Stránka 5 z 8

Napsal: 19 zář 2010, 18:06
od slovacek.milos
zdenkku já zrovna nedávno

vyslechl jsem dva nezávislé lidi a ti říkali že když si koupíš auto kolem 15O.OOO km třeba za 15O.OO kč tak do něj 5O.OOO nasypeš.

když si koupíš auto 25O.OOO km zä 5O.OOO tak jede bez investic tak to říkali miloš

Napsal: 19 zář 2010, 18:31
od jear ewing
slovacek.milos píše:zdenkku já zrovna nedávno

vyslechl jsem dva nezávislé lidi a ti říkali že když si koupíš auto kolem 15O.OOO km třeba za 15O.OO kč tak do něj 5O.OOO nasypeš.

když si koupíš auto 25O.OOO km zä 5O.OOO tak jede bez investic tak to říkali miloš
Docela to sedí, neboď mu to chuj jako Já opraví, potom najede 10.tis km a je rád, že se toho zbavil.

Napsal: 19 zář 2010, 20:08
od josef10
Zdeněk M píše:
jear ewing píše:
slovacek.milos píše:
copak louby se vyvařujou prost jak tam máš vůli tak při akceleraci třepou celým autem miloš
Když dáš plný plyn tak volant vibruje, že se ti vlní ramenní kloub :) , dělá to i při brzdění kotouče jsou podle mě OK.
Akorát nechápu jak po 250.tis km jsou poloosy KO :? minule jsme tu řešili spolehlivost vozů, nedokáži sí představit že bych měl A6 3.0 TDI a chytli by mě rozvody, nějaký ten kloub, vstřikovače, repas turba-vážně bych uvažoval pojistit a dál to znáte......... :) doufám, že se nevymění jeden kloub a po 5.tis km budu měnit další, jde to nějak zjistit ?
Odchazí jen ten kloub na dlouhý poloose, origo stojí 4000kc, ložiska na Octah taky odchazí, zbytek drží , krom zadnih silentbloku v rameneh, je to pakatel ty zadní silentbloky.

Zdenku a co setrvak ten by to mohl taky delat..........

Napsal: 19 zář 2010, 21:02
od Zdeněk M
slovacek.milos píše:zdenkku já zrovna nedávno

vyslechl jsem dva nezávislé lidi a ti říkali že když si koupíš auto kolem 15O.OOO km třeba za 15O.OO kč tak do něj 5O.OOO nasypeš.

když si koupíš auto 25O.OOO km zä 5O.OOO tak jede bez investic tak to říkali miloš
Možný to je, protože když ma 250000km tak už tam bude vsechno povyměnovaný :D
Jde oto když sou ty km poctivý,nejlepsí je když to koupis v nakým servisu s bazarem, kdy to auto bylo koupený u nich, servisovaný u nich, je to i v knížce a zaznam i přimo v počitaci. Pak je velkej předpoklad že to ma skutecně najeto to co má. ;)

Napsal: 19 zář 2010, 21:04
od Zdeněk M
josef10 píše:
Zdeněk M píše:
jear ewing píše: Když dáš plný plyn tak volant vibruje, že se ti vlní ramenní kloub :) , dělá to i při brzdění kotouče jsou podle mě OK.
Akorát nechápu jak po 250.tis km jsou poloosy KO :? minule jsme tu řešili spolehlivost vozů, nedokáži sí představit že bych měl A6 3.0 TDI a chytli by mě rozvody, nějaký ten kloub, vstřikovače, repas turba-vážně bych uvažoval pojistit a dál to znáte......... :) doufám, že se nevymění jeden kloub a po 5.tis km budu měnit další, jde to nějak zjistit ?
Odchazí jen ten kloub na dlouhý poloose, origo stojí 4000kc, ložiska na Octah taky odchazí, zbytek drží , krom zadnih silentbloku v rameneh, je to pakatel ty zadní silentbloky.

Zdenku a co setrvak ten by to mohl taky delat..........
Ne, ten má jiný projevy.

