vodní intercooler

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
frenky
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:26
Bydliště: Sušice, Praha

Příspěvek od frenky »

někde jsem viděl v autě bednu, tu otevřeli, nasypali do ní spoustu ledu, zavřeli, odjeli sprint a vysypali a vylili (rofl)
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Odpovědi: 0
Registrován: 30 říj 2006, 17:45

Příspěvek od skodik »

to byl asi suchej led,na sprintech zkoušej různý věci jak to rychle ochladit,tam ti to stačí na docela velmi krátkou dobu :D
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Odpovědi: 0
Registrován: 30 říj 2006, 17:45

Příspěvek od skodik »

ted sem si vzpoměl že sem ten chladič už předtím viděl,ale nebyl sem si jistej co to je 8) jinak nikde nevidím další nádobku na vodu ,takže to maj asi napojený na okruh :?Obrázek
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Odpovědi: 0
Registrován: 30 říj 2006, 17:45

Příspěvek od skodik »

takže dneska sem se na to koukl podrobněji,protože mě to začlo opravdu zajímat ,jak to funguje apod.trochu sem zaryl do netu a tady je první vlaštovka bohužel je to v angl. http://www.racetep.com/atoliq.html a ještě nazvěme to propagační obrázek s nárustem výkonu na Mini Cooper :D Obrázek a ještě poslední obrázek kompletní sady tohoto druhu chlazení na zminovaný Mini a už dám na chvíli pokoj :D Obrázek
frenky
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:26
Bydliště: Sušice, Praha

Příspěvek od frenky »

skodik píše:to byl asi suchej led,na sprintech zkoušej různý věci jak to rychle ochladit,tam ti to stačí na docela velmi krátkou dobu :D
jo jasně suchej led, jsem to zapomněl napsat
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

chcete říct, že je rozdíl 25k???? oproti klasickýmu IC? napojeno na chladící systém motoru, ale takovíma malíma hadičkama?? ať říká kdo chce co chce, tomu nevěřím. že bych se dostal jen pomocí zázračného malého IC na 130k, to těžko!
klidně si rejpněte, stejně to čekám
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Odpovědi: 0
Registrován: 30 říj 2006, 17:45

Příspěvek od skodik »

však sem taky psal že je to reklamní graf, ale zas tak malej taky není,a může mít vyšší účinnost než klasika,jelikož ta voda ho bude obklopovat a taky záleží na schopnosti předat to teplo tý vodě či vzduchu :D
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

možná při stejné velikosti je účinější, ale kdyby to bylo tak převratné tak by se to používalo častěj. a kvůli 5k to si myslím nemá cenu, aspoň pro většinu z nás
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Odpovědi: 0
Registrován: 30 říj 2006, 17:45

Příspěvek od skodik »

to s tebou musím souhlasit, ale asi to chytá boom protože sem to dneska našel i na G60, povětšinou kde sem to našel byly dragstery a jiná monstra typl bych tak asi od 200-300 koní výš.Jinak cenově bych to nepokryl :D asi by to nemělo cenu,ale zajímalo mě to jako zajímavost a technické řešení :D každopádně je to zajímavý a možná to někomu pomůže
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

to máš pravdu, ale nediv se, někdy ta diskuze vyůstí úplně něco jiného. jako technický předmět zajímavé. a doufám, že už zůstaneme jen u toho!
Takže technice kupředu
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Odpovědi: 0
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

No.. pomůže to určitě těm co mají motorový prostor "zaplněn" kdy vedení tlakového potrubí dopředu popř. umistění klasického IC je velmi složité.

Viděl jsem tohle na upraveném Nissanu Micra v jednom Německém časáku a pod kapotou nebylo ani krapet místa.. :)
E91 N52B30 :)
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Odpovědi: 0
Registrován: 30 říj 2006, 17:45

Příspěvek od skodik »

právě prvně sem to viděl na tom gti co je obrázek nahoře ,ale tenkrát sem neměl potuchy co to je.přidám sem ještě obr z toho druhýho odkazu kde jsou tlaky a teploty u 2,5l motoru,jinak mít málo místa tak to dám,jenže to čerpadlo bude dobrej problem.

jinak pro iTD: když se hádaj jinde nebudou mít čas se hádat tady :D :D :DObrázek
a ještě
Obrázek
Uživatelský avatar
suskyin
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2006, 19:52

Příspěvek od suskyin »

neverim tomu ze to vsechno bude mit lepsi ucinnost a vahu nez radny FMIC (wallbash)
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Odpovědi: 0
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Podle mne to lepší účinost mít než FMIC určitě nebude, je to spíše alternativa.
Kdyby ta účinost byla lepší, tak by se asi klasický IC skoro vůbec nepoužíval.
E91 N52B30 :)
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Odpovědi: 0
Registrován: 30 říj 2006, 17:45

Příspěvek od skodik »

když si vezmete klasický FMIC je jednoduchý na výrobu a je to jeden kus,než to tento vodní je daleko složitější ,dražší,a smysl má asi až od vyšších výkonů a obsahu kde ty objemy vzduchu jsou už jiný tak i teploty jdou asi výše.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“