Vibrace při akceleraci Octavia I ASV, TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33713
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0
Docela to sedí, neboď mu to chuj jako Já opraví, potom najede 10.tis km a je rád, že se toho zbavil.slovacek.milos píše:zdenkku já zrovna nedávno
vyslechl jsem dva nezávislé lidi a ti říkali že když si koupíš auto kolem 15O.OOO km třeba za 15O.OO kč tak do něj 5O.OOO nasypeš.
když si koupíš auto 25O.OOO km zä 5O.OOO tak jede bez investic tak to říkali miloš
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Zdeněk M píše:Odchazí jen ten kloub na dlouhý poloose, origo stojí 4000kc, ložiska na Octah taky odchazí, zbytek drží , krom zadnih silentbloku v rameneh, je to pakatel ty zadní silentbloky.jear ewing píše:Když dáš plný plyn tak volant vibruje, že se ti vlní ramenní kloubslovacek.milos píše:
copak louby se vyvařujou prost jak tam máš vůli tak při akceleraci třepou celým autem miloš, dělá to i při brzdění kotouče jsou podle mě OK.
Akorát nechápu jak po 250.tis km jsou poloosy KOminule jsme tu řešili spolehlivost vozů, nedokáži sí představit že bych měl A6 3.0 TDI a chytli by mě rozvody, nějaký ten kloub, vstřikovače, repas turba-vážně bych uvažoval pojistit a dál to znáte.........
doufám, že se nevymění jeden kloub a po 5.tis km budu měnit další, jde to nějak zjistit ?
Zdenku a co setrvak ten by to mohl taky delat..........
Možný to je, protože když ma 250000km tak už tam bude vsechno povyměnovanýslovacek.milos píše:zdenkku já zrovna nedávno
vyslechl jsem dva nezávislé lidi a ti říkali že když si koupíš auto kolem 15O.OOO km třeba za 15O.OO kč tak do něj 5O.OOO nasypeš.
když si koupíš auto 25O.OOO km zä 5O.OOO tak jede bez investic tak to říkali miloš

Jde oto když sou ty km poctivý,nejlepsí je když to koupis v nakým servisu s bazarem, kdy to auto bylo koupený u nich, servisovaný u nich, je to i v knížce a zaznam i přimo v počitaci. Pak je velkej předpoklad že to ma skutecně najeto to co má.

Ne, ten má jiný projevy.josef10 píše:Zdeněk M píše:Odchazí jen ten kloub na dlouhý poloose, origo stojí 4000kc, ložiska na Octah taky odchazí, zbytek drží , krom zadnih silentbloku v rameneh, je to pakatel ty zadní silentbloky.jear ewing píše: Když dáš plný plyn tak volant vibruje, že se ti vlní ramenní kloub, dělá to i při brzdění kotouče jsou podle mě OK.
Akorát nechápu jak po 250.tis km jsou poloosy KOminule jsme tu řešili spolehlivost vozů, nedokáži sí představit že bych měl A6 3.0 TDI a chytli by mě rozvody, nějaký ten kloub, vstřikovače, repas turba-vážně bych uvažoval pojistit a dál to znáte.........
doufám, že se nevymění jeden kloub a po 5.tis km budu měnit další, jde to nějak zjistit ?
Zdenku a co setrvak ten by to mohl taky delat..........
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0
[/quote]Když dáš plný plyn tak volant vibruje, že se ti vlní ramenní kloub
, dělá to i při brzdění kotouče jsou podle mě OK.
Akorát nechápu jak po 250.tis km jsou poloosy KO
minule jsme tu řešili spolehlivost vozů, nedokáži sí představit že bych měl A6 3.0 TDI a chytli by mě rozvody, nějaký ten kloub, vstřikovače, repas turba-vážně bych uvažoval pojistit a dál to znáte.........
doufám, že se nevymění jeden kloub a po 5.tis km budu měnit další, jde to nějak zjistit ?[/quote] Odchazí jen ten kloub na dlouhý poloose, origo stojí 4000kc, ložiska na Octah taky odchazí, zbytek drží , krom zadnih silentbloku v rameneh, je to pakatel ty zadní silentbloky.[/quote]
[/quote]Zdenku a co setrvak ten by to mohl taky delat..........[/quote]
Ne, ten má jiný projevy.[/quote]
A jak se projevuje setrvačník, dnes jsem byl u mechanika a ten to také nepřímo tipuje na setrvačník?
Když stojím na místě a přidávám plyn, tak do 2-3.tis ot za min tak nic není cítět samozřejmě mimo rezonování plastů v interiéru.

Akorát nechápu jak po 250.tis km jsou poloosy KO


[/quote]Zdenku a co setrvak ten by to mohl taky delat..........[/quote]
Ne, ten má jiný projevy.[/quote]
A jak se projevuje setrvačník, dnes jsem byl u mechanika a ten to také nepřímo tipuje na setrvačník?
Když stojím na místě a přidávám plyn, tak do 2-3.tis ot za min tak nic není cítět samozřejmě mimo rezonování plastů v interiéru.
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Když dáš plný plyn tak volant vibruje, že se ti vlní ramenní kloubjear ewing píše:

Akorát nechápu jak po 250.tis km jsou poloosy KO


[/quote]Zdenku a co setrvak ten by to mohl taky delat..........[/quote]
Ne, ten má jiný projevy.[/quote]
A jak se projevuje setrvačník, dnes jsem byl u mechanika a ten to také nepřímo tipuje na setrvačník?
Když stojím na místě a přidávám plyn, tak do 2-3.tis ot za min tak nic není cítět samozřejmě mimo rezonování plastů v interiéru.[/quote
Setrvák děla to, když dojíždiš na křižovatku s kvaltem a vyřadíš tak se auto zatřese, pokud to chces vědet 100% tak odpoj ten stekr stej chcípací klapky a dej ucho k převodovce a at ti druhej clověk zhasne motor , pokud zamlátí tak to určitě uslyšíš. Samozrejmě nejlepsi už nebude. Pokud třese volant jen v tahu na 5 tku na dalnici když zrychlujes tak 99% poloosa. Setrvak taky zpusobí vybrace ale v zavislosti na otackah a jedno jakým kvaltu, zkus to zhasnout s otevřenou klapkou a uvidís hned.

