
vodní intercooler
Moderátoři: šulda, Moderátoři
takže dneska sem se na to koukl podrobněji,protože mě to začlo opravdu zajímat ,jak to funguje apod.trochu sem zaryl do netu a tady je první vlaštovka bohužel je to v angl. http://www.racetep.com/atoliq.html a ještě nazvěme to propagační obrázek s nárustem výkonu na Mini Cooper
a ještě poslední obrázek kompletní sady tohoto druhu chlazení na zminovaný Mini a už dám na chvíli pokoj





-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
chcete říct, že je rozdíl 25k???? oproti klasickýmu IC? napojeno na chladící systém motoru, ale takovíma malíma hadičkama?? ať říká kdo chce co chce, tomu nevěřím. že bych se dostal jen pomocí zázračného malého IC na 130k, to těžko!
klidně si rejpněte, stejně to čekám
klidně si rejpněte, stejně to čekám
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
to s tebou musím souhlasit, ale asi to chytá boom protože sem to dneska našel i na G60, povětšinou kde sem to našel byly dragstery a jiná monstra typl bych tak asi od 200-300 koní výš.Jinak cenově bych to nepokryl
asi by to nemělo cenu,ale zajímalo mě to jako zajímavost a technické řešení
každopádně je to zajímavý a možná to někomu pomůže


právě prvně sem to viděl na tom gti co je obrázek nahoře ,ale tenkrát sem neměl potuchy co to je.přidám sem ještě obr z toho druhýho odkazu kde jsou tlaky a teploty u 2,5l motoru,jinak mít málo místa tak to dám,jenže to čerpadlo bude dobrej problem.
jinak pro iTD: když se hádaj jinde nebudou mít čas se hádat tady

a ještě

jinak pro iTD: když se hádaj jinde nebudou mít čas se hádat tady




a ještě