Napsal: 21 zář 2010, 14:43
od jear ewing
[/quote]Když dáš plný plyn tak volant vibruje, že se ti vlní ramenní kloub :) , dělá to i při brzdění kotouče jsou podle mě OK.
Akorát nechápu jak po 250.tis km jsou poloosy KO :? minule jsme tu řešili spolehlivost vozů, nedokáži sí představit že bych měl A6 3.0 TDI a chytli by mě rozvody, nějaký ten kloub, vstřikovače, repas turba-vážně bych uvažoval pojistit a dál to znáte......... :) doufám, že se nevymění jeden kloub a po 5.tis km budu měnit další, jde to nějak zjistit ?[/quote] Odchazí jen ten kloub na dlouhý poloose, origo stojí 4000kc, ložiska na Octah taky odchazí, zbytek drží , krom zadnih silentbloku v rameneh, je to pakatel ty zadní silentbloky.[/quote]


[/quote]Zdenku a co setrvak ten by to mohl taky delat..........[/quote]
Ne, ten má jiný projevy.[/quote]

A jak se projevuje setrvačník, dnes jsem byl u mechanika a ten to také nepřímo tipuje na setrvačník?
Když stojím na místě a přidávám plyn, tak do 2-3.tis ot za min tak nic není cítět samozřejmě mimo rezonování plastů v interiéru.

Napsal: 21 zář 2010, 17:02
od Zdeněk M
jear ewing píše:
Když dáš plný plyn tak volant vibruje, že se ti vlní ramenní kloub :) , dělá to i při brzdění kotouče jsou podle mě OK.
Akorát nechápu jak po 250.tis km jsou poloosy KO :? minule jsme tu řešili spolehlivost vozů, nedokáži sí představit že bych měl A6 3.0 TDI a chytli by mě rozvody, nějaký ten kloub, vstřikovače, repas turba-vážně bych uvažoval pojistit a dál to znáte......... :) doufám, že se nevymění jeden kloub a po 5.tis km budu měnit další, jde to nějak zjistit ?[/quote] Odchazí jen ten kloub na dlouhý poloose, origo stojí 4000kc, ložiska na Octah taky odchazí, zbytek drží , krom zadnih silentbloku v rameneh, je to pakatel ty zadní silentbloky.[/quote]


[/quote]Zdenku a co setrvak ten by to mohl taky delat..........[/quote]
Ne, ten má jiný projevy.[/quote]

A jak se projevuje setrvačník, dnes jsem byl u mechanika a ten to také nepřímo tipuje na setrvačník?
Když stojím na místě a přidávám plyn, tak do 2-3.tis ot za min tak nic není cítět samozřejmě mimo rezonování plastů v interiéru.[/quote
Setrvák děla to, když dojíždiš na křižovatku s kvaltem a vyřadíš tak se auto zatřese, pokud to chces vědet 100% tak odpoj ten stekr stej chcípací klapky a dej ucho k převodovce a at ti druhej clověk zhasne motor , pokud zamlátí tak to určitě uslyšíš. Samozrejmě nejlepsi už nebude. Pokud třese volant jen v tahu na 5 tku na dalnici když zrychlujes tak 99% poloosa. Setrvak taky zpusobí vybrace ale v zavislosti na otackah a jedno jakým kvaltu, zkus to zhasnout s otevřenou klapkou a uvidís hned. ;)

Napsal: 21 zář 2010, 20:55
od jear ewing
Každopadně dnes test plný rejd na 1 a 3000 ot/min bez klepání či nějakých jiných podezřelých zvuků :?
Obávám se toho setrvačníku to je kurva pálka jako prase, když započitím výměnu tak se mi točí hlava :(

Napada Vás jak zjistit, jestli jestli je kloub poškozen z manžety prosakuje vazelína, manžeta je poškozená v překrytí stahovací sponou, ať zbytečně neměním kloub, ložiska a nakonec setrvačník se spojkou a jsem o 20.tis Kč lehčí ?
Dík

Napsal: 21 zář 2010, 21:01
od Zdeněk M
jear ewing píše:Každopadně dnes test plný rejd na 1 a 3000 ot/min bez klepání či nějakých jiných podezřelých zvuků :?
Obávám se toho setrvačníku to je kurva pálka jako prase, když započitím výměnu tak se mi točí hlava :(

Napada Vás jak zjistit, jestli jestli je kloub poškozen z manžety prosakuje vazelína, manžeta je poškozená v překrytí stahovací sponou, ať zbytečně neměním kloub, ložiska a nakonec setrvačník se spojkou a jsem o 20.tis Kč lehčí ?
Dík
Na zdvyži když budes otacet kolem tak ta polosa haže, navic když podržís jednou rukou ten unasec na prevodovce a druhou rukou budes chtit otacet na obě strany tak ten kloub ma vuli. Je kulickovej a ty kulicky unasí nakřivo a proto to haže.

