cistenie DPF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tu hodnoutu jsi vyčetl v krerém bloku? Jaký máš tlak před filtrem?alean píše:mecano a co hodnota 144g ? v DPF VW Crafter najeto 250 000km ,auto padá do nouzáku s chybou nedosažení plnícího tlaku,myslíš že to je příčina?
Máš dostatek podtlaku? Několiktát jsem řešil vak.pumpy,ale i turba...kouslá regulace.
DPFkem ten nedosažený tlak nebude.
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
To samé taky pozoruju...podle mě ty filtry musí být popraskané. On pak nepíše zanesení ani špatnou funkci i když je totálně zacpaný,protože si to ufukuje prasklinama...není tam nárust tlakuFulltank píše:chtel bych jen napsat takovy postreh, na mercedesech, predevsim V6 diesel je cerny vyfuk u aut z DPF uplne normalne a pritom je vse funkcni. Takze cerny vyfuk nemusi nutne znamenat vykuchany filtr.
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Není prasklej potvrzuji také co kluci psali že u některých je to normální. Taky jsem se na to tekrát ptal na FCD abych měl u mercedesu jistotu že tam je. Majitel žije v německu takže by asi cáloval.Já si myslím že jsou to zadní vrátka výrobce aby se jim ten novej koráb za ty velký prachy někde nazaládoval a nepřijelo to na odtahovce tak je tam nějakej kaná lvětší ale nemám to potvrzený.
tak vyměněn DPF,původní byl rozpadlýmecano píše:144 je hodnota zanesení popílkem. Ten Crafter musí mít najeto tak 400tis
5,1 mbar na volnoběh při zanesení 3% je možná malinko větší díky popílku. Chtělo by to hodnoty bloku 67 v 1500ot a v 3000otáčkách při stojícím autě
Addresa 91: LT3 Motor Labely: nevybrány
Objednací číslo řídící jednoky: 074 906 032 AH HW: 074 906 032
Systém a/nebo verze: R5 2,5L EDC 0401SG 9614
Kódování: 0003072
Číslo dílny: WSC 27898 401 98126
VCID: 58BBC9C4EB58D2DE837-800D
1 nalezena chyba:
000665 - regulace plniciho tlaku
P0299 - 001 - regulacniho rozsahu nedosazeno
info o závadě:
Otáčky: 2100 /min
Kroutící moment: 336.7 Nm
Rychlost: 85.0 km/h
Výkon/klapka: 58.8 %
Napětí: 13.30 V
Tlak: 2335.8 mbar
Tlak: 1805.4 mbar
Provozní stav: 00000000


Kontroloval jsi,jak ti chodí táhlo regulace lopatek? Podle těch hodnot tomu turbu dlouho trvá,než začne tlačit. Jako kdyby se sekla regulace někde v půlce. Podle tabulky tam snaha nastavit turbo na max je,ale netlačí...kolem těch 1900-2500tis ot
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Ale jedná se o DPF pro dodatečnou montáž