Stránka 5 z 5
Napsal: 14 říj 2007, 14:00
od Vecernicek
FR4NK!3 píše:At si kazdej rika co chce ... objem nicim nenahradis

2,5 je vic nez 1,9 ne? a k tomu mit nebo nemit jeden hrnec navic se to musi nekde ukazat ...

má ta 2.5 turbo?

Napsal: 15 říj 2007, 09:24
od dist01
ja jsem le s Passatem W8 na 60km/h 230km/h ve Slatine technologickem parku

Napsal: 15 říj 2007, 10:26
od Petr98
TAk to já jsem se svým miláčkem jel ze srazu z vyškova... A najednou taková krásná rovinka, tak mi to nedalo a poprvé jsem mu dal podlahu a držel. Když tam bylo 230, tak kousek přede mnou začal předjíždět kamion nějaké auto s karavanem. Tak jsem pro změnu sešlápl pohlahu, ale na prostředním pedále a kure...vsky rychle jsem se blížil do návěsu, tak jsem to ještě struhnul do pravého- za karavan a pak ještě do moc úzkého odstavného pruhu a konečně jsem to dobrzdil. Od té doby mám nějakou lehkou nohu. Prostě asi ten put sebezáchovy fakt funguje. Nedoporučuju nikomu!!!!! Zkoušet cokoli v silničním provozu. Jenom na uzavřené trati.
Napsal: 15 říj 2007, 16:35
od Vecernicek
K té pomalé jízdě bych taky něco měl.. jel jsem jednou podle předpisů, 60kmh po Gajdošce v Brně... s půjčeným formanem... Jedu jedu a auto předemnou změnilo pruh. Já v levým a ono přejelo z levýho do pravýho. Než jsem si uvědomil že předemnou stojí kolona byl jsem v jednom z nich. Naštěstí jen plechy páč jsem to na těch 40kmh dobrzdil, ale jinak hnus.
No a podruhé v životě když jsem jel skoro podle předpisů stofkou tam kde se jede 90, tak vyjíždím z města, víc nic si nepamatuju akorát to že jsem pak jel směr příkop tak jsem strhl volant trošku smyk, přetáčelo se to tak jsem kola držel po směru jízdy, auto se přehouplo na druhou stranu a dlouhým táhlým smykem se stabilizovalo. Takže od te doby kde to jde jedu na maximum protože mě to nutí aspoň se soustředit.

Napsal: 16 říj 2007, 08:28
od warhead_cz
jojo pomalu je to nuda takze spanek

lepsi rychle to se clovek soustredi vic
