Stránka 5 z 12

Napsal: 27 pro 2006, 04:43
od frenky
někde jsem viděl v autě bednu, tu otevřeli, nasypali do ní spoustu ledu, zavřeli, odjeli sprint a vysypali a vylili (rofl)

Napsal: 27 pro 2006, 08:29
od skodik
to byl asi suchej led,na sprintech zkoušej různý věci jak to rychle ochladit,tam ti to stačí na docela velmi krátkou dobu :D

Napsal: 27 pro 2006, 09:56
od skodik
ted sem si vzpoměl že sem ten chladič už předtím viděl,ale nebyl sem si jistej co to je 8) jinak nikde nevidím další nádobku na vodu ,takže to maj asi napojený na okruh :?Obrázek

Napsal: 27 pro 2006, 10:33
od skodik
takže dneska sem se na to koukl podrobněji,protože mě to začlo opravdu zajímat ,jak to funguje apod.trochu sem zaryl do netu a tady je první vlaštovka bohužel je to v angl. http://www.racetep.com/atoliq.html a ještě nazvěme to propagační obrázek s nárustem výkonu na Mini Cooper :D Obrázek a ještě poslední obrázek kompletní sady tohoto druhu chlazení na zminovaný Mini a už dám na chvíli pokoj :D Obrázek

Napsal: 27 pro 2006, 18:24
od frenky
skodik píše:to byl asi suchej led,na sprintech zkoušej různý věci jak to rychle ochladit,tam ti to stačí na docela velmi krátkou dobu :D
jo jasně suchej led, jsem to zapomněl napsat

Napsal: 27 pro 2006, 19:23
od Smoke
chcete říct, že je rozdíl 25k???? oproti klasickýmu IC? napojeno na chladící systém motoru, ale takovíma malíma hadičkama?? ať říká kdo chce co chce, tomu nevěřím. že bych se dostal jen pomocí zázračného malého IC na 130k, to těžko!
klidně si rejpněte, stejně to čekám

Napsal: 27 pro 2006, 19:36
od skodik
však sem taky psal že je to reklamní graf, ale zas tak malej taky není,a může mít vyšší účinnost než klasika,jelikož ta voda ho bude obklopovat a taky záleží na schopnosti předat to teplo tý vodě či vzduchu :D

Napsal: 27 pro 2006, 19:52
od Smoke
možná při stejné velikosti je účinější, ale kdyby to bylo tak převratné tak by se to používalo častěj. a kvůli 5k to si myslím nemá cenu, aspoň pro většinu z nás

Napsal: 27 pro 2006, 20:17
od skodik
to s tebou musím souhlasit, ale asi to chytá boom protože sem to dneska našel i na G60, povětšinou kde sem to našel byly dragstery a jiná monstra typl bych tak asi od 200-300 koní výš.Jinak cenově bych to nepokryl :D asi by to nemělo cenu,ale zajímalo mě to jako zajímavost a technické řešení :D každopádně je to zajímavý a možná to někomu pomůže

Napsal: 27 pro 2006, 20:23
od Smoke
to máš pravdu, ale nediv se, někdy ta diskuze vyůstí úplně něco jiného. jako technický předmět zajímavé. a doufám, že už zůstaneme jen u toho!
Takže technice kupředu

Napsal: 27 pro 2006, 20:32
od Radim205D
No.. pomůže to určitě těm co mají motorový prostor "zaplněn" kdy vedení tlakového potrubí dopředu popř. umistění klasického IC je velmi složité.

Viděl jsem tohle na upraveném Nissanu Micra v jednom Německém časáku a pod kapotou nebylo ani krapet místa.. :)

Napsal: 27 pro 2006, 20:41
od skodik
právě prvně sem to viděl na tom gti co je obrázek nahoře ,ale tenkrát sem neměl potuchy co to je.přidám sem ještě obr z toho druhýho odkazu kde jsou tlaky a teploty u 2,5l motoru,jinak mít málo místa tak to dám,jenže to čerpadlo bude dobrej problem.

jinak pro iTD: když se hádaj jinde nebudou mít čas se hádat tady :D :D :DObrázek
a ještě
Obrázek

Napsal: 27 pro 2006, 22:01
od suskyin
neverim tomu ze to vsechno bude mit lepsi ucinnost a vahu nez radny FMIC (wallbash)

Napsal: 27 pro 2006, 22:06
od Radim205D
Podle mne to lepší účinost mít než FMIC určitě nebude, je to spíše alternativa.
Kdyby ta účinost byla lepší, tak by se asi klasický IC skoro vůbec nepoužíval.

Napsal: 27 pro 2006, 22:13
od skodik
když si vezmete klasický FMIC je jednoduchý na výrobu a je to jeden kus,než to tento vodní je daleko složitější ,dražší,a smysl má asi až od vyšších výkonů a obsahu kde ty objemy vzduchu jsou už jiný tak i teploty jdou asi výše.