Napsal: 21 zář 2010, 21:09
od Tomas.cz
Nechce se mi to znova pročítat, to klepání volnatu při akceleraci se děje i po výměně toho vnitřního kloubu na dlouhé poloose? Případě obou vnitřních kloubů.

Napsal: 21 zář 2010, 21:14
od Zdeněk M
Tomas.cz píše:Nechce se mi to znova pročítat, to klepání volnatu při akceleraci se děje i po výměně toho vnitřního kloubu na dlouhé poloose? Případě obou vnitřních kloubů.
kloub este nemenil, neví zda je to ten kloub, po navsteve mechanika je nově podezření na setrvak. Tak potrebuje vedet jestli je to 100% ten kloub, abi nebyl este o 4000kc lehcí když bi musel koupit ten setrvak ;)

Napsal: 21 zář 2010, 21:18
od jear ewing
Tomas.cz píše:Nechce se mi to znova pročítat, to klepání volnatu při akceleraci se děje i po výměně toho vnitřního kloubu na dlouhé poloose? Případě obou vnitřních kloubů.
Prozatím se na to nešáhlo, pravá vnější manžeta je poškozená, vystřikuje z toho vazelína, při plnem rejdu na 1 s 3000.ot/min (jak do pravotočivý, tak levotočivý) nic neklepe neozývá, pokaď by byl ten kloub poškozen tak by se to mělo podle mě ozývat je to v krajní poloze a největší zátěž pro kloub, ale nic se neozývá :?

Napsal: 21 zář 2010, 21:23
od jear ewing
Zdeněk M píše:
Tomas.cz píše:Nechce se mi to znova pročítat, to klepání volnatu při akceleraci se děje i po výměně toho vnitřního kloubu na dlouhé poloose? Případě obou vnitřních kloubů.
kloub este nemenil, neví zda je to ten kloub, po navsteve mechanika je nově podezření na setrvak. Tak potrebuje vedet jestli je to 100% ten kloub, abi nebyl este o 4000kc lehcí když bi musel koupit ten setrvak ;)
Počítam kdyby to byl jen kloub tak mě výjde oprava tak do 5000,-Kč (přední ložiska a kloub) pokaď by to byl setrvačník, tak ho budu samozřejmě měnit jako celek i se spojkou a ložiskem a to by bylo tak tipuji 12-14.000,-Kč pokaď to zkombinuji tak jsem na 20.000,-Kč :(
Už vůbec do toho nezapočítávám opět zvlněné přední kotouče, ty pomalu měním co 6.nádrž :x

Napsal: 21 zář 2010, 21:27
od mirdasR32
Jak píše Tomáš. Bych se přiklonil ke kontrole vnitřních kloubů. Zejména ten pravej odchází častěji. Zkusit nahodit jinou poloosu, nebo prohodit vnitřní klouby levej za pravej.Když ten vnější v rejdu necvaká, tak by mu nic bejt nemuselo

Napsal: 21 zář 2010, 21:27
od Zdeněk M
jear ewing píše:
Zdeněk M píše:
Tomas.cz píše:Nechce se mi to znova pročítat, to klepání volnatu při akceleraci se děje i po výměně toho vnitřního kloubu na dlouhé poloose? Případě obou vnitřních kloubů.
kloub este nemenil, neví zda je to ten kloub, po navsteve mechanika je nově podezření na setrvak. Tak potrebuje vedet jestli je to 100% ten kloub, abi nebyl este o 4000kc lehcí když bi musel koupit ten setrvak ;)
Počítam kdyby to byl jen kloub tak mě výjde oprava tak do 5000,-Kč (přední ložiska a kloub) pokaď by to byl setrvačník, tak ho budu samozřejmě měnit jako celek i se spojkou a ložiskem a to by bylo tak tipuji 12-14.000,-Kč pokaď to zkombinuji tak jsem na 20.000,-Kč :(
Už vůbec do toho nezapočítávám opět zvlněné přední kotouče, ty pomalu měním co 6.nádrž :x
Kloub ti bude cvakat v rejdu, jen tehdy, když v haji ten kloub vnějsí, ten u kola! ;)