Stránka 6 z 7

Napsal: 06 srp 2012, 23:20
od bjukemen
..tato debata ma silne inspiruje len pokracujte..ja idem zajtra montovat iny IC tak som zvedavy ako mne budu horiet gumy..az teda nezhori spojka :D :D

Napsal: 07 srp 2012, 19:59
od Míšánek
oldaf píše:
Míšánek píše:Počkej, to mi zas neřikej, že se to třeba na trojku v klidu rozhoří :-D
Na trojku a na galuskách to ještě na trojku zahoří. Na E34 to bylo normál. Teď už s tou spojkou co tam mám to pokoušet moc nemůžu. Na E39 to na trojku zahoří jen v zatáčce ale to je na kolech 235/45/17 a ještě k tomu to mám s rychlým diferákem takže to už pak takovou sílu nemá.
No dobře, ale to tomu nejspíš musíš dát kopanec přes spojku, ne? Tolik krouťáku tam najednou nemůže naběhnout, aby se to rozhořelo jenom po přidání plného a natlakování turbíny, i když by to byla moc pěkná představa :-D

Jinak co se spojky týče, tak jedině to vyřešit organickou anebo už rovnou kovokeramikou. Lamely jsou záměnné mezi motorem m50 a m51 mám ten dojem...

Napsal: 07 srp 2012, 20:31
od oldaf
Míšánek píše:
oldaf píše:
Míšánek píše:Počkej, to mi zas neřikej, že se to třeba na trojku v klidu rozhoří :-D
Na trojku a na galuskách to ještě na trojku zahoří. Na E34 to bylo normál. Teď už s tou spojkou co tam mám to pokoušet moc nemůžu. Na E39 to na trojku zahoří jen v zatáčce ale to je na kolech 235/45/17 a ještě k tomu to mám s rychlým diferákem takže to už pak takovou sílu nemá.
No dobře, ale to tomu nejspíš musíš dát kopanec přes spojku, ne? Tolik krouťáku tam najednou nemůže naběhnout, aby se to rozhořelo jenom po přidání plného a natlakování turbíny, i když by to byla moc pěkná představa :-D

Jinak co se spojky týče, tak jedině to vyřešit organickou anebo už rovnou kovokeramikou. Lamely jsou záměnné mezi motorem m50 a m51 mám ten dojem...
Právě že při průjezdu zatáčkou dáš jen plnej a ono se to na tu trojku urve.

Napsal: 07 srp 2012, 20:47
od Míšánek
oldaf píše:
Míšánek píše:
oldaf píše:Na trojku a na galuskách to ještě na trojku zahoří. Na E34 to bylo normál. Teď už s tou spojkou co tam mám to pokoušet moc nemůžu. Na E39 to na trojku zahoří jen v zatáčce ale to je na kolech 235/45/17 a ještě k tomu to mám s rychlým diferákem takže to už pak takovou sílu nemá.
No dobře, ale to tomu nejspíš musíš dát kopanec přes spojku, ne? Tolik krouťáku tam najednou nemůže naběhnout, aby se to rozhořelo jenom po přidání plného a natlakování turbíny, i když by to byla moc pěkná představa :-D

Jinak co se spojky týče, tak jedině to vyřešit organickou anebo už rovnou kovokeramikou. Lamely jsou záměnné mezi motorem m50 a m51 mám ten dojem...
Právě že při průjezdu zatáčkou dáš jen plnej a ono se to na tu trojku urve.
Fakt? Tak to je jedině dobře, tak se správné Bávo má chovat 8)
:-D

Napsal: 07 srp 2012, 21:06
od bjukemen
..hehe vsak aj ja som dnes urval..ale zotrvak :D :D

Napsal: 07 srp 2012, 21:12
od Míšánek
jn, holt to už je úděl a smůla těch lidí, kteří nemají na tds jednohmotu :-)

Napsal: 07 srp 2012, 21:17
od oldaf
Ten setrvák 228mm toho moc na tds nevydrží, jsem ho taky rozlousknul během pár dní. 240mm mi zatím drží.

Napsal: 07 srp 2012, 21:27
od bjukemen
a 228 a 240 mm su zamenitelne ako celok.?

Napsal: 07 srp 2012, 21:28
od oldaf
bjukemen píše:a 228 a 240 mm su zamenitelne ako celok.?
Ano jsou zaměnitelné jako celek.

Napsal: 07 srp 2012, 21:47
od bjukemen
..skoda ze som zahodil nedavno ocov zotrvak z e39 no nic, ten tvoj poriesime nejako..

Napsal: 08 srp 2012, 09:27
od bjukemen
oldaf píše:
bjukemen píše:a 228 a 240 mm su zamenitelne ako celok.?
Ano jsou zaměnitelné jako celek.

..pocuj dnes som tak patral ale na e39 po 9/1997 sa davala ina spojka ako do roka pred tym nevies ake si tam rozdiely.?

Napsal: 08 srp 2012, 20:04
od oldaf
bjukemen píše:
oldaf píše:
bjukemen píše:a 228 a 240 mm su zamenitelne ako celok.?
Ano jsou zaměnitelné jako celek.

..pocuj dnes som tak patral ale na e39 po 9/1997 sa davala ina spojka ako do roka pred tym nevies ake si tam rozdiely.?
Ta novější měla samostavící přítlačák. Vypadá to takhle :
http://www.youtube.com/watch?v=qIf5nbjFFJI

Napsal: 08 srp 2012, 20:27
od bjukemen
..aha takze to mam jedno aku tam dam verziu.?.keby nahodou teda..

a dufam ze na zotrvaku niesu sroby na torx

Napsal: 08 srp 2012, 20:30
od oldaf
bjukemen píše:..aha takze to mam jedno aku tam dam verziu.?.keby nahodou teda..

a dufam ze na zotrvaku niesu sroby na torx
Ano je jedno jakou dáš verzi, na setrvák je šestihran a na přítlačák imbus.

Napsal: 14 srp 2012, 08:08
od k5ynd1
tema se trochu rozjelo jinym smerem :-)
hlavni je, ze ja jsem nejspis vyresil problem.....
samozrejme, jako snad vzdycky, cim vetsi blbosti auto dela, tim vetsi kravina to je. s nejvetsi pravdepodobnosti to delal pretlakovy ventil, co je v holendru na prepadu z cerpadla (spatne ho pruzina vracela, nekdy se nechtel poradne otevrit, proste jak se mu chtelo). samo si to tim padem vyzralo naftu z cerpadla a castecne i filtru a zvladalo to sat jen minimum. proto kdyz to zdechlo, bylo to zavzdusnene a nechtelo to chytnout. ted to vsechno funguje, auto startuje. zatim jsem s tim najel slabych 1000km, takze to vyzkousim jeste dalsich X km, abych mel jistotu, ze to bylo tim.... cerpadlo ma uz sice delsi starty, ale vzdycky myslim po stejne dobe chytne. hold 1/2mega kilometru nikdo neodpare.