problem studenych startu tdi...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

-a.
Naposledy upravil(a) xshreck dne 29 led 2014, 18:01, celkem upraveno 1 x.
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

Zkusím to pak překopat no, ale myslím že to bude v něčemj iném :(

(svítí jen mlhovky dohromady 25w ... to jsou 2A)
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

dnes opět delší start.. přitom ráno o 5st. méně a byl bez problémů.
Jde vidět krátká doba žhavení

http://www.youtube.com/watch?v=dhUv09Q5 ... e=youtu.be

žhavičky vyměněny
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

a dnes opět...
pokud by padala nafta tak si myslím, že to udělá vždy po nějakém čase, ale tohle je jen občasné startování. Jindy to stojí mnohem déle a start v pohodě.
http://www.youtube.com/watch?v=ey-0uL_y ... e=youtu.be
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

na to ze ti pise -6.5C tak ti to velmi kratko zhavi...
Octavia 2 77kw
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

doba žhavení je stejná a je jedno jestli je +5 nebo -15
jde v mém případě prodloužit délka žhavení přes vag? i když bude asi problém jinde
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

skontroluj si cidlo teploty chladiacej kapaliny
Octavia 2 77kw
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

to se tu řešilo o stranu zpět.. mělo by být funkční
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

jen bych ještě dodal, že teplé starty bez problémů. Druhý start v mrazech taky v pohodě. Podle videa máte nějaká typ?
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

Zkusil bych odpojit čidlo teploty vody, jestli se prodlouží délka žhavení.
A přijde mi, že to pomaleji točí.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Mozna by chtelo vedet, ze se zde jedna o komfortni system zhaveni s nizkonapetovym zhavicem. To ze zhasne spiralka neznamena ze uz nezhavi.
Zhavic dostane sok tusim 11V a pak spadne na udrzovacich cca6V kde to zhavi i po dobu startu. Kdysi jsem to meril na svojem BMM.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

má smysl zkoušet prodloužit délku žhavení ve vagu? Když padá nafta je reálné, že někdy drží pěkně a jindy padá? Dělalo by to nejspíš pořád, ne?
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
Toledo244
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Registrován: 11 říj 2013, 18:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok

Příspěvek od Toledo244 »

Nemôžem nájsť moju tému tak to dám sem.Len ma zaujíma či vysoká voľnobezná dávka ( asi tak 2,4 mg) môže poškodiť piesty? Prešiel by som s tým cez STK? :D

E : môže to ovplyvniť aj spotrebu ktoru ukazuje PC? Na palubnom PC sa mi podarilo isť aj za 2,5l/100km čo si myslim že je riadna blbosť.
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 07 led 2008, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maslo23 »

cim nizsi volnobezna davka, tim vyssi spotreba, palubak naopak keca o nesmyslne maly spotrebe
Toledo244
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Registrován: 11 říj 2013, 18:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok

Příspěvek od Toledo244 »

A može mi to poškodiť motor?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“