor má pořád litinový blok což zajistí tuhost motoru a nebude to žvýkačka..Takže životnost nebude omezena "krouticí se hlínou".Je to krásné auto, pro mladého nadšence nechrochtáka vhodné.. .Ostatní ukáže čas..

fiat
Napsal: 24 dub 2017, 20:12
od rudy5
Napsal: 25 dub 2017, 16:56
od jericho-3
Je to borec, ty fifleny s SUV, které jsou tak dobré jet s nimi do divadla a ukazovat tuningy se můžou jít vycpat. Mladý kluk s velkým srdcem není ten, který "sere v síni"..
