cistenie DPF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

chtel bych jen napsat takovy postreh, na mercedesech, predevsim V6 diesel je cerny vyfuk u aut z DPF uplne normalne a pritom je vse funkcni. Takze cerny vyfuk nemusi nutne znamenat vykuchany filtr.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Fulltank píše:chtel bych jen napsat takovy postreh, na mercedesech, predevsim V6 diesel je cerny vyfuk u aut z DPF uplne normalne a pritom je vse funkcni. Takze cerny vyfuk nemusi nutne znamenat vykuchany filtr.
Přesně tak,OII scout to samé výfuk černý a DPF OK
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 688
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

Neboli prasknuté tie filtre ? Je to divné že výfuk je čierny.
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

alean píše:mecano a co hodnota 144g ? v DPF VW Crafter najeto 250 000km ,auto padá do nouzáku s chybou nedosažení plnícího tlaku,myslíš že to je příčina?
Tu hodnoutu jsi vyčetl v krerém bloku? Jaký máš tlak před filtrem?
Máš dostatek podtlaku? Několiktát jsem řešil vak.pumpy,ale i turba...kouslá regulace.
DPFkem ten nedosažený tlak nebude.
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

Fulltank píše:chtel bych jen napsat takovy postreh, na mercedesech, predevsim V6 diesel je cerny vyfuk u aut z DPF uplne normalne a pritom je vse funkcni. Takze cerny vyfuk nemusi nutne znamenat vykuchany filtr.
To samé taky pozoruju...podle mě ty filtry musí být popraskané. On pak nepíše zanesení ani špatnou funkci i když je totálně zacpaný,protože si to ufukuje prasklinama...není tam nárust tlaku
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Ty auta maji hovno najeto, takze si nemyslim, ze by byla nejaka zavada na filtru.

Na scoutu mame taky cerny vyfuk a trochu opraseny naraznik. Pritom to je klasicky BMM. Muzu vyfotit.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Není prasklej potvrzuji také co kluci psali že u některých je to normální. Taky jsem se na to tekrát ptal na FCD abych měl u mercedesu jistotu že tam je. Majitel žije v německu takže by asi cáloval.Já si myslím že jsou to zadní vrátka výrobce aby se jim ten novej koráb za ty velký prachy někde nazaládoval a nepřijelo to na odtahovce tak je tam nějakej kaná lvětší ale nemám to potvrzený.
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

některý DPF filtry mají bypass,když se zanesou tak aby to nepřestalo jet (LOL) Ale jedná se o DPF pro dodatečnou montáž
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
alean
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 13 srp 2006, 09:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od alean »

mecano
Obrázek
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

144 je hodnota zanesení popílkem. Ten Crafter musí mít najeto tak 400tis
5,1 mbar na volnoběh při zanesení 3% je možná malinko větší díky popílku. Chtělo by to hodnoty bloku 67 v 1500ot a v 3000otáčkách při stojícím autě
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka.p »

na zacatku jsem psal ohledne toho volva...tak DPF se vycistilo dalo do auta vynutila se regenerace dolila se mocovina do plna a auto jezdi vesele dal s hodnotama noveho auta ;)
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Mach.A
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 22 říj 2013, 13:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Klobouky

Příspěvek od Mach.A »

jirka.p píše:na zacatku jsem psal ohledne toho volva...tak DPF se vycistilo dalo do auta vynutila se regenerace dolila se mocovina do plna a auto jezdi vesele dal s hodnotama noveho auta ;)

dolila se močovina - to je divné
u aut s DPF se leje něco jiného, močovina je pro SCR technologii
Uživatelský avatar
alean
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 13 srp 2006, 09:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od alean »

mecano píše:144 je hodnota zanesení popílkem. Ten Crafter musí mít najeto tak 400tis
5,1 mbar na volnoběh při zanesení 3% je možná malinko větší díky popílku. Chtělo by to hodnoty bloku 67 v 1500ot a v 3000otáčkách při stojícím autě
tak vyměněn DPF,původní byl rozpadlý (wallbash) ,ale pořád řeším


Addresa 91: LT3 Motor Labely: nevybrány
Objednací číslo řídící jednoky: 074 906 032 AH HW: 074 906 032
Systém a/nebo verze: R5 2,5L EDC 0401SG 9614
Kódování: 0003072
Číslo dílny: WSC 27898 401 98126
VCID: 58BBC9C4EB58D2DE837-800D
1 nalezena chyba:

000665 - regulace plniciho tlaku
P0299 - 001 - regulacniho rozsahu nedosazeno
info o závadě:
Otáčky: 2100 /min
Kroutící moment: 336.7 Nm
Rychlost: 85.0 km/h
Výkon/klapka: 58.8 %
Napětí: 13.30 V
Tlak: 2335.8 mbar
Tlak: 1805.4 mbar
Provozní stav: 00000000
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

Kontroloval jsi,jak ti chodí táhlo regulace lopatek? Podle těch hodnot tomu turbu dlouho trvá,než začne tlačit. Jako kdyby se sekla regulace někde v půlce. Podle tabulky tam snaha nastavit turbo na max je,ale netlačí...kolem těch 1900-2500tis ot
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Uživatelský avatar
alean
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 13 srp 2006, 09:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od alean »

regulace chodí krásně,ale objevili jsme prasklinu v trubce k EGRu :(
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“