ještě jsi viděl hoooooooodně máloMarek77 píše:Proč bych si měl dělat srandu? Pokud vím tak VTG turba jsou standardně ovládaná podtlakem. Pokud to nějaký kutil převrtá na něco jiného, může to ovládat něco jiného (třeba lanko od sytiče u stodvacítky).toby66kw píše:Marek77 píše: Neumím si představit, jak VTG turbo je ovládáno přetlakem !!! To technicky není možný.
Sis dělal srandu asi né
Rozpoznání motorů 81kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: 81kw
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Pokud ti to plní co pises tak je to ok,ty motory maj mit takovyhle relativní plnicí tlak 1,0-1,2bar. Ta regulace na pretlak tak že,tlak prekonava silu ty pružiny. Cim vic tu tycku zkratís,tim vetsí bude plnicí tlak,než prekona silu ty pružiny a vysune,tak ma na regulaci jen 4 milimetri. Ta banka z AGR ma pri 1,5 baru plný zdvyh asi 16mm. Tak když ti to takhle plní tak je to ok a nic stím nedelej,když to plní vic tak to ma vliv na životnost motoru,vetsí namahaní na klice,ojnici a pistu.honzamares píše:táhlíčko se hejbe jak zamladaroste tlak tak plynule hejbe pákou z turba.
to je v poho, ale na osičce nejsou závity aby šlo nastavit větší tlak než 1,0.
Snad jen občas se zapomene a na chvilku tam skočí 1,3 přetlak. To jde pak loď do skluzu jako víno. - To je asi tak požadovaný výsledný výkon.
