Stránka 5 z 6

Napsal: 14 črc 2006, 14:14
od m303
Suhlasim s TDipowerom pretoze nikto nemoze len tak niekde prist a zacat ludom nadavat. Bageta povedz preco sa nepozries po vseobecne znamon Leonovi od MAXtdi ktori vyslahali z 1.9 TDi tusim cez 360 koni len neviem ci uz to bolo s nitrom alebo bez. Oni proste uz za hranicou 200 boli a to daleko tak sa spytaj tam a neurazaj ludi, ktori maju Tdi na vozenie a nie na sprinty. Niekde na webe bol aj podrobnejsi popis ako to urobili. Ja osobne som tomu neveril pokial mi pred ocami ten Leon nevytrieskal na sprinte Ferrari o dve dlzky.

Napsal: 14 črc 2006, 16:33
od Bageta
Rybízkovi děkuju za odpověď,jasná otázka a ještě jasnější odpověď,takže děkuju.No těm ostatním jako tdipower a m303,nikomu nenadávám,jen se bránim vám posměváčkům co neuměji normálně mluvit k věci a nebo být aspoň zticha.Prostě když nevim tak se ptám jestli s tím má někdo nějakou zkušenost nebo ne,ale tady než,aby člověk napsal já nevim,nerozumim tomu,nedělal jsem to,nezkoušel jsem to,tak se radši bude vysmívat a urážet,ale asi jste tady na to tak zvyklí.O nikom jsem neřekl,že neumí jezdit a nebo mu hanil jeho auto,každý má své auto na své potřeby a fin. možnosti.Osobně si myslim,že se mám za volantem pořád co učit a prostě mi šlo jen o výkon,ale to tady pochopil málo kdo!!!

Napsal: 14 črc 2006, 17:39
od titan0306
Stingray píše:Ak už môžem spomeniem novú pd vačku s vylepšeným profilom na PD vstrekovač. Zväčšuje max. vstrekovací tlak a tým pri tom istom otvorení vsteku u PD pretečie viac paliva.....

Dobrá vačka Ti na tdičku urobí aj 15% výkonu a vôbec neplatí že to je len hore.......
A kde jsou k sehnání ty vačky?A kde to je odzkoušený?A cena?

Napsal: 14 črc 2006, 17:57
od Venca
Stingray si nevidi dopusy. Predstavte si jak se vackou zvysuje tlak v PD vstriku. Takovy nesmysl . Pri spravnem nabehu muze maximalne vstri nafty urychlit. Tryska je nastavena na urcite 2 tlaky, pri kterych se otevira, pri druhem uplne a dal se tlak nemuze zvysovat. Neberte to vazne.

Napsal: 14 črc 2006, 22:44
od Bageta
Tak v tom bych byl za jedno s Vencou,myslim,že to má hlavu a patu.

Napsal: 14 črc 2006, 23:02
od lt.kubosh
Teoreticky ten tlak muzes zvysit. Za predpokladu, ze pistkem pohubujes rychleji nez se palivo skrz vstrik vstrikuje. Ale ja PD videl akorat stat jako auto u chodniku, takze to je pouze k hypoteze zvyseni tlaku. Jestli to jde udelat vackou netusim. :)

Napsal: 15 črc 2006, 10:13
od Venca
Nevyjadril jsem se presne. Efektivni prostor vysokotlake komurky pod pistkem je stale stejny, vime, ze kapalina se nestlaci, tudiz pri jakekoliv rychlosti se vstrikne vzdy stejny objem paliva. Pri ostre vacce se palivo vstrikne drive a rychleji, protoze jehla trysky se zdvihne pri 300 barech.Pri zvysovani vykonu zvetsujeme otvory v tryskach,tudiz nafta rychleji odtece, proto se musi softwarove upravit doba vstriku. Pri ostre vacce se doba jeste vice zkrati, ale velke otvory v trysce uz nedovoli, aby se tlak nejak zvysil, protoze pri 300 barech se otevre jehla, coz je ve 2/3 zdvihu pistku a po otevreni se tlak uz nemuze zvysit. Cim mensi by vsak byly trysky, tim vice by se zvysoval tlak ostrou vackou. Na tom ovsem nikdo nema zajem.

Napsal: 15 črc 2006, 11:31
od Stingray
čo k tomu dodať.......hahahaaa.......už ma nebaví všetko vysvetlovať tak si teda myslite čo chcete.....

Napsal: 15 črc 2006, 18:50
od Bóďa
Venca: Takže upravenou vstřikovací vačkou se nedá prodloužit dráha pístku čerpadla?

Napsal: 15 črc 2006, 21:16
od Huml
Bóďa píše:Venca: Takže upravenou vstřikovací vačkou se nedá prodloužit dráha pístku čerpadla?
Myslím, že ne, jelikož ta je dána vstřikovačem a ne vačkou.

Napsal: 15 črc 2006, 21:27
od Andre
Venca: To chceš jako říct, že otvírací tlak = vstřikovací tlak?

Napsal: 15 črc 2006, 21:55
od Holz-tdi
Vy se tady akorát chechtáte (stingray), a já vím zase ho-no! Mám asi malé IQ.
:) :) :) :)
Čao.

Napsal: 15 črc 2006, 21:58
od Forest
m303 píše:Suhlasim s TDipowerom pretoze nikto nemoze len tak niekde prist a zacat ludom nadavat. Bageta povedz preco sa nepozries po vseobecne znamon Leonovi od MAXtdi ktori vyslahali z 1.9 TDi tusim cez 360 koni len neviem ci uz to bolo s nitrom alebo bez. Oni proste uz za hranicou 200 boli a to daleko tak sa spytaj tam a neurazaj ludi, ktori maju Tdi na vozenie a nie na sprinty. Niekde na webe bol aj podrobnejsi popis ako to urobili. Ja osobne som tomu neveril pokial mi pred ocami ten Leon nevytrieskal na sprinte Ferrari o dve dlzky.
Pokud Te zajima vic o Maxovi, presmetuji Te na Stingraye, ten ma o vsem prehled, spolupracuje s nimi.

Napsal: 15 črc 2006, 23:42
od Alex
Forest píše: Pokud Te zajima vic o Maxovi, presmetuji Te na Stingraye, ten ma o vsem prehled, spolupracuje s nimi.
Stingray=MAX (a všetky "zázraky" s tým spojené, ako miliónkoňový LEON, škoda len že ho nikto neodmeral na brzde, však :) a Ferrari ktoré šoféruje moja mama alebo šofér ktorý vie čo má (alebo nemá) robiť, :) urobím o dve dĺžky aj na Škode 120 GLS :) )

Napsal: 16 črc 2006, 11:39
od scream
(LOL) (LOL) (LOL)