Stránka 5 z 7
Napsal: 21 bře 2006, 10:07
od reesha
Eagle_! píše:Hi all sem tu new, ale majitelem auti sem neco pres rok.Zatim sem se rozhoupal jen k filtru.A moc bych se chtel zeptat jestli ma cenu neco zkouset.Rad bych zvisil vykon protoze by to po roce jezdeni chtelo trosku koniku navic. Takze mam G3 rv 96 1.9 TDi 66kW nalitano presne 140tkm a motor bohuzel 1Z. Chtel bych vedet jestli muzu dat chip bez toho abych motor odepsal po 10tkm.Nemam moc love a cca20hp ktere chip prida bude zatim bohate stacit.A kdyby nekdo vedel nejakou opravdu spolehlivou firmu na chiptuning praha a okoli?.Moc love na to taky nemam tak motor urco menit nebudu.Setrim tak poradte pls esli to ma cenu nebo muzu bejt rad ze to zezdi a setrit na opravy? THX

Nazdar. Hoď tam radši trysky, dostaneš z toho stejné zvýšení výkonu a uděláš údržbu... 140tis .. to už začínají být zralé na výměnu.
Napsal: 21 bře 2006, 16:47
od michal dk
Chci se zeptat na pár věcí mám 1,9 Tdi Agr 66kw rv 7-2000 chci vyměnit trysky ale mám dilema jestli sprint 520 nebo větší 764 nechci měnit turbo,čip do budoucna(Dieselpower)Na foru jsem nikde nenašel jestli někdo má kombinaci sprint 520+čip co se týká výkonu kolik se od toho nechá očekávat koní. Domnívám se že sprint 764 do tohoto motoru a turba asi nejsou to pravé kvůli kouřivosti podle mě se musí ubrat jejich výkon dávkou paliva.Takže se nedá tak využít jejich výkon.Co vy na to?
Napsal: 21 bře 2006, 17:09
od Jim
jestli nechces meni turbo, tak ti trysky z 81kW postaci, tedy ty 520 myslim...s temi urcite 110hp budes mit...
Mas pravdu, dat ty 764 jako ja, to bude hulit, a musel bys to nechat ubrat,...

Napsal: 21 bře 2006, 17:56
od michal dk
Ressha psal na Octavia clubu že by to mělo mít dokonce kolem 120 koníků protože 66kw verze dává víc nafty že je to jako 81kw + mírný čip.Nejsem závodník ale je dobrý mít pár koníků k dobru navíc.Hlavně při předjíždění je 66kw málo.Však to znáte.
Napsal: 21 bře 2006, 22:00
od johan
taky přemýšlím otryskách ale powerplus 520 mám 66 ALH 2002.Co spotřeba nebude to kouřit? A co na to spojka, když dám jen tyto trysky?
Napsal: 21 bře 2006, 22:10
od Eagle_!
reesha píše:Eagle_! píše:Hi all sem tu new, ale majitelem auti sem neco pres rok.Zatim sem se rozhoupal jen k filtru.A moc bych se chtel zeptat jestli ma cenu neco zkouset.Rad bych zvisil vykon protoze by to po roce jezdeni chtelo trosku koniku navic. Takze mam G3 rv 96 1.9 TDi 66kW nalitano presne 140tkm a motor bohuzel 1Z. Chtel bych vedet jestli muzu dat chip bez toho abych motor odepsal po 10tkm.Nemam moc love a cca20hp ktere chip prida bude zatim bohate stacit.A kdyby nekdo vedel nejakou opravdu spolehlivou firmu na chiptuning praha a okoli?.Moc love na to taky nemam tak motor urco menit nebudu.Setrim tak poradte pls esli to ma cenu nebo muzu bejt rad ze to zezdi a setrit na opravy? THX

Nazdar. Hoď tam radši trysky, dostaneš z toho stejné zvýšení výkonu a uděláš údržbu... 140tis .. to už začínají být zralé na výměnu.
Ty trysky na vymenu myslis? A 140 prece na TDi neni zase tak moc ne? a jak je to s tim ze je tedy lepsi chip az po triskach nebo nejdriv chip.Ja bych prave radsi cip nez trysky.Ale rad si necham poradit ...

Napsal: 21 bře 2006, 22:25
od Kornout
Trošku se pokusím to tu specifikovat.
Facelift Octv. maj 66kw a 81kw turba stejný, tudíž rozdíl je jen ve vstřikách a SW. Takže pokud dáš větší vstřiky na 66kw a ještě upravíš SW, dostaneš se na 130-140PS klidně, někteří "ladiči" tvrdí 150PS. Ovšem co na to životnost a kouřivost? Můj názor je, že bez výměny turba těch 130, max.135PS, na těch 140PS už by to chtělo turbo určitě, ovšem potom už se to zase s tou úpravou co v tom bude dalo jít podstatně výš. A pokud si vezmeš v úvahu cenu turba (staršího) což je cca 4000kč, tak oproti tomu čipu a vstřikům je to nejmenší položka, tak to už bych do toho turba šel určitě, poněvadž pak ten výkon je uplně někde jinde.
Napsal: 21 bře 2006, 22:39
od Jim
eagle: protoze, dle typu trysek pak prizpusobis software...
kdyz se to dela obracene, tak to pak nema takovy efekt jak bys cekal..
Napsal: 21 bře 2006, 22:43
od reesha
Eagle_! píše:reesha píše:
Nazdar. Hoď tam radši trysky, dostaneš z toho stejné zvýšení výkonu a uděláš údržbu... 140tis .. to už začínají být zralé na výměnu.
Ty trysky na vymenu myslis? A 140 prece na TDi neni zase tak moc ne? a jak je to s tim ze je tedy lepsi chip az po triskach nebo nejdriv chip.Ja bych prave radsi cip nez trysky.Ale rad si necham poradit ...

Projdi si forum, a zjistíš, že 1Z motory nejsou zrovna nejpovedenější. A 140tis je tak akorát na výměnu trysek. Dej trysky a budeš spokojený, pak přemýšlej, co dál. Ale MOD č. 2 bych viděl výměnu pístů
Takže shrnutí - jako jediný tuning na tento motor doporučuju trysky
Napsal: 22 bře 2006, 07:44
od pali-LM
pali-LM píše:mozno to tu uz niekde bolo riesene,ale nenasiel som to.Chcem sa opytat ako to je pri vymene turba za silnejsie?Myslim tym,ked sa meni to,co nema natacanie lopatiek za to co natacanie ma.Ja sa do toho nevyznam,ale pocul som,ze jedno je ovladane tlakom a druhe podtlakom.Je to teda pravda?A co vsetko sa potom musi menit?Dakujem

a mne neodpovie nik?

Napsal: 22 bře 2006, 08:30
od bubocbr
CAu musis asi prerobit podtlakovy ovladac na turbe uz to tu bolo niekde rozpisane prehodit strunu ktora v plechovke na turbe aby sa zmenil system tlak podtlak
Napsal: 22 bře 2006, 09:04
od Andre
pali-LM: Těch věcí okolo je trochu víc - 1.díl výfuku, sací trubka, odtok oleje, ventil N75, a hlavně úprava map v ECU
Napsal: 22 bře 2006, 09:09
od Andre
Michal dk: Ted jsme zrovna dávali trysky Sprint764 do Passata 66kW (ještě malé turbo s obtokem), auto neuvěřitelně ožilo a to bez kouře! Takže není pravidlo, že při výměně trysek to musí kouřit, záleží na stavu komponent motoru.
PS:Ale až po výměně malého turba za 130PS turbo a doladění u Dieselpower to bylo teprve ono

Napsal: 22 bře 2006, 14:12
od pali-LM
dakujem

Napsal: 22 bře 2006, 14:13
od Eagle_!
reesha píše:Eagle_! píše:reesha píše:
Nazdar. Hoď tam radši trysky, dostaneš z toho stejné zvýšení výkonu a uděláš údržbu... 140tis .. to už začínají být zralé na výměnu.
Ty trysky na vymenu myslis? A 140 prece na TDi neni zase tak moc ne? a jak je to s tim ze je tedy lepsi chip az po triskach nebo nejdriv chip.Ja bych prave radsi cip nez trysky.Ale rad si necham poradit ...

Projdi si forum, a zjistíš, že 1Z motory nejsou zrovna nejpovedenější. A 140tis je tak akorát na výměnu trysek. Dej trysky a budeš spokojený, pak přemýšlej, co dál. Ale MOD č. 2 bych viděl výměnu pístů
Takže shrnutí - jako jediný tuning na tento motor doporučuju trysky
kurnik zrovna sem v tom musel dostat nejnemodyfikovatelnejsi motor

Prave me laka ze chip neni az zase takovej zasah do motoru a spotreba se ridi chodidlem

a hlavne nemam moc love a dalsi upravu g3 uz asi neplanuju takze mi asi bude stacit chip.. a chipem na 115Hp ten motor snat tolik neutrpi, pokud ovsem neprasknou pisty