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0
Každopadně dnes test plný rejd na 1 a 3000 ot/min bez klepání či nějakých jiných podezřelých zvuků
Obávám se toho setrvačníku to je kurva pálka jako prase, když započitím výměnu tak se mi točí hlava
Napada Vás jak zjistit, jestli jestli je kloub poškozen z manžety prosakuje vazelína, manžeta je poškozená v překrytí stahovací sponou, ať zbytečně neměním kloub, ložiska a nakonec setrvačník se spojkou a jsem o 20.tis Kč lehčí ?
Dík

Obávám se toho setrvačníku to je kurva pálka jako prase, když započitím výměnu tak se mi točí hlava

Napada Vás jak zjistit, jestli jestli je kloub poškozen z manžety prosakuje vazelína, manžeta je poškozená v překrytí stahovací sponou, ať zbytečně neměním kloub, ložiska a nakonec setrvačník se spojkou a jsem o 20.tis Kč lehčí ?
Dík
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Na zdvyži když budes otacet kolem tak ta polosa haže, navic když podržís jednou rukou ten unasec na prevodovce a druhou rukou budes chtit otacet na obě strany tak ten kloub ma vuli. Je kulickovej a ty kulicky unasí nakřivo a proto to haže.jear ewing píše:Každopadně dnes test plný rejd na 1 a 3000 ot/min bez klepání či nějakých jiných podezřelých zvuků![]()
Obávám se toho setrvačníku to je kurva pálka jako prase, když započitím výměnu tak se mi točí hlava![]()
Napada Vás jak zjistit, jestli jestli je kloub poškozen z manžety prosakuje vazelína, manžeta je poškozená v překrytí stahovací sponou, ať zbytečně neměním kloub, ložiska a nakonec setrvačník se spojkou a jsem o 20.tis Kč lehčí ?
Dík
kloub este nemenil, neví zda je to ten kloub, po navsteve mechanika je nově podezření na setrvak. Tak potrebuje vedet jestli je to 100% ten kloub, abi nebyl este o 4000kc lehcí když bi musel koupit ten setrvakTomas.cz píše:Nechce se mi to znova pročítat, to klepání volnatu při akceleraci se děje i po výměně toho vnitřního kloubu na dlouhé poloose? Případě obou vnitřních kloubů.

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0
Prozatím se na to nešáhlo, pravá vnější manžeta je poškozená, vystřikuje z toho vazelína, při plnem rejdu na 1 s 3000.ot/min (jak do pravotočivý, tak levotočivý) nic neklepe neozývá, pokaď by byl ten kloub poškozen tak by se to mělo podle mě ozývat je to v krajní poloze a největší zátěž pro kloub, ale nic se neozýváTomas.cz píše:Nechce se mi to znova pročítat, to klepání volnatu při akceleraci se děje i po výměně toho vnitřního kloubu na dlouhé poloose? Případě obou vnitřních kloubů.

Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0
Počítam kdyby to byl jen kloub tak mě výjde oprava tak do 5000,-Kč (přední ložiska a kloub) pokaď by to byl setrvačník, tak ho budu samozřejmě měnit jako celek i se spojkou a ložiskem a to by bylo tak tipuji 12-14.000,-Kč pokaď to zkombinuji tak jsem na 20.000,-KčZdeněk M píše:kloub este nemenil, neví zda je to ten kloub, po navsteve mechanika je nově podezření na setrvak. Tak potrebuje vedet jestli je to 100% ten kloub, abi nebyl este o 4000kc lehcí když bi musel koupit ten setrvakTomas.cz píše:Nechce se mi to znova pročítat, to klepání volnatu při akceleraci se děje i po výměně toho vnitřního kloubu na dlouhé poloose? Případě obou vnitřních kloubů.

Už vůbec do toho nezapočítávám opět zvlněné přední kotouče, ty pomalu měním co 6.nádrž

Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Kloub ti bude cvakat v rejdu, jen tehdy, když v haji ten kloub vnějsí, ten u kola!jear ewing píše:Počítam kdyby to byl jen kloub tak mě výjde oprava tak do 5000,-Kč (přední ložiska a kloub) pokaď by to byl setrvačník, tak ho budu samozřejmě měnit jako celek i se spojkou a ložiskem a to by bylo tak tipuji 12-14.000,-Kč pokaď to zkombinuji tak jsem na 20.000,-KčZdeněk M píše:kloub este nemenil, neví zda je to ten kloub, po navsteve mechanika je nově podezření na setrvak. Tak potrebuje vedet jestli je to 100% ten kloub, abi nebyl este o 4000kc lehcí když bi musel koupit ten setrvakTomas.cz píše:Nechce se mi to znova pročítat, to klepání volnatu při akceleraci se děje i po výměně toho vnitřního kloubu na dlouhé poloose? Případě obou vnitřních kloubů.![]()
Už vůbec do toho nezapočítávám opět zvlněné přední kotouče, ty pomalu měním co 6.nádrž